Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Uzveidoju jaunu topiku ,kurā vaz guru varēs dalīties ar pieredzi ko un kā labāk uzbūvēt , jo negribas lai būtu kā Padomijas laikos kad katrs savā šķūnī Latvijā būrās , bet gan kurrati un leiši tāpat vienoti, īpaši viens no otra neslēpa tehniskos risinājumus un aizbrauca letiņiem vienkārši garām
Ko Tu gribi dzirdēt par šo uzņēmumu ---- pareizāk par vieniu cilvēku ko sauc Anatolijs Gabrāns. Gribi dzirdēt atsauksmes --- reāli menedzeris kas menedžē konkrēti kādu projektu , bet finansiāli par katru darbu ir jā maksā un tāpēc ar klijentiem Anatolijas sanāk bieži konflikta situācija. Problēma -- vadības blokus arī kurus ir uzlikuši Hahols un anatolijs jeb gabtmotors kārtējo regulēšanu veic mūsu kompānija , jo ir kārtējais kašķis izveidojies. Bet pa lēto tur nebūs nekas un daudzos darbos viņi ir tikai starpnieki . Rezumē teiksim tā -- izpildītājs lai savāktu dzinēju ok būs labi , bet tajā standarta versijā kur iespējams ko nokopēt, tad kad jau ir vajadzīgas zināšanas metāltehnoloģijas ziņā un mašīnbūves ziņā kas teiksim virzuļu rasējumus , materiālu izplešanās koeficientiem un materiālu saderību un vēl vienu otru jautājumu, tai skaitā savstarpējo virsmu kustības ātrumu , ko nevar atrast internetā tad ir auzās. No otras puses tāds normāls tjuneru kantoris, kas pelna savu iztiku ar tjunēšanu .
Savā būtībā metalkeramika ir baigais sūds , bet savu laiku jau arī kalpo -- izmanto ka ražošnā metālkeramika ir ne tikai lēti , bet gan ļoti lēti , kas masveida ra;zošanā ir ļoti svarīgi.Zinu, tapec arī man rodas tadi jautajumi. Ja tev ir savs viedoklis- tad ja nav gruti tad atbildi, kapec izmanto bronzu vai čugunu.traktorist ---vai Tu zini kāpēc izmanto metālkeramiku.
Ligzdas cik man nācies saskarties ir pamatā no 3 materiāliem , bronza-čuguns-tērauds.Metālkeramiku ligzdās gan nav redzēta ka izmanto.
Pēc savas būtības pulvertehnoloģijas metālkeramika nekāds izcilais materiāls jau nav
Par to ka taisa vārstu ligzdas no sadalenēm piem .no forda sadalenes ir baigi ok jo čuguna materiāls ir ļoti labas kavalitātes centrbēdzē liets pēc spec tehnoloģijas lai turētu slodzi kad griežas ar 4-5 000 apgriezieni. Materiālu ko var nopirkt vārstu ligzdām ir stingri vien švakāks kā sadalenes materiāls
nav jau runa par kaut kur izgatavotām vadīklām -- tādas varu izgatavot arī pie sevis darbā uz virpas un fosforbronza nav nekāda problēma . KOnkrēti ir runa par berilijbronzu , kas dotajam mērķim ir pats labākais materiāls tikai diemžel Metelli ir noņēmis tās no ražošanas, jo nav pieprasījuma. To vai īsas vai garas tas galīgi nav problēma garu vienmēr nogriezīsi -- īsu gan nepiestiķēsi.http://aecar.co.uk/lanciadeltaengine2.aspx tjip šitādas?
http://aecar.co.uk/Delta.aspx vai šādas, kas ir par 7mm saīsinātas?
