Page 1 of 2

"KA PR AČI" NIVA

Posted: 27 Jun 2011, 10:55
by TheLacis
Ahoi bratani :clap: Sveiki tautieši kam VAZ ir sirdij tuvs. Mani sauc Mārtiņš un man arī ir VAZ, VAZ 21213, tautā saukta "prosta Ņiva". Man izvēle ir NIVA 2000 gada ar 1.7 motoru un karbūzi. Auto tiek būvēts, pārbūvēts bezceļu sacensībām un pagaidām tiek testēts un lauzts. Lai auto būtu lielāka caurgājamība, tam ir veikti sekojoši uzlabojumi:
1)Ritošā daļa aizmugurē - 7cm piekares lifts, dubult atsaites pagarinātas, stabilizator stieņa pagarinājums, reduktora gaisa pievads, KONI pagarināti amortizatori, Insa Turbo Sahara dubļu riepas (4 gab) un protams visādi papild pastiprinājumi lai nelūztu nost
2)Ritoša priekšā priekšā - 7cm lifts, panna no 4mm tērauda, bukšu starplikas, reduktora gaisa pievads, Hilux amortizatori, nesošo daļu papild stiprinājumi
3)Virsbūve un salons - 4x60x60mm spēka bamperi, sporta (tiesa gan lētie) sēdekļi, sport jostas (arīdzan lētas), 3 sēdvietas, bez salona un salona mastikas (liekais svars), pārvilkta jauna "pravodka" no grīdas uz griestiem
4)Motor telpa - 45 ampēru ģenerātora vietā ir 120 ampēru AUDI un novietots motora augšpusē, pievilkts motora gaisa truba (šnorkelis), AUDI elektriskais ventilātors, VW komutātors un spole.
Nākotnē, vinča, bloķi, reduktori un citi mazi sīkumi

Vēl jau darbs nav pabeigts, bet jau ir prieks un laime ;) :brauc:
Image
Image
Image
Image
Image

Re: "KA PR AČI" NIVA

Posted: 27 Jun 2011, 17:45
by Миша
:) Šitais ir labs aparats....
Pastasti sikak par to ģeneratoru kaun priekškam

P.S. ta elektro instalacija salona graujoši izzskatas :D

Re: "KA PR AČI" NIVA

Posted: 27 Jun 2011, 21:49
by Traktorist
Gadijumā nav RR? Aparats :thumbup:

Re: "KA PR AČI" NIVA

Posted: 28 Jun 2011, 01:09
by TheLacis
Gadijumā nav RR? Aparats :thumbup:
RR? Paldies, man pašam arī prieks :)
:) Šitais ir labs aparats....
Pastasti sikak par to ģeneratoru kaun priekškam

P.S. ta elektro instalacija salona graujoši izzskatas :D
Kā un priekškam... Hmmm... Nu kā tas ir tīri tehniski, izveidoju nežēlīgi sarežģītu, bet tai pašā laikā noturīgu kronšteinu. Stiprinās uz 2 skrūvēm pie motora un atsaiti pret oriģinālo vietu tur lejā. Siksna ir 136cm gara un ir papildu ārējais spriegotājs. Novietojums ir tāds lai var pēc iespējas dziļāk braukt ūdenī. Kad būs pabeigts ar svečvadiem, arī tie nebaidīsies no H2o.

Priekškam... Nu oriģinālais ģenerātors dod tikai 45 ampērus un nepieciešams 1050 motor apgriezieni. 1 test braucienā ģenerātors izlādējās apmēram pēc 40 min, jo startā bija jāgaida ilgi un es biju aizmirsis izslēgt gaismas, un tās izrija aķīti. Šim AUDI ģenerātoram ir 120 ampēri un nepieciešami 850 motor apgriezieni. Iemesli šim ģenerātoram ir vairāki: 1)Vairāk ampēru, vairāk elektroierīces, papild lampas, vinča, elektriskais ventilātors, kompresors utt 2)Ģenerātors tomēr ir BOSCH un kalpos ilgāk 3)Mazāk baidās no ūdens

P.S. Attēlā redzemā elektro instalācija ir bišk piekopta :D Atradu izoleni un pietinu pie stūres :D A uz grīdas palika tikai 1 vads kas iet uz kārbu lai būtu atpakaļ gaitas ugunis. Principā salonā tagad var braukt līdz drošinātājiem, kas ir tieši zem stūres, bet arī tie tik pārlikti pie griestiem, kā arī visi slēdži un no spidometra paliks tikai tahometrs, voltmetrs un E95 dačiks :D Nu un tad jau varēs braukt līdz kaklam :D

P.S. Jau tagad oriģinālā 35cm klīrensa vietā ir 50 cm :thumbup:

Re: "KA PR AČI" NIVA

Posted: 11 Jul 2011, 11:17
by TheLacis
Sveiki tautieši :) Vispirms vēlreiz gribu pateikties visiem Jums kas man palīdzēja tikt galā ar sajūgu. Rezultāts ir lielisks :)

Nu tad tā, pagājušo nedēļas nogali aizbraucu uz Rendu lai notestētu sajūgu. Līdzi es paņēmu savus 2 čomus lai ir kas dod gaišos padomus un palīdz dubļos :) Sajūgu uzlikām bez problēmām un sākās tests :)
1. Pirmā apstāšanās ar tekstu "Eu, a man liekas ka ne te" "Ne*irs :D Tam kontrolpunktam jābūt te pat :D" Protams ka es biju iepriekš iestādot kontrolpunktus nokļūdījies apmēram pa 800m, kam gan negadās :D Kamēr es tiku galā ar navigāciju un papīra karti, draugi vazājās apkārt mellenes rijot :D
Image
2. Gavris (mazākais čuvaks) galvenais mehāniķa palīgs un dubļos līdējs ārā stūmējs :) Un Ričards, prosta labs draugs ar VODKU :D Abi 2 brīnās, kā VAZ varēja tikt pāri Valmet pēdām.
Image
3. Man teica "Tu tik moči, tur celmu NAV" :D
Image
4. Kā tad, nav gan celmu :lol: Tikai nezin kāpēc bija jāņem ārā HiJack lai noceltu no celma :D
Image
5.Bet nu pēc nelieliem darbiem ar domkratu, tomer tikām klāt mūsu atskaites punktam. P.S. Uz kapota esmu es :)
Image
6.Rūpīgi tiek pētīta leģenda un meklēts sabrukušais medību tornis
Image
Image
7.Pēdējās problēmas un pēdējie pilieni Hektorā pirms saldās uzvaras pār mežu :) :draugi:
Image
Image
Image

Video pagaidām tiek apkopoti un izvēlēti viss skaidrākie :)

Nu tā es pavadīju brīvdienas savā VAZ 21213 :)
Un akal jāiet uz garāžu skrūvēt :rofl:

Re: "KA PR AČI" NIVA

Posted: 11 Jul 2011, 23:25
by TheLacis

Re: "KA PR AČI" NIVA

Posted: 12 Jul 2011, 09:19
by elf
Pa skarbo Jums tur :draugi:

Re: "KA PR AČI" NIVA

Posted: 12 Jul 2011, 09:35
by TheLacis
Pa skarbo Jums tur :draugi:
Tāpēc jau arī meklēju labu sajūgu :D

Re: "KA PR AČI" NIVA

Posted: 12 Jul 2011, 18:00
by madars199

Re: "KA PR AČI" NIVA

Posted: 12 Jul 2011, 21:33
by TheLacis
Nu šito es negribēju Jums rādīt :angel: :lol: :lol: :lol: Tā bija mana pati pati pirmā reize NIVĀ :D