Necepies, ar krāniņiem netaisos mērīties,Es arì nebùšu rupjš, bet izlasi kaut vienreiz manuàli vai apskaties autodata!
paldies pas to pašu, ar vai bez Jūsu palīdzības, gan jau tikšu galā .
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Necepies, ar krāniņiem netaisos mērīties,Es arì nebùšu rupjš, bet izlasi kaut vienreiz manuàli vai apskaties autodata!
Ieteicu visiem šo murgu neņemt galvā. Ja motors ir vecs kā pasaule, nav nekadas informācijas,tad var riskēt . Ja no daudz maz jaunas mašīnas- nekada gadijumā!!! Vienīgais ja kaut kur tālu no civilizacijas....es nekad grādus neesmu vilcis, jo parasti lieku atpakaļ vecās skrūves, nav pareizi bet nekad nav pievīlis, nesen c20ne motoru taisīju, pievilku galvu laikam 120nm vai kkā tā protams 3 piegājienos un nekāda vaina, kad bija jābrauc bet nebija atslēgas vilku ar trubu, ja roka pareizi strādā un bez fanātisma tad arī bez nekādas atslēgas var čotka pievilkt, protams nerunāju par gonku un forsētiem motoriem, tur ar čuju pārāk nenodarboties.
Затяните в определенной последовательности (см. рис. Порядок затягивания болтов головки цилиндров) в два приема болты крепления:Sveiki,
kā ir ar vaz dzinēja galvas pievilkšanas Nm? cik daudz jāpievelk galva? zinu ka līdz 10-12, bet dabuju atslēgu (Nm) kura sākas tikai no 100-300 Nm. un kas man šo atslēgu deva par šādiem cipariem bija šokā, šis teica ka audī galvu pievelk uz 150 Nm un +90 grādi.
Ieteicu visiem šo murgu neņemt galvā. Ja motors ir vecs kā pasaule, nav nekadas informācijas,tad var riskēt .es nekad grādus neesmu vilcis, jo parasti lieku atpakaļ vecās skrūves, nav pareizi bet nekad nav pievīlis, nesen c20ne motoru taisīju, pievilku galvu laikam 120nm vai kkā tā protams 3 piegājienos un nekāda vaina, kad bija jābrauc bet nebija atslēgas vilku ar trubu, ja roka pareizi strādā un bez fanātisma tad arī bez nekādas atslēgas var čotka pievilkt, protams nerunāju par gonku un forsētiem motoriem, tur ar čuju pārāk nenodarboties.