Page 8 of 11

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 05 Sep 2010, 00:08
by Guncha
lai ar vaz 2105/7 ar wfts komplektu dabutu 200km/h ara vajag motoru kas lidz 11 k griezas :D:D:D vinam tac lielaka gaisa pretestiba ka smagajam ķegacim :D Un reali kadu jaudu vajag, tas nekas kas ka uz vietas vins 8 iet, ir tacu riepu pretestiba, reduktora, karbaa, visur kur griezas ir pretestiba kas jaudu nem no. nez, gruti iedomaties!
Ta ko Tu gribi teikt, ka braucot uz 100 būs 5500 apgriezieni ???????????????? Mosties!!!!!

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 05 Sep 2010, 03:39
by roliic
lai ar vaz 2105/7 ar wfts komplektu dabutu 200km/h ara vajag motoru kas lidz 11 k griezas :D:D:D vinam tac lielaka gaisa pretestiba ka smagajam ķegacim :D Un reali kadu jaudu vajag, tas nekas kas ka uz vietas vins 8 iet, ir tacu riepu pretestiba, reduktora, karbaa, visur kur griezas ir pretestiba kas jaudu nem no. nez, gruti iedomaties!
nu nez kaapeec man leikaas ka kka staads te izskanees- ne viens vien ir dzirdeets ka sar vnk labu motoru var atvikt savus 180 km/h, var jau neticeet - bija 6tais zigulis ar gariem atarumiem ( attieciibaas es iisti neorenteejos) bet nu no pakaljas brauca ar x5 un tie taadus patuvenos ciparus arii nosauca
tagadeejam 5tajam zikam man pirmiisha reduktors un 6taa kaarba un arii nav veelmes stiept traki bet zinu ka spidometrs raada vismaz par 10km/h vairaak nekaa patiesiibaa

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 05 Sep 2010, 09:03
by rallyfan
Jā,tie 5-10km/h par daudz ir žiguļa kļūda un tas arī viss.

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 05 Sep 2010, 09:57
by -krievins-
Vaztussa tēvam Uģim Banderam Vaz 2101 ,5 kārba,reduktors 3.9 ,skreteļi 14'',motors vīlēts ejot 190-197km/st.
nu šis pat ir man liekas jau ir fantastika un kā motors ķīlēts, plus 5 nicie kārba, kā arī 14'' riteņi! nu roliit, ja es tevi nejaucu, un tu esi tas pats džeks kas agrāk vaztusā brauca, un tas motors no tiem laikiem ir? Tad es tiešām neticu :( jo kapeikas reduktoram attiecība ir 4.3, tas ir līti īss! Bet nu lai veicas nākamajos mēģinājumos! ;)

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 05 Sep 2010, 10:12
by roliic
jaukt tu mani nejauc jo braucu kaadreiz- bet tas motors nav no manas mashiinas - ar shito ronalds baldinsh brauca
mans vecais neuzpusi neiet kaa tagadeejais

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 10 Apr 2011, 18:57
by Omega3000
Nu nebūs gluži žiks. ;) Bet ar 80.gada M2140 1,5 (parasto vēberu), nobraukums 60 000, 142km/h - gals, tieši kā pēc papīriem!

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 10 Apr 2011, 20:08
by vaznis
Klasika ar riepām 185/65-14, pāri 3,9 un 4 robu kārbu sasniedz 198 km/h pie 7000 rpm. Ja runa ir par pāri 4,3, tad ar 4-robu kārbu pie 200 ir jāgriež 7800 rpm. Ar piecu robu kārbu un 4,3 reduktoru pie 200 km/h ir 6250 rpm. Matemātika pārdomām pirms kuļam tālāk tukšus salmus.

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 30 May 2011, 00:32
by tuncis
vaz 21013, 1.2 litru motors, 4.4 reduktors, 5 robu kārba no vaz 2121 - 150km/h
tālāk vnk negāja :D vai pret vējš vai vnk motors līdz galam bija nezinu, bet tālāk negāja. viens golfiņš palika šokā un kaunā aiz manis :D:D:D

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 02 Jun 2011, 14:44
by Ruu@uto
Mjā, baisi jums tie VAZi skrien ...mums savulaik sacīkšauto regulējoties ar
gāzu analizatoru uz Rīgas apvedceļa , knapi pāri 170 km/h izdevās "izspiest",
kaut arī pa cietu granti varēja apmēram tāpat ieskrieties. Mērījām ne pēc
spidometra, bet ar hronometru starp km stabiem :-)
Auto: A2/1 klases 2105 ar "vieglo" virsbūvi, dzinējs 2105, no kura būtībā bija
palicis bloks un galva + vāki un pričendāļi, vienīgo reizi, kad tikām uz stenda,
uzrādīja max jaudu 129 ZS. Ātrumkārba - 5, 5. pārnesums = 1.0, reduktors
4.44 (2102, Ņiva). Riteņi 165/80 - 13, spiediens riepās (kaujas apstākļos)
2.3-2.4 aizmugurē, 2.5-2.6 priekšā. Ar zemākajiem pārnesumiem varēja
izgriezt gandrīz līdz 8000 rpm, kalpoja dzinējs 1 sezonu , 5-6 rallijus. Viens
gan atņirdzās jau pirmajā sacīkstē, kad pa virzuļa pirksta asi pārtrūka
virzulis pie ~7500 rpm ...praktiski pārgrieza dzinēju uz pusēm :-)

Re: VAZ Maksimālais ātrums

Posted: 02 Jun 2011, 15:51
by vaznis
Ar tevis minētajām riepām un pārnesumskaitļiem pie 173 km/h tev būtu 7000 rpm. Un to var sasniegt tikai nopietni gatavots klasikas motors, kāds tev arī bija.
Tie šašnaki, kas te raksta un lielās par ātruma sasniegumiem, ar saviem drapakiem lielākoties pat pirmajā robā nespēj 7000 rpm sasniegt (kontaktu aizdedze pie 6500 jau atmet kedas). Kā likums spidometra kļūda 10% un vēl 10% piemet klāt tāpat, jo gandrīz taču bija. Tā mums tie 140km/h pārtop par 170.

Ruu:
tilpums tev bija 1300 vai kaut kas ķīmiķots? Un kas bija ar ieplūdi? Motors pliks uz stenda tika mērīts vai tā jauda uz riteņiem (attiecīgi piemetot vai nē zudumus)?