Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
karo
Vazists
Posts: 40
Joined: 26 Oct 2009, 18:14

Re: Šāles un spararats

29 Oct 2009, 09:55

kloķene ir nobalansēta jau no rūpnīcas,spararats ir jānobalansē tā lai viņš būtu pa nullēm,tālāk viss,liekam spararatu klāt.kurvis arī ir rūpnieciski nobalansēts vot cik kvalitatīvi tas izdarīts tas ir cits jautājums.vienīgi var nobalansēt spararatu un tad pie spararata pielikt kurvi un nobalansēt atsevišķi kurvi,tikai kur tur kurvī var kādu caurumu izurbt.pareizi nobalansētam spararatam ir lielāka nozīme nekā kloķenes balansēšanai,tāpēc spararatu vajag nobalansēt kvalitatīvi.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Šāles un spararats

29 Oct 2009, 11:18

Jābalansē ir viss kopā ;)
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Šāles un spararats

29 Oct 2009, 15:06

Vispirms nobalansē kloķvārpstu,tad pieskrūvē pie kloķenes spararatu un nobalansē(urbumus urbj spararatā),tad pieskrūvē sajūgu ,bez diska un balansē (urbumus urbj sajūgā).
Saliekot motoru neaizmirstat salikt tā kā bij uz balansēšanu.
 
User avatar
krievins 092
Vazists
Posts: 371
Joined: 16 Feb 2009, 19:56

Re: Šāles un spararats

29 Oct 2009, 22:11

nav ieteicams vairak par 2 kg atvieglinat, jo ir zināmi gadījumi kad spararats ienak pie kajam salonā tevi apciemot :) ATvieglināt un nobalansēt var Cēsīs, sīkāk nezinu :(
Tie kam E103 asinīs :D
 
Smaidigais
Vazists
Posts: 629
Joined: 02 Jun 2009, 18:22

Re: Šāles un spararats

30 Oct 2009, 10:08

nav ieteicams vairak par 2 kg atvieglinat, jo ir zināmi gadījumi kad spararats ienak pie kajam salonā tevi apciemot :) ATvieglināt un nobalansēt var Cēsīs, sīkāk nezinu :(
njaa zinu gadijumus :D ka gandriz cilveks paliek shita bez kajam ;)

Viena krosa laika rucinaja motoru, un bik reguleja, laida 8 un bik uz augshu stukas, un tik kaucina kaucina, un pekshnji tads pisaks, ka visai karbas biezajai sienai cauri izgaja(korpus 1000ls maksaja) un viena skjemba gar pashu purnu aizgajusi bija un otra salona ;)
taa nu tas ir, varbut labak ir kautko citu izdariit motoram, nevis braukt, un uztraukties par to vai luzis, vai nee :)
:wave:
 
karo
Vazists
Posts: 40
Joined: 26 Oct 2009, 18:14

Re: Šāles un spararats

30 Oct 2009, 12:46

viss atkarīgs kā spararats ir nobalansēts,ja viņš ir perfekti nobalansēts tad nekas tur neizjuks.tāpēc es saku, ja kautko tādu dara tad ļoti liela uzmanība jāpievērš tieši balansēšanai.redzkur bilde ar kādiem spararatiem čaļi braukā un nekas nav izjucis,tas ir audi spararats. Image Image :wave:
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Šāles un spararats

30 Oct 2009, 14:19

Lai neizjuktu ir vienkārši jāizvirpo spararats no tērauda.
Orģinālais ir čuguna kurā rodas plaisas.Paņemat palielināmo stiklu un rūpīgi aplūkojat!!!
Last edited by elf on 02 Nov 2009, 09:42, edited 1 time in total.
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Šāles un spararats

30 Oct 2009, 18:13

Lai neizjuktu ir vienkārši jāizvirpo spararats no metāla.
Orģinālais ir čuguna kurā rodas plaisas.Paņemat palielināmo stiklu un rūpīgi aplūkojat!!!
No kada tad metāla ir jataisa?
 
Mikelis69
Vazists
Posts: 47
Joined: 19 Oct 2009, 00:11

Re: Šāles un spararats

11 Nov 2009, 12:39

Man ir aizķēries spararata rasējums
 
Mikelis69
Vazists
Posts: 47
Joined: 19 Oct 2009, 00:11

Re: Šāles un spararats

11 Nov 2009, 13:24

Vispār es gribēju prasīt vai ir liela jēga atvieglināt? Ir jūtama atšķirība?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests