Page 10 of 11

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 01 Mar 2012, 16:31
by Kazha
Sakarā ar ikdienas auto pēkšņo tehniskā stāvokļa maiņu, no ziemas miega nācās ātri un operatīvi modināt žiku. Nu neko, nav ko slaistīties, nostāvēja no 5. oktobra. Fiksā stūres maiņa uz lielo, neglīto baranku, ikgadējā, stūres dekoratīvās uzlikas pielīmēšana, eļļas izslaucīšana no motortelpas un ikgadējā akumulatora stiprinājuma izgatavošana (pa ziemu vienmēr pazaudēju iepriekšējo). Izmetu testa līkumiņu, tā kā bremzējas, tā kā stūrējas un aidā uz apskati. Samaksāju 70Ls.. Parādiņš par 2011. gada ceļa nodokli, tāpat šī gada, kā arī vislabāk patīk samaksāt par to, ka samaksāju nodokļus.

Dabūju ikgadējos divus vieniniekus par nenozīmīgo koroziju un nenozīmīgo eļļas noplūdi no transmisijas vai dzinēja.. Jā, un šogad viens divnieks par bremžu šļauciņu. :thumbdown: Pirelli pievīla, likās, ka tā būs mūžīga.

PS. Kādam mājās nav Solex karburators, neizdilis, neizliecies - tiešām labs!? Izskatās, ka mans žiks atbalsta tikai un vienīgi tādu karburatoru. Manējais izbeidzās un jauns maksā pie 60Ls.. :brauc:

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 01 Mar 2012, 21:48
by Fiat 124
Nu re vismaz TA! Vienīgi žēl ka sāls vēl uz ceļiem!
:thumbdown:

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 01 Mar 2012, 22:04
by kronalds
nja, tas sāls ir vnk liela mau.ība!!!!

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 02 Mar 2012, 19:51
by Kazha
Vai tad tas sāls vēl ir? Jelgavā šogad tik pāris reizes kaisīja, kā arī šonedēļ ir bijušas vairākas lietainas dienas. Jāpaskatās rīt pa gaismu kādā krāsā sāni, tad jau varēs noteikt.

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 02 Mar 2012, 19:56
by Andris vaz
Sveiks 5 robu kārbu uzliki?

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 02 Mar 2012, 20:29
by Kazha
Sveiks 5 robu kārbu uzliki?
Rīt likšu. :brauc:

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 02 Mar 2012, 20:43
by Andris vaz
Es savam vaz 2102 uzliku vnk ideāli....

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 10 Mar 2012, 15:50
by Kazha
Tātad, pēc pāris gariem vakariem pieciniece beidzot ir uzstādīta. :wtf:
Process pāris teikumos:

Jaunajai kārbai bija nolūzusi izspiedējgultņa vadula, negribēju čakarēt saļņikus, jo jaunus nedabūju, tad nu no vecās, jaunajai uzliku visu priekšējo korpusu. Tas tā kā bez problēmām. Tad attapos, ka tā tak ņivas kārba un ir bez spidometra! :clap: Tad tik sākās. Ņemam vecajai nost aizmugurējo korpusu, tas uzsēdies uz špiļkām, oksīdiņš bitīt matos. Nācās ar pāris smagiem, "precīziem" instrumentiem ieskaidrot ko es no viņas gribu. Noņemam no ass spidometra gliemezīti, vāku atpakaļ, kārbu zem galda un to pašu ar jauno. Kad jaunā bija apstrādāta tāpat kā pirmā, lēnu garu sāka uzmākties izmisums, jo nu nekādi nenāk nost tas sasodītais korpuss. Beigās izrādījās, ka ir vēlviena špiļka ar uzgriezni kārbas iekšpusē. Nu neko, gliemezi virsū, vāku ciet, lieku klāt spidometra figņu pie kuras stiprinās trosīte. Vēls vakars, veca skrūve, netīra vītne.. un skrūve, bitīt matos, nolūza. :oops: Nočakarējos mēģinot viņu izdabūt ārā, nekā nesanāca, ņēmu citu sktūvi un piemetināju pie nolauztās - sanāca īsts meistardarbs. :clap: Pieliku to figņu, paraustīju, nost nenokrita, derēs..
Nākamais cēliens - paduškas kronšteins. Neder, tas skaidrs. Pārtaisu kronšteinu, lai der uz jaunās kārbas. Liekam klāt kārbu, kronšteins izrādās otrādi. :lol: Pārtaisu. Kronšteins izrādās novirzījies pa kreisi, jo nepareizā austiņa pārmetināta. Pārtaisu. Kārba atspiežas pret kronšteinu. Pārtaisu. Kārba atspiežas pret tuneli, ielieku šaibas starp grīdu un kronšteinu un viss! :yahoo:
Ielikt piektajā vienkārši kaifs, bet prasās arī sestais! :lol:

Tad vēl nācās pačakarēties ar karburatoru, gļukoja ar apgriezieniem, negāja, krita nost čoka ķega. Paraustīju, piegriezu, pabraucu, vēl piegriezu un tad šis aiz gara laika aizgāja, tagad iet gandrīz brīnišķīgi. Riepas kūp, pakaļa šļūc. :brauc:

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 10 Mar 2012, 15:53
by Kazha
Jautājums 1 - Kura īsti ir tā detaļa, kas jāmaina ja tiek mainīts reduktors? Pašlaik man ir 4.1 reduktors un ņivas kārba. Cik precīzs ir spidometrs?
Jautājums 2 - Vai ņivas kārbām pirmie trīs robi ir tādi paši kā žika kārbām? Sajūta, ka tie ir jūtami garāki.

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

Posted: 10 Mar 2012, 18:13
by rallyfan
izkalusās,ka esi nopis.. ne pa knapam :D
Kāpēc gribi mainīt reduktoru? 4.1 jau ir pilnīgi ok,ja vien nevēlies driftēt?
re ku meklētāju izmantojot var atrast :D
Pārnesumu atiecības.
2101 I-3.74 II-2.29 III-1.49 IV-1
2105 I-3.67 II-2.1 III-1.36 IV-1 V-0.8
2106 I-3.24 II-1.99 III-1.29 IV-1
Diferenciālis :
2106 3,9 zobu skaits 11/43 (10 riteņa apgriezieni, 19.5 kardāna apgriezieni)
2103 4,1 zobu skaits 10/41 (10 riteņa apgriezieni 20.5 kardāna apgriezieni)
2101 4,3 zobu skaits 10/43 (10 riteņa apgriezieni 21.5 kardāna apgriezieni)
2102 4,44 zobu skaits 9/40 (10 riteņa apgriezieni 22.5 kardāna apgriezieni)

bet nu sanāk,ka ir īsāka par standarta kārbu ;)