

Arī motora "poduškas" bija saplīsušas.

Laižot ārā dzesēšanas šķidrumu, izrādījās, ka anti frīza vietā ir kaut kāda tumša, nesaprotama žļurga, tāpēc arī izdomājām mainīt pečkas radiatoru un motora radiatoru uz alumīnija.

Pie viena atcerējāmies, ka zem motora galvas ir 2 blīves un alumīnija starpblīve (benzīnam A76), tāpēc nolēmām ielikt jaunu galvas blīvi - viss tika izjaukts. Galva tika atdota remontā Gaujas ielā, kur nomainīja visus vārstus un to gumijas.


Karburatoru iedeva remontā Čiekurkalnā leģendārajam Voldemāram.

Vārsta vāki un gaisa filtra korpuss tika nostrūkloti un nokrāsoti ar pulvera krāsu melni.

Viss tika smuki salikts kopā.


Pēc tam motora eļļas šļauka diezgan jūtami dūmoja un bija švaka kompresija, visdrīzākais, ka pie vainas iesēdušies gredzeni. Lietuvā tika nopirkts šis brīnums, ko izmēģināt. Grūti pateikt par rezultātu, runājot par kompresiju, bet eļļas dūmi ir pazuduši.

Aizmurugējā plaukta aksesuāri.

Auto uz Līgo svētkiem.

