Micuks man tev jautājums nēsu spēcīgs dzinēnojs , ņemot vērā ka esmu izārdījis dzinēju un taisos mainit šāles slīpēt kloķeni un mainīt virzuļus un darīt visu ar to saistīto
Jautājums par sadalenēm kādu labāk likt
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Tā jau ir tikai gribas lai būtu niprāks jo ir plāni braukt tālākus gabalus vajag biku lai jauda būtuKas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
Tālākiem gabaliem vajag, lai grieze un jauda ir uz augstākiem apgriezieniem, bet Ņiva ir bezceļiem un tur tieši sadalene ir projektēta, lai grieze būtu uz mazākiem apgriezieniem. Klasikas sadalene ir optimāla un var teikt labākā ja nebūvē dzinēju sportam. Lai būtu ņiprāks ir jāpalielina kompresijas pakāpe.Tā jau ir tikai gribas lai būtu niprāks jo ir plāni braukt tālākus gabalus vajag biku lai jauda būtuKas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
Plānots jauni virzuli , jaunas šales kloķenei un klaņiem, protams vārsti ar blīvslēgiem , kēdes un zobrati pats par sevi , eļas suknis visas blīves vāirāk jau nav ko mainīt paliek sadalene ielikt nivas vai atstāt veco vai ir kas labāks?
protams ka bloku urbs uz remonta virzuļiem , kas bīja domāts ar jaunām atsperem ??? protams ka vārsti atsperes visu likšu jaunuTālākiem gabaliem vajag, lai grieze un jauda ir uz augstākiem apgriezieniem, bet Ņiva ir bezceļiem un tur tieši sadalene ir projektēta, lai grieze būtu uz mazākiem apgriezieniem. Klasikas sadalene ir optimāla un var teikt labākā ja nebūvē dzinēju sportam. Lai būtu ņiprāks ir jāpalielina kompresijas pakāpe.Tā jau ir tikai gribas lai būtu niprāks jo ir plāni braukt tālākus gabalus vajag biku lai jauda būtuKas tieši plānojās motoram darīt?
Jo sevišķi brīvdienu auto ar klasikas standarta sadaleni būs pilnīgi pietiekami.
Plānots jauni virzuli , jaunas šales kloķenei un klaņiem, protams vārsti ar blīvslēgiem , kēdes un zobrati pats par sevi , eļas suknis visas blīves vāirāk jau nav ko mainīt paliek sadalene ielikt nivas vai atstāt veco vai ir kas labāks?
Noteikti vajag regulējamo zobratu, jaunas vārstu atsperes! Cilindriem ir jāizmēra izdilums ar mikrometru protams, jebkurā gadījumā jaunus virzuļus vecā blokā neliek, ja ir izdilums bloks ir jāurbj uz remonta izmēru un attiecīgi remonta virzuļi un gredzeni.
Te ir kāds, kuram ir laba ņiva, bet kurš grib labu rwd auto? Varu piedāvāt maiņu!
tāpēc tiem nevis palīdzēja, bet savāca un izveda uz konkrētu salu, kur liela daļa nomira. Mira no šoka, no sliktās aprūpes un medikamentu trūkuma!
Runa bija par padomju laika kara invalīdiem.
Šitādu infu gan pirmoreiz dzirdu. Ja jau tik ļauni bija, tad kāpēc bija Kjevļaņin trīsriteņu velosipēds ar 125 kub motoru, kapēc bija Serpuhovas motorrūpnīca, kur ražoja Morgunovkas? Beigu beigās pats zinu, ka pat ZAZ968B kara invalīdiem piešķirti bez maksas- ne tikai no filmas "Tarāns"..
Par pārējo padomju laiku aprakstu, cepuri nost, tik patiesi un smalki viss aprakstīts..