Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
plaza
Vazists
Topic Author
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 15:51

..kādā klasē auto brauks?
..un ja nav nenormāli svarīgs noslēpums un tas ir iespājams -ieliec plaza vismaz kopēju ciparu tādam sakārtotam standartam -ne jau priekš manis bet lai te daudziem ir viela pārdomām !
Tātad reāli auto laikam brauks 1600 rallijsprinta ieskaitē.
Par izmaksām patreiz vēl nav pilnīga skaidrība jo vēl ir jāaprunā viens otrs risinājums.

Lielākās izmaksas jau sadalene ir 140 ls , vadības bloks 150 Ls + vadi vēl un viens otrs devējs, Sajūga grozs(sporta)+sajūga disks( keramika) vēl kopā 140 Ls un tad vēl viens otrs sīkums tai skaitā jauna kloķene 2121 + vārsti + aidedzes bloks +klaņi summa sanāk kādi lati 700 kā minimums (detaļās ) parēķiniet vēl zirnekli klāt un jaunu karburatoru , ja nemaldos no Forda un tad tā summa galā bez kāda 1300 līdz 1500 Ls nesanāk nu nekādi
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 21:54

pag vai nu es kautko nesapratu--kāds vadības bloks karburatoram??????
varēji jau nu nekautrēties un padalīt to visu cenu jo es piemēram nesaprotu -pamēģini nodalīt to elektrisko daļu atsevišķi , un visu mehānisko -viss gatavs dzinējs cik maksās +-
 
plaza
Vazists
Topic Author
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: sporta dzinēja būvniecība

12 Feb 2011, 22:51

pag vai nu es kautko nesapratu--kāds vadības bloks karburatoram??????
varēji jau nu nekautrēties un padalīt to visu cenu jo es piemēram nesaprotu -pamēģini nodalīt to elektrisko daļu atsevišķi , un visu mehānisko -viss gatavs dzinējs cik maksās +-
Palasi kārtīgi -- tiks likts šprices vadības bloks ar perspektīvu ka var uzlikt arī droseles , bet patreiz no tā izmantos tikai aizdedzes daļu , lai varētu ieregulēt normālu aizdedzes līkni. Vadiba aizdedzei maksā vien kādi 100 Ls tad jau liekam par 150 Ls kopējo vadības bloku un izmantojam tikai aisdedzes daļu un kad vajag uzliekam droseles. :D par dzinēja kopējo summu vēl neesmu vēl sarēķinājis , kad būs pilnīgi skaidrs tad arī ieliksim tāmīti
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: sporta dzinēja būvniecība

14 Feb 2011, 10:08

Ja grib lai kolektori ideāli sakristu ar galvu ,tad vajag likt uz štiftēm(Tapiņām).
Kloķenes kakliņu izmērs,maksimālā pieļaujamā spēle +0.01mm.
Tas pats ar virzuļiem,maksimālā spēle +0.01mm.
Krosos ļoti labi griezušies ,problēmu nav bijis.Par ralliju nezinu.
 
plaza
Vazists
Topic Author
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: sporta dzinēja būvniecība

14 Feb 2011, 13:36

Ja grib lai kolektori ideāli sakristu ar galvu ,tad vajag likt uz štiftēm(Tapiņām).
Kloķenes kakliņu izmērs,maksimālā pieļaujamā spēle +0.01mm.
Tas pats ar virzuļiem,maksimālā spēle +0.01mm.
Krosos ļoti labi griezušies ,problēmu nav bijis.Par ralliju nezinu.
Nu tu gan Te ko palaidi pīli kolektori uz štiftēm , nu apmēram 30 gadu vecs pasākums, bet par tām spēlēm nu gan. Jau no rūpnīcas nevienam virzulim nevar būt montāžas izmērs 0,01 mm jeb 1 simtdaļa. Tuvu tam var būt tikai pašiem jaunākajiem dzinējiem ar spec alumīnija lējuma blokiem , kas pārklāti ar nikosilu , jo lineārā izplešanās tāda pati kā virzulim un uz tā rēķina var būt max. maza termiskā atstarpe, jeb montāzas izmērs.Tikai jo lielāks diametrā virzulis , jo lielāka termiskā atstarpe.Par kloķenes izmēriem nu cik man zināms mašībūvē it kā viss tiek ražots pielaižu izmēros piem. Vaz klasikas kloķvārpstai pamata izmēram jābūt no 50.775 -50.779 mm savukārt klaņiem no 47,814-47,834 mm. :angel:
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: sporta dzinēja būvniecība

15 Feb 2011, 09:55

Par spēli bij domāts tā ,ka maksimālā spēle tiek palielināta pa 0.01mm.
Kolektorus uz špilkām var pieskrūvēt gan uz vienu pusi gan uz otru pusi.Bet ja ir uz štiftēm, tad tikai vienā veidā.
 
plaza
Vazists
Topic Author
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: sporta dzinēja būvniecība

15 Feb 2011, 19:51

:crazy: :crazy: :crazy:
Ui ui ui kalto virzuli tikai par 0.01 mm lielāku spēli kā rūpnīcas paredzētā spēle :-o :-o :-o Tad gan būs ziepes šāles klapēs vienas pēc otrām , ir te krosa korifejs kam klapēdzinēji viens pēc otra.
Man patīk , kā šo jautājumu ir atrisinājuši rietumu sporta virzuļu ražotāji. Uz virzuļa ir iesists izmērs uz kuru j;aizslīpē bloks un būvētājam nav jāiedziļinās kāda spēle vai vēl tur ko . Kāds ir tāds arī ir ko ražotājs paredzējis :mrgreen: Atradīšu kādu tad ielikšu bildi kā izskatās tas.
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: sporta dzinēja būvniecība

16 Feb 2011, 09:45

hi..neviens mans dzinējs nav noklapējis.
 
mr. Andris
Vazists
Posts: 2
Joined: 24 Jan 2011, 13:14

Re: sporta dzinēja būvniecība

17 Feb 2011, 23:17

Gribētos redzēt šīs tēmas turpinājumu. Vai ir jaunumi?
 
plaza
Vazists
Topic Author
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: sporta dzinēja būvniecība

18 Feb 2011, 14:33

Tātad tiks uzstādīts Weber karburators
IMAG0101.jpg
IMAG0102.jpg
IMAG0103.jpg
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests