Tieši tā, kā rakstija augšā mūsu sportisti, ir: komp.pakape ap 11-12, virzuļi arī ar gropem, lielaki vārsti lai izmantot to sadaleni uz pilno, dubultos karburatorus, normalo izplūdi, kā arī vajadzes padzilināt vārstu sežas( deļ ta arī stingrakus atsperes jāliek) utt. Budžets būs diezgan liels.
P.S. Tukšgaita ap 1500apgr/min, diezgan nestabila ( motors strādaja uz 2 hor.karburatoriem, vienam bija problemas ar regulēšanu, var būt arī deļ ta neizdevas noregulēt. Bet man ta šķiet kā tā jābūt

) Līdz 3000 nevelk, bet pēc tam līdz 8000 iet kā traks

Vai tu esi kādreiz ko tādu uztaisījis

---- ??????????

kā Tu domā iegūt kompresijas pakāpi 1.5 dzinējam tādu kā mini(11-12) ---

Es ļoti gribētu pakalusīties kādā veidā tas izdarāms . Padalies ar pieredzi , jo man patreiz ir jābūvē viens dzinējs. Varētu tā vienkārši uztaisīt
Kamdēļ jāpadziļina vārstu sēžas. Tad taču nav vairs jēgas no lielajiem vārstiem .Vienkārši zūd lielā vārsta efektivitāte.Degvielas ekonomijas nolūkos tā dzinējus būvē lai labāks pildījums pārejas režīmos , bet sportam . Nu nezinu man kaut kas nelīmējas . Pie tam padziļinot vārstu sēžas iznāk dzinēja deforsāža , bet ne forsēšana kas mums šoreiz nepieciešama

Plaza, tada veida runa ar nepilngadīgajiem

Kartejo reizi parliecinajos kā tu esi no tiem cilvekiem, kuriem ir tikai
divi viedokli: manejais un npareizais
Nē, tu ko, Latvija neviens izņemot tevi nevar normalo motoru saskrūvet
Kaut kur bija uzrakstīts ka man vajag uztaisīt motoru ar šo sadaleni ar 1.5 tilpumu?Vari paskaidrot kadā veidā no padzilinātam sežam pazūst ''lielā vārsta efektivitāte'' ?

Es domaju kā nesanaks, jo es redzeju kā parbauda cilindru galvas pirms un pēc uzlabošanas, un taveji argumenti

Uztaisot gropes virzulī komp.pakape nesamazinasies? Tapat arī ar sežu padzilinašanu...
Ja gribi talak diskutēt- iemacies runāt ar cilvēkiem ( normalā veida. bez vijeboniem).
