Page 1 of 2

klaņu atvieglinašana

Posted: 02 Aug 2011, 23:11
by kobra-007
versos pec palidzibas pie speculiem ka pareizi ir jasver klani ka mana skice vai viss kopa? unpie sversanas ar pirkstu vai atseviski pielasit vienada svara pirgstus? jau ir sis tas iesakts no atvieglinasanas darbiem !

Re: klaņu atvieglinašana

Posted: 03 Aug 2011, 09:29
by elf
Klaņa apakšu vēl var apvirpot no abām pusēm.
Klanim atsevišķi ir jāsver augša,apakša,kopējais svars.Lai to darītu ir jāizgatavo paliegierīce.Asītes ar mazu gultnīti,kuru ievieto pirksta vietā kad sver apakšu un otrādi.
Man tikai klaņu izsvēršana prasīja 8 stundas....otreiz dzīvē es to nedarīšu..ja būs vajadzība nopirkšu pie Plaza atvieglinātus un izsvērtus.
Te vari apskatīties kādi izskatās sporta motora klaņi .
http://www.kartuning.ru/shop/category/7602/

Re: klaņu atvieglinašana

Posted: 03 Aug 2011, 12:30
by kobra-007
Klaņa apakšu vēl var apvirpot no abām pusēm.
Klanim atsevišķi ir jāsver augša,apakša,kopējais svars.Lai to darītu ir jāizgatavo paliegierīce.Asītes ar mazu gultnīti,kuru ievieto pirksta vietā kad sver apakšu un otrādi.
Man tikai klaņu izsvēršana prasīja 8 stundas....otreiz dzīvē es to nedarīšu..ja būs vajadzība nopirkšu pie Plaza atvieglinātus un izsvērtus.
Te vari apskatīties kādi izskatās sporta motora klaņi .
http://www.kartuning.ru/shop/category/7602/
ja esu ar sktijies krivu saitos tos klanus un ja biju pamanijis ka vini ir apvirpoti !

Re: klaņu atvieglinašana

Posted: 03 Aug 2011, 14:30
by Ruu@uto
Klaņa apakšu vēl var apvirpot no abām pusēm.
-----------------------------
Tas tiesa, ir tā darīts.

Klanim atsevišķi ir jāsver augša,apakša,kopējais svars.Lai to darītu ir jāizgatavo
paliegierīce.Asītes ar mazu gultnīti,kuru ievieto pirksta vietā kad sver apakšu un otrādi.
----------------------------
Kāpēc jāsarežģī vienkāršas lietas? Allaž ir iztikts ar 3-stūra šķērsgriezuma prizmu vai
pat apaļu stienīti. Kopējā aina no tā nemainās. Ir raudzīts, kā strādā profesionāli
tjūneri, nekādu asīšu un rullīšu :D Regulējams statīvs ar prizmu un visa dziesma ...

Re: klaņu atvieglinašana

Posted: 03 Aug 2011, 15:43
by kobra-007
vo sadu te uzgaju failu ka zani fiatam un landijas motoram taisija !

Re: klaņu atvieglinašana

Posted: 05 Aug 2011, 09:42
by elf
Var jau klaņus karināt arī uz stienīšiem.Galvanais lai uzliekot 5 reizes uz svariem klaņa galviņu, svaru vienmēr rādītu vienādu.

