Page 1 of 1

E85

Posted: 07 Apr 2011, 17:52
by valdic
In order to safely and effectively operate a motor vehicle running on E85, the vehicle must be compatible with alcohol use. Some manufacturers have developed vehicles called FFV (Flexible Fuel Vehicle) that can operate on any blend of ethanol and gasoline (from 0% ethanol and 100% gasoline, up to 85% ethanol and 15% gasoline). Ethanol FFVs are similar to gasoline vehicles, with main differences in materials used in fuel management and delivery systems, and DME control module calibrations. In some cases, also E85 vehicles require special lubricating oils.

interesanta diskusija notiek http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php? ... &start=240

Vai nav kādam idejas pae E85 izmantošanu VAZ dzinējos?

Re: E85

Posted: 07 Apr 2011, 19:54
by v8_virzulis
Tas ir iespējams ar salīdzinoši mazām pārbūvēm. Pats gribēju un vēl joprojām gribu braukt ar E85.
Jānomaina gumijas trubas un visi gumijas blīvslēgi motoram, jo benzīns nonāk eļļā. Veicu "eksperimentu" iemetu vaz kloķenes gala blīvslēgu un vārstu blīvslēgu un trubas uz kurām rakstīts fuel(tātad degvielas trubas) e85 un gumija sāka sadalīties, jo bija novērojami duļķi, gumijas gabaliņi.Šis eksperiments ilgst jau 5 mēnešus.
Jāņem vērā, ka e85 vajag aptuveni par 30% vairāk nekā benzīnu. Motora regulēšanas brīdī jāņem vērā, ka lambda būs daudz savādāka nekā motoru darbinot ar benzīnu.
Jāņem vērā tas, ka e85 piesaista vairāk ūdeni, tātad palielināta korozija barošānas sistēmā.
ĀĀ un pats galvenais jāmaina kompresijas pakāpe un jāmaina aizdedezes apsteidzes leņķis, ja grib panākt maksimālo jaudu, kas manuprāt ir vienīgais iemesls kāpēc vispār ir vērts sākt domāt par e85.
BET zinu arī, ka ir cilvēki, kuri brauc ar volgām nemainot, ne blīvslēgus ne trubas. Izmaina tikai kompresijas pakāpi un degvielas padevi. Īstermiņā gumijas netiek saēstas.
Esu lējis e85 4-taktu močiem, iet tikai ar čoku :). Tātad runas par tiem 30% varētu būt patiesas.
Tā kā vajag tik liet iekšā un braukt. :brauc: