Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
tu tās daļas taisies pie opja garāžā mainīt? Nu vispirms piešķil, izmet līkumu, ja viss normāli, ja sajūgs nav salipis un bremzes strādā, deg visi uguņi, tad pārraksti uzreiz, izņem vienas dienas atļauju un gāz uz Rīgu. Ok gumijas protams būs jāmet ārā, sakocējušas saplaisājušas utt (man pašam pilnīgi jauni piļņiki stāvot garāžā pa gadu sasprēgāja), bet to jau varēsi pēc tam izdarīt, tas nav esentiāli.Tuvākajā laikā braukšu pēc žika kurš atrodas diezgan tālu no Rīgas (~250km uz vienu pusi). Viņš esot pirkts nullīte no salona un opis braucis tikai saulainās dienās ar viņu bez maz vai. Tikai pēdējos 10 vai cik tur gadus viņš stāvējis garāžā. Tātad jautājums - kuras būtu tās detaļas kuras būtu jāmaina, lai ar viņu varētu atbraukt uz Rīgu (loģiski - visas gumijas detaļas, bet piemēram dzinējam vai bremzēm? ).
Tas atkarīgs no tā, kādā stāvoklī VAZ ir nolikts pirms desmit gadiem, ja viss darbojies tad nedomāju, ka kaut kas īpaši būtu jāmaina pirms braukšanas uz Rīgu!Tuvākajā laikā braukšu pēc žika kurš atrodas diezgan tālu no Rīgas (~250km uz vienu pusi). Viņš esot pirkts nullīte no salona un opis braucis tikai saulainās dienās ar viņu bez maz vai. Tikai pēdējos 10 vai cik tur gadus viņš stāvējis garāžā. Tātad jautājums - kuras būtu tās detaļas kuras būtu jāmaina, lai ar viņu varētu atbraukt uz Rīgu (loģiski - visas gumijas detaļas, bet piemēram dzinējam vai bremzēm? ).
Ar vienas dienas atļauju drīkst braukt līdz tuvākajam CSDD.. Tajā ir jānorāda adrese kur auto atrodas.. Ja tas ir Zilupē, tad līdz Daugavpilij drīkstētu..
tu tās daļas taisies pie opja garāžā mainīt? Nu vispirms piešķil, izmet līkumu, ja viss normāli, ja sajūgs nav salipis un bremzes strādā, deg visi uguņi, tad pārraksti uzreiz, izņem vienas dienas atļauju un gāz uz Rīgu. Ok gumijas protams būs jāmet ārā, sakocējušas saplaisājušas utt (man pašam pilnīgi jauni piļņiki stāvot garāžā pa gadu sasprēgāja), bet to jau varēsi pēc tam izdarīt, tas nav esentiāli.
Tāds mans ieteikums, ok varbūt mazliet avantūrisks, bet piedzīvojums būs superīgs, pats redzēsi
Kas vainas vecajam benzīnam? Pagājušo vasar vienu vazu pazīstami caļi savāca, bija kaut kādi 5-7 gadi nostāvējis pagalmā zem koka, ielika aķi jaunus svečvadus un aizgāja rūkdams ar veco beņu dūmi gan melni nogriezās sākumasajūgs jau nu toč būs pielipis pa 10 gadiem, bet nu nevar zināt gan jau ka arī kkādi bremžu cilindrīši iepujuši uttja vecais bendzīns bāka tad to uzreiz ārā.
piepīpē visu salonu, tā kārtīgi, vairākas dienas, zinu, ka ziguļa smaka pazūd (ir pārbaudīts), un tad ieliec kādu smaržu! ja nepīpē tad uzprasi kādam čomam (varbūt tas liekas stulbi, ja pats nepīpē un kāds tev speciāli tur tupēs salonā un pīpēsVēlreiz par to smaku, kas raksturīga krievu tehnikai. Ir doma to skaņas izolāciju likt mašīnā, varbūt ir kāds materiāls ko pie reizes ielīmēt pret smaku?