Pēc sava "izcilā" izgājiena ar uzbraukšanu virsū vaziņam,esmu purnu tam sariktējis,bet vaziņš laikam ir apvainojies joprojām.
+ nomainīju ķēdi
+ saļņiķus vārstiem un kloķenes priekšējo saļņiku
+ pārlasīju karbuli (jaunu remkomplektu un magnētisko klapanu)
+ jaunas dalītāja vāks un svečvadi (paldies Dr.Houss)
+ smukāks vārstu vāks ar jaunu blīvi
+ kā arī aizmugurējam buferim cita spīdīga neaprūsējusi līste
Pēc šī visa ar diezgan ilgu regulēšanu no žiguļa tik izdzīts rausteklis ārā,bet secinājums,ka saregulējot aizdedzi pēc metkām un visu pārējo kā būtu jābūt,auto ātrāk par 120 negāja un bija nenormāli gausss...
Tad nu saregulēju aizdedzi pēc dzirdes,kā to dara normāli masķeri un viss bumbās,auto atkal skrien,ka prieks!
Tad nu vakar braucu uz Kuldīgu un atpakaļ ar domu caur Vecpili izvizināties,kā nekā naktī labāk var redzēt,kad kāds brauc pretī un atkal žigulis parādīja raksturu

Aizputē krustojumā izbeidzās sajūga galvenā cilindra manžete
Līdz ar to prātīgi tik prātīgi kā nekad izripināju pa Vecpili un tad uz mājām,grūtākais,jau krustojumos un žēl šitā čakarēt kārbu....
karoč rīt jāsaskrūvē......šaize 20 santīmu vērtībā
P.S.Jā un liels paldies Strigim par detaļu piegādi no Rīgas!!!