Re: klaņu atvieglinašana

Posted: 05 Aug 2011, 12:49
by plaza
HM -- paklau kopumā viens jautājums -- ko tu taisies ar to motoru darīt -- kam tas vispār Tev ir vajadzīgs -- lai pazīmētos ka lūk man ir krutie klaņi , ja Tu gatavo sportam tad tas ir viens no pēdējiem darbiem kas darams . Ir teh noteikumi kur nemaz nav atļauts klaņus aiztikt un domā ka tie motori nestrādā , un kā vēl strādā . Ir primāri daudz kas vairāk noteicošs. Ja būvē motoru Vaza kur domāts ap 180 vai 200 Zs un pie 8000 ekspluatēt tad jāķer katrs sīkums , bet Tur jau Vaza orģnālos klaņus neizmanto . Tā ka izsver vispirms vai ko vairāk nesačakarēsi pirms dari un vai nebūs zudumi citā plāksnē.
No prakses sportisti vīlēja un darījās kā fanātiķi , urba borēja , čakarējās -- tiesa gan tas bija Golfa 1600 motors. Uzlika uz stenda un obloms --- 98 Zs , tad kāda tur jēga ko darīt un tikai visu sačakarēt , ja standarta rūpnīcas versijā ir 110 Zs . Tātad ja tiešām neesi profesionālis tad labāk uz dullo nedarīt , jo nezini kāds būs rezultāts . Netu lasīt un taisīt pakaļ to gan varētu teikt tā , ka tas ir pirmais lai uztaisītu ziepes .Tas slīpētais klanis pirmajā fotogrāfijā ir paraugs tam ko tikai absolūts analfabēts var darīt piedevām kam nav nekādu zināšanu metālapstrādes tehnoloģijā :lol:

Re: klaņu atvieglinašana

Posted: 05 Aug 2011, 23:13
by edijs
jautājums plazai - kā kļut par profesionāli ja neko pats nedara un nesačakare?? no kļūdām mācās ;)

Re: klaņu atvieglinašana

Posted: 06 Aug 2011, 18:59
by plaza
jautājums plazai - kā kļut par profesionāli ja neko pats nedara un nesačakare?? no kļūdām mācās ;)
Vispirms ir teorētiskā bāze un tad darbība.
Darot un sačakarējot Tu nekad netiksi līdz pro līmenim , jo 1 -- tas prasa milzum laiku
2-- vienk finanses pietrūks --- Tavs teiktais ir apmēram tā -- izgudrot velosipēdu no jauna :D Kam tas vajadzīgs .
Sākot no 0 rezultāti jau nebūs -- varbūt gribi no jauna projektēt iekšdedzes dzinēju

Re: klaņu atvieglinašana

Posted: 14 Aug 2011, 15:23
by kobra-007
HM -- paklau kopumā viens jautājums -- ko tu taisies ar to motoru darīt -- kam tas vispār Tev ir vajadzīgs -- lai pazīmētos ka lūk man ir krutie klaņi , ja Tu gatavo sportam tad tas ir viens no pēdējiem darbiem kas darams . Ir teh noteikumi kur nemaz nav atļauts klaņus aiztikt un domā ka tie motori nestrādā , un kā vēl strādā . Ir primāri daudz kas vairāk noteicošs. Ja būvē motoru Vaza kur domāts ap 180 vai 200 Zs un pie 8000 ekspluatēt tad jāķer katrs sīkums , bet Tur jau Vaza orģnālos klaņus neizmanto . Tā ka izsver vispirms vai ko vairāk nesačakarēsi pirms dari un vai nebūs zudumi citā plāksnē.
No prakses sportisti vīlēja un darījās kā fanātiķi , urba borēja , čakarējās -- tiesa gan tas bija Golfa 1600 motors. Uzlika uz stenda un obloms --- 98 Zs , tad kāda tur jēga ko darīt un tikai visu sačakarēt , ja standarta rūpnīcas versijā ir 110 Zs . Tātad ja tiešām neesi profesionālis tad labāk uz dullo nedarīt , jo nezini kāds būs rezultāts . Netu lasīt un taisīt pakaļ to gan varētu teikt tā , ka tas ir pirmais lai uztaisītu ziepes .Tas slīpētais klanis pirmajā fotogrāfijā ir paraugs tam ko tikai absolūts analfabēts var darīt piedevām kam nav nekādu zināšanu metālapstrādes tehnoloģijā :lol:
kads tolsks zimeties ja neviens trapat tos neredz !nu varak es taisu ielai ta lai normali iet ! nu man ka ir vairaki motori un svaidijas paris klanu paris ko savacu no drauga kurs tapat butu vinus nodevis metaluznos jo musu gala ziguli tiek uzskatiti par metaluzniem ! nu i vinus es visus vienada svara katrus sadzinu , bet kad saliku motora sapratu ka vajadzeja laikam klanu augsas un apaksas svert un kopejo svaru !