
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Motors tagad stāv uz galda jo tas nebija kārtīgi pabeigts un vajadzēja šo to palabot, bet samnieks cik saprotu tēmē +- profesionāli startēt driftā ar šo auto un tapēc viņš tagad viņu karina ar visādām interesantām lietām lai no ~120 uz ~300 no izbijuša atmosfēriskā motora
Man ir mitsubishi turbo dzinējs, zinu tā uzbūvi un zinu kas vajadzīgs un kā pabūvēt neturbo dzinēju par turbo, nav tur vajadzīgas tik kosmiskas summas kaut arī motoram standarta detaļas ir dārgākas kā citām markāmUn, Micuk, zini cik kvalitatīvi tas sierras turbo projekts bija uzbliezts? Tam motoram bija uzlikta turbīna, nevis taisīts turbo motors. Ja viņš būtu labi sataisīts tad tgd motors nebūtu izjaukts.
par to turbinizēto sierru
naizimirstiet to ka jebkurs bloks ari neder turbinas uzstaadishanai jabuut vairak vai mazaak liidzsvarotiem augshejiem un apaksheejiem spiedieniem...kas piemēram būtu jārēķina turbīnas uzlikšanai? Kolektori neskaitās un pietam turbomotoriem rēķināts izplūtes kolektors dod ļoti mazu labumu.
wtf? pastāsti ko sīkāk par šo. pirmo reizi ko tādu dzirdunaizimirstiet to ka jebkurs bloks ari neder turbinas uzstaadishanai jabuut vairak vai mazaak liidzsvarotiem augshejiem un apaksheejiem spiedieniem...kas piemēram būtu jārēķina turbīnas uzlikšanai? Kolektori neskaitās un pietam turbomotoriem rēķināts izplūtes kolektors dod ļoti mazu labumu.