Page 1 of 2

vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 07 Dec 2010, 21:04
by badbone72
Nu tad vaz guru, iesakiet, ka samērā lēti var uztūnēt atsperes un šķīvjus vārstiem ,priekš niknāka motora kā standarts.

Re: vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 07 Dec 2010, 21:09
by Миша
Kzada tad vecajiem vaina? Kas vispar par motoru? :)

Re: vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 08 Dec 2010, 10:47
by elf
Skatīt šeit,varbūt kaut kas noder:
http://okb-dvigatel.ru/product/dc21213.phtml

Re: vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 08 Dec 2010, 14:42
by klievis
badbone-kapēc pēc tavām domām tev būtu kautkas jāķūnē ar atsperēm..tur jauda no atsperes nerodas!
....kas skaitās samērā lēti preikš sporta vajadzībām

Re: vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 08 Dec 2010, 15:57
by elf
Jauda rodas, ja uzliek mīkstāku atsperi vai mazāk saspiež!

Re: vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 08 Dec 2010, 16:25
by badbone72
šaize, atkal tizli izteicos, domāts bija tā-ko darīt ar atsperem un pārējiem pričindāļiem, ja ir sporta sadalene m48 un motors ar lielāku komp.pakāpi.

es biju domājis, vai atsperes turēs slodzi un neizbeigsies.

Re: vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 08 Dec 2010, 16:38
by klievis
ar kompresiju atsperēm nav nekāda sakara ,nezinu gan cik tādai sadalenei ir pacēlums , bar vajag samērīt lai nesaspiežas atsperes nospiestā stāvoklī,citādi sakritīs vārsti iekšā cilindrā:)arī vajag samērīt lai vārstu atsperes cepure nestampā pret blīvslēgu:)

Re: vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 08 Dec 2010, 17:04
by badbone72
ar komp.pak es biju domājis ka motors griezīsies niknak ka standarts līdz ar to būs slodze.

Re: vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 08 Dec 2010, 17:17
by klievis
nu kas tev tie par žargoniem individuālie-griezīsies niknāk:) būs slodze---slodze ir jebkuram mezglam , bet sporta dzinējam ir jāmēģina tās slodzes un nevajadzīgās berzes dabūt nost kas ietekmē dzinēja griešanos , karšanu u.c . lietas
ja tām atsperēm garumi atļauj tad nākošais ir cik tā sadalene ļus griezties tam dzinējam nu 8000 jau vairāk negriezīsies sākumā:) takš to vajadzētu paspēt aizvērt ar parastām atsperēm vārstus:)-ja protams ar vārstiem viss ir pareizi izdarīts

Re: vārstu atsperes un šķīvji!

Posted: 08 Dec 2010, 18:14
by Traktorist
šaize, atkal tizli izteicos, domāts bija tā-ko darīt ar atsperem un pārējiem pričindāļiem, ja ir sporta sadalene m48 un motors ar lielāku komp.pakāpi.

es biju domājis, vai atsperes turēs slodzi un neizbeigsies.
Priekš tadas sadalenes vajag izmainīt rokers-vārsts kustības ģeometriju: padzilināt sežu uz 1.8mm. Līdz ar to samazinasies risks kā virzulis satiksies ar vārst ( labāk jau izmantot no 1.7 dzineja). Ar stock atsperem var griezt līdz 7000 apgr/min, ja parbaudīts atsperes stingrums un tas atbilst ražotaja datiem. Ja gribi izmantot atsperes arzemju ražojuma, tad var likt no BMW M20B25. Bet info nav parbaudīta, vajag pašam merīt vai der vai nē. Priekš tadas sadalenes atsperes priekšnospriegojums ( nezīnu kā latviski pareizi būs :) , krieviski ir преднатяг)20 +/-1 kg, spriegojums vārsta gajiena beigas- 90-100kg. Info no ražotaja.
Bet galvenais nelikt parak stingras atsperes, jo atrāk izdilst sadalenes virsma. Tas arī nav labi, plus būs lieki jaudas zudumi.
Viss pateikts ir IMHO, ja kadam ir ko piebilst vai izteikt savo viedokli- tad daram to mierīgi un bez nerviem :draugi: