Tās daļas ko uzreiz neliek uz VAZa ir CCCP laika un tās, man liekas, ka viņš pērk "no rokas", bet nu tās, kas pirktas veikala tur arī ir ļoti daudz! Nokrasot gan vajadzēja, jo tagad tas VAZ izskatas diezgan briesmigi!Tā kā krieviski nesaproti tad skatījos tikai bildes. Jaunas daļas čalis savācis ne pa jokam, salonā podziņas maina, lai jaunas un smukas, bet vizuāli izskatās drausmīgi, un krāsošana ar otu vispār spārda. Es nesaprotu vai tiešām tās detaļas ir tik ļooooti lētas krievijā, ka var pirkt tādām kaudzēm, bet nevarēt atļauties pārkrāsot mašīnu?http://vaz2101.ru/forum/viewtopic.php?f=20&t=24352
Izlasiju visu, un varu tikai apbrīnot viņa centību un neatlaidību!
Cilvēks bez garāžas, tā teikt zem klajas debess tik daudz ko ir paveicis, visu cieņu!![]()
Man pat sametās kauns par to, ka savu Limuzīnu nodevu lūžņos!Vasarā pat ar flakoniem būtu nopūtis un izskatītos cilvēcīgāk
![]()
Un man patika, ka sadaleni mainīja. Esmu dzirdējis, ka padomju laikā sadalenes bieži "izdila", ko skaidroja ar reti sūdīgo eļļas viskozitāti, jo mūsdienās žiguļiem, man šķiet tas bieži negadās.
Es kad savu vazu pirku, man opis deva līdz 3l kaninju ar "labo,īsto žiguļa eļļu", ziemā pastījos cik tā eļļa bieza- takā medus
Bet nu kas par uzņēmību, nobrūk motors - nekadu problemu turpat 5staveņu pagalmā izceļ, uznes dzivoklī un uztaisa kapitalo remontu! Cepuri nost!
