Page 1 of 1

Problēma tikai viena :)

Posted: 06 Aug 2010, 11:17
by edijs
Tatad ieliku sava 03 sabuferi, Pioneer max600w,nom 200w,skaitās free air subis bet men viņš kastē(tas nu nebūtu nekas :d) klāt viņam ir pioneer pastiprinātājs 800w. Problēma sākas tur ka ģenģeris nespēj pavilkt gaismas un subi :D ja vel bremžu uguņi tad maģis atslēdz subi nost,kas nav forši,vai pat izslēdzās arā maģis :(
tatad ir kādam nojausma ka šito var likvidēt ?? jaudīgāku ģenģeri??
Gan jau kadam mošķ arī ir kkas lielāks bagažniekā un zinās kas un ka ;) :Latvija:

Re: Problēma tikai viena :)

Posted: 06 Aug 2010, 11:39
by Gropiks
nu ir dzirdēts ka der BMW 324 /524 ģeneratori :)

pašam bagažniekā ir radiotehnikas 90 šķūņa variants bet purina diezgan labi :)

Re: Problēma tikai viena :)

Posted: 06 Aug 2010, 12:27
by edijs
Bet ģenģeris tur tās 90??

Re: Problēma tikai viena :)

Posted: 06 Aug 2010, 12:44
by eerms
man stāv 12" subis kastē ar visu paščiku. klabina normāli un ģeņģeris arī velk. nez kas tev tur pa vainu. moš ģeņģeris nemaz tā riktīgi nestrādā. moš vēl kas. protams- šā kā tā domāju uzlikt bmw ģeņģeri kaut kad, bet pagaidām tam nav laika. par tām ģeneratoru lietām vajag paskatīties pie lietotāja traktorist. viņš tur bija ņēmies.

Re: Problēma tikai viena :)

Posted: 06 Aug 2010, 13:33
by Burunduks
Bmw ģēģeris ja nemaldos tad gāja tikai pie ņivas dzinēja kronšteiniem.
Un runājot par šādām lietām, iesaku restaurēt ģēģeri (samainīt oglītes) un vēl jau būtu kruti ja aķi daudz maz svaigu ieceltu. Nekas jau tev tur šausmīgs no tās tehnikas nav. Vēl par sliktu nenāktu ja iegādātos kondensatoru.

Re: Problēma tikai viena :)

Posted: 06 Aug 2010, 15:21
by vazzist
Vēl ir viens veids,pamēģini,nedaudz ar izvilktu čoku pabraukt un kā tad būs,jo tad ģenim dod čoks vairāk apgriezienu..man draugam palidzēja, jo šim ar nevilka žigulim lielās tumbas ;) :brauc:

Re: Problēma tikai viena :)

Posted: 06 Aug 2010, 18:37
by Traktorist
Ja ģenerators normala tehniskā stavokli, tad max strāva ko viņš var atdod ir 55A(pie videjiem apgriezieniem). Tas ir aptuveni 700W. Saskaiti cik patēre tūvas gaismas spuldzes, skaļruni un subs, un tad zinasi vai nu ģeneratoram palielu slodze vai nu pašam ģeneratoram kaput. Kā variants, ja akumulators švaks, tad arī var rasties līdzīga problēma. Bet ja tev sanaks ka vajadzīga jauda ir ap 500-600W, tad labāk likt jaudīgako ģeneratoru, jo akumulators var nepinīgi uzlādeties.

Re: Problēma tikai viena :)

Posted: 06 Aug 2010, 20:10
by Traktorist
Ja izdomasi likt citu ģeneratoru, tad ir 2 iespejas kā to izdarīt bez lielam mokam: likt no BMW + izmantot kronšteinu no 213 motora + spriegošanas plaksni no BMW, nedaudz to modificejot.Vai nu no jaunam ņivam ar šprices motoriem + arī vajadzes visi stiprinājumi no ņivas . Šitiem ģeneratoriem ir 80A. Izradijas kā ātrak un lētak visu dabūt no vācu mašīnam :)

Re: Problēma tikai viena :)

Posted: 09 Aug 2010, 17:43
by edijs
Traktorist, domu es saprotu, bet nevari man konkrētak kurš ir 213 motors?? :D kuriem bmw nak un kads tilpms :)