Nu neteiktu ka metalkeramikas sežas ir lētas. Ja izmantot tos, kuras paredzētas darbam pie lielajam temperatūram ( tuning, turbo vai gāzes motoros), tad cena arī neīpaši leta. Bet kalpo tas sēzas uz godu.Savā būtībā metalkeramika ir baigais sūds , bet savu laiku jau arī kalpo -- izmanto ka ražošnā metālkeramika ir ne tikai lēti , bet gan ļoti lēti , kas masveida ra;zošanā ir ļoti svarīgi.
nav jau runa par kaut kur izgatavotām vadīklām -- tādas varu izgatavot arī pie sevis darbā uz virpas un fosforbronza nav nekāda problēma . KOnkrēti ir runa par berilijbronzu , kas dotajam mērķim ir pats labākais materiāls tikai diemžel Metelli ir noņēmis tās no ražošanas, jo nav pieprasījuma. To vai īsas vai garas tas galīgi nav problēma garu vienmēr nogriezīsi -- īsu gan nepiestiķēsi.http://aecar.co.uk/lanciadeltaengine2.aspx tjip šitādas?
http://aecar.co.uk/Delta.aspx vai šādas, kas ir par 7mm saīsinātas?
Tu pareiz jauc kategorijas ----viens ir masveida produkcija --- otrs ir pro motoru . sports . Par BrB materiālu vārstu ligzdām pat nemin rietumos , jo tas nav pat dārgi , bet ļoti dārgi .Sagatave ligzdai no kā izgatavot ligzdu diamertā 45 mm un biezumā 13 mm maksā ap 20 EUR un ligzda vēl jāuztaisa -- tātad tas arī ko maksā. Kas tev pirks dzinējam ligzdas kaut vai par materiāla cenu tas ir 20 eur gab. Ja 16 vārstu galva kas pamatā patreiz ir tikai tāda līmeņa dzinējiem tad kopā 320 Eur ligzdās -- tu traks kas tad tādu dzinēju pirks.Čuguna sagatave ap 1,5 -2 eur gabalā un pat to uzkata ka ir dārgi tādēļ arī ķērās pie purvertehnoloģijas . Pie tam presējot formā jau gatavs ārējais un iekšējais izmērs un atkrīt vēl viena operācija tas ir apstrāde--tur lūk ir metālkeramikas izmaksu priekšrocības un rietumos slavē visu kasir lēts un uz kā var labi nopelnīt.Nu neteiktu ka metalkeramikas sežas ir lētas. Ja izmantot tos, kuras paredzētas darbam pie lielajam temperatūram ( tuning, turbo vai gāzes motoros), tad cena arī neīpaši leta. Bet kalpo tas sēzas uz godu.Savā būtībā metalkeramika ir baigais sūds , bet savu laiku jau arī kalpo -- izmanto ka ražošnā metālkeramika ir ne tikai lēti , bet gan ļoti lēti , kas masveida ra;zošanā ir ļoti svarīgi.
P.S. Protams katram sava lieta pie sīrds Vienam patik darboties ar mūsdienīgu tehnoloģijam, citam ar vēcam... Par to jau nestridesamies
Pamēģini pasūtīt ceru ka izdosies --- tikai aizdomas ka atnāks 01-2244 kuras ir no metālkeramikasnav jau runa par kaut kur izgatavotām vadīklām -- tādas varu izgatavot arī pie sevis darbā uz virpas un fosforbronza nav nekāda problēma . KOnkrēti ir runa par berilijbronzu , kas dotajam mērķim ir pats labākais materiāls tikai diemžel Metelli ir noņēmis tās no ražošanas, jo nav pieprasījuma. To vai īsas vai garas tas galīgi nav problēma garu vienmēr nogriezīsi -- īsu gan nepiestiķēsi.http://aecar.co.uk/lanciadeltaengine2.aspx tjip šitādas?
http://aecar.co.uk/Delta.aspx vai šādas, kas ir par 7mm saīsinātas?
http://www.metelli.com/en/list-code.php ... e%20Guides
te tjip vel esot pieejamas(nezinu vai materiāls ir īstais, bet slavinātas šeit kataloga tiek nepajokam http://www.metelli.com/public/cataloghi ... etelli.pdf 10 11 lpp), bet kas viņam ir tik īpašs?