Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
0.02mm sprauga vadīkla-vārsts nav pamaznu jā ,laikam tiešām nesaprati.Ir tādi vārsti pieejami kuriem diametrs ir 8,03 , nu un vadīklas iekšējo diametru vajadētu aptuveni kādus 8,05 +-.Ir idejas tikai man tās pārāk labi nepatīk . ar parastu urbi čakarēt negribas. Pirms mums jau viena liela autokrosa autoritāte bija pacentusies uztaisīt tā vārsts sprūst vadīklā .Kādreizman bija regulējamais rīvurbis uz 8 mm , bet aiz labas sirds kādam iedevu un saprotams ka atpakaļ neatnāca. Tagad vairs instrumentus nevienam neaizdotu.
Kādu brīdi atpakaļ nopirkām vārstu frēzes jeņķu un tās pat tagad labākajiem čomiem nedodam
Nu jau gan ļoti neprecīzi izteicies. 45 grādu frēzes nav bet gan 46. Normālā komplektā nav arī 35 grādi bet gan 31 , kuru izmanto versijai gadījumā ja vārsta darba virsma ir 30 grādiņi. Kā papildus leņķus izmanto vēl 15 , 60 un tādu ļoti slaidu 80 . Tātad kopā ņemot ir 5 leņķi.aptuveni -:)precīzivienam vārstam vajadzīgas ir trīs frēzes 45, 35 un 70 grādi .........
Vārstam vadiklā jākustas, un spēli jāmera ar indikatoru neviss uz juškues personīgi šo vārsta spēli komentētu tā -jābūt lai nekustas vadīklā un vārsts ar savu svaru bez aizķeršanās minimālas slīd pa vadīklu-tas būs 0,01-0,02 mm , bet tur vēl jāņem vērā standarta vadīklu materiāls vai kautkāds bronzas paveids;)
Vari izstastīt, kadai jābūt vadiklas virsmai un arī virzuļa pirkstu vietā?
Cilindra čaulas darba virsmu taču tad arī varētu vienkārši ar reg rīvurbi izrīvēt, bet to taču honē ar spec instrumentu lai būtu lielāks darba mūžs dzinējam . Tāpat arī ar vāstu vadīklām un virzuļu pirkstu vietām profesionālu sporta dzinēju būvētāji tās slīpē ar atbilstošiem instrumentiem. Bet nu labi to jautājumu arī atrisinājam jo instrumentiņš jau ir atsūtīts