Page 1 of 3

Vārstu gumiju maiņa

Posted: 26 Aug 2011, 17:04
by Ziich
Aizdedze noregulēta (elektroniskā), karburators arī, bet dūmo un smird kā traks...

Vienu brīdi bija tā, ka otrais pods negribīgi strādā pie zemiem apgr. - dzirkstele laba...

Varētu būt, ka vārstiem gumijas izbeigušās - labākajā gadījumā.
Sliktākajā vārsti sadeguši...

Tātad, vai kāds ir mainījis mājas apstākļos tās gumijas? Kādi knifi utt..

Paldies.

Re: Vārstu gumiju maiņa

Posted: 26 Aug 2011, 18:27
by janccc
peec kaa smird?? var buut gan tosols, gan eljlja!!
uzsildi motoru un
1paskaties cik cietas ir dzeseeshanas trubas!
2izskruuvee sveces un izpeeti
3apskaties kas notiek uz virzuli!!

Re: Vārstu gumiju maiņa

Posted: 26 Aug 2011, 20:16
by orangeman
Varstu gumijas viegli nomainit.

Re: Vārstu gumiju maiņa

Posted: 26 Aug 2011, 21:44
by Traktorist
Mainot gumijas parbaudi cik liela ir spele starp vārstu un vadiklu. Ja spele ir palielu tad vