Tātad mana vaz21063 stāsts. Pirms 8 mēnešiem savedu žiku kārtībā un izgāju skati viss darbojās ideāli līdz kādu dienu sāka raustīties dzinējs. Negribēja strādāt visi stobri, nomainiju sveces un vadus. Problēma pazuda, bet pēc kāda laika atstiepās degvielas sūknis, to nomainiju un visu vasaru braukāju bez bēdu. Tomēr jau kādas pāris nedēļas atpakaļ sāka parādīties problēmas ar pielaišanu dažreiz lec normāli, bet dažreiz jāpazāģē (siltam motoram). Tukšgaitas apgriezieni ar bija kritušies apmēram līdz kādiem 600 un brīžiem iedegās eļļas lampiņa. Tad vienu rītu pielaižu žiku uzsildu motoru un kad iestumj čoku slāpst nost, liekas ka atkal visi stobri nestrādā. Visas sveces bija palikušas melnas biezā kārtā ar sodrējiem. Iztīriju karubrātoru, pirmā brīdī bija doma ka adata vairs netur un motors aizlejas, bet viss bija kārtībā. noregulēju tukšgaitu maksimālais ko izdevās dabūt bija apmēram 700apg. bet motors beidzot strādāja vienmērīgi. Nobraukāju kādus 400Km degvielas patēriņš bija apmēram 7luz100. Pēc tiem 400km es atkal sāku just ka dzinējs kļūst gaus un tukšgaitā grib slāpt nost, sveces atkal melnas, skatos azdedzi, karurātoru viss itkā kārtībā, bet pēc laika atkal sveces ciet, izmisuma dzīts nomainiju gandrīz visu aizdedzi (indukcijas spoli, kontaktus, sadalītāju, pārskatiju visus vadus) Atkal brīdi strādā kamēr aizsit sveces. Tad iedarbinātam dzinējam atrāvu kartera ventilācijas trubu un pamaniju ka no kartera nāk visai nesmuki dūmi iespējams no tiem visu laiku sveces aiziet ciet. Sakiet vai tā ir pazīme ka dzinējam jau pienācis gals. Nobraukums127000, cik šiem motoriņiem vispār ir dzīves ilgums?