Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 11:40

No tās galvas ir mežonīgi noņemts, un tieši tā, lai tā piere nepeld, ieskrūvē radniecīga alumīnija (АЛ-3) skruves tā dziļāk un piemetina. Slīpējam galvu un tā kā nekas nebūtu bijis :)

Micuks, kādā ziņā tik daudz? Ja laika ziņā, tad visādi sīki stulbumi, atbrauc klaņu komplekts, visi normāli viens 20g vieglāks..., beigās izrādās arī par 1mm plānāks. Sēdi un domā, un ko tagad darīt? Gaidīt 2-3 nedēļas vai risināt kā savādāk. Un tā uz katra soļa. Kaut kā galīgi tas motors negribēja likties kopā, tak pat mašīnā dikti negribīgi līda iekšā arī :)
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 12:55

Toties beidzot ir uzkāpts uz praktiski visiem zemūdens akmeņiem būvējot un apgūstot klasiskas motoru :) Kaut kā glupi un mistiski, bet tik daudz visādu kasjaku labot nav sanācis laikam nekad, tb. tik ilgi kaut ko tik elementāru būvējot. Solis uz priekšu, divi atpakaļ, salabot un pārtaisīt pa jaunam...
Es par šo biju domājis! būtu interesanti uzzināt sīkāk :think:
Cik tad noslīpējāt no galvas un bloka? kas tā par galvas blīvi? turēs kompresiju?
Ko ar eļļas sūkni darīsiet, taisīsiet ražīgāku vai vienkārši jaunu liksiet?
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 13:48

Tam spooooorta motoram sūkni uztaisīja uzreiz tā saucamo "pusotra". No bloka 2, no galvas 2.3 (ja atmiņa neviļ, jāskatās pierakstos). Par blīvi, sakarā ar "budžetu" šitam riņķus blokā nelika, redzēsim. Ja sāks pūst, tad domās.

Nav jau nekādu viltību, vienk. dafiga visādu sīkumu lien ārā, kaut vai tie paši atbalsti galvā, nebija plānots, ka vajadzēs, bet finālā nebija variantu netaisīt. Uztaisa, sametina, noslīpē un še tev, tieši blīves gredzena vietā maziņa poriņa. Grauz ārā, metini pa jaunam, slīpē atkal. Un tā visu laiku :)

Savai mašīnai, neko nebūvēs patreiz, tur visu pārējo izdarīs, ziemā kādu motorīti uztaisīs.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 17:58

Un tulkojumā "pusotra" ir? :Nezinu: pastāsti sīkāk (man tas aktuāli) :think:

Troiku jau toč grēks "tūnot" vismaz vizuāli, ja ir tik labā stāvoklī :)
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 18:12

Tak paskaties internetā, tas ir nenormāli vecs triks. http://www.google.com/search?source=ig& ... =&aql=&oq=
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

22 Jul 2011, 18:26

Aha nu tāda nojauta arī bija tik tas žargons :lol: pašam doma starpliku nevis nozāģēt no cita sūkņa, bet vienkārši izgriezt pie lāzergriezēja......
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

23 Jul 2011, 09:03

Izskatās ka pa priekšu esi safrēzējis vārstu ligzdas un tad metinājis.
Pēc metināšanas ligzdas tač deformējas.
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

23 Jul 2011, 12:42

Tas bija viens no lielajiem kasjakiem, ko dabūja burtiski visu pārtaisīt... Pareizāk gan būtu teikt, ka iestūma vadīklas un kad grieza fāzes, secināja, ka viss ir ļoti, ļoti slikti, vadīklas nebija nekāda konfekte. Bet nu kad ir sākts, tad atpakaļ ceļa vairs nav, pats tak zini. Piekam, pāris ligzdas mainītas, kur iegriezta diezgan nepareiza fāze (45 pulka pa platu, nezinu ar kuru galu domāja darbonis), ko labojot gandrīz iznāca ligzdu pa jaunam sabeigt. Nu neko, samērīja, secināja ka kamerā ir "uzradies" ne viens viens lieks "kubs", nācās pieņemt lēmumu frizēt vairāk, attiecīgi, jāliek balsti, metināšana un pārējie prieki. Ko padarīsi. Vaļiks plats, tur ģeometrisko spiedienu vajadzēja kā ēst, savādāk apakšu kā sugas nebūtu.

Es gan nez vai tas ķēms to galvu pasildīja pirms metināt (noteikti jau ka nē, tipiskie razgiļģaji pat neizskata tādu jautājumu), bet nu ligzdas pilnīgi visas bija "pavilkušās". Ne krimināli, bet jāpiestrādā bija gan.

Bet vispār jāsaka kā ir, pat ar vienu karbiķi un 296 grādu vāli, kur ir diezgan liela pārsedze, tas motors burkšķot pat ar 850 rpm kratījās neslāpstot nost :) Patiesībā, kādi 1200-1300 tur būs ļoti normāla tukšgaita, vismaz man tā izskatās, kas priekš špricinieka ar droselēm (kur stroķi viens otram nemaisās pa kājām elpojot) ir norma, bet ar vienu karbiķi ir kā ir, drusku brīnums, jo likās, ka būs trakāk.
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Biku priekšpiedziņa + nu jau arī klasika

21 Aug 2011, 17:34

Nevar saprast, šķiet, ka izspiedējgultnis griežas līdzi un rūc :yahoo: :yahoo: :yahoo: 4 idioti un suns, vairāk nekas :lol:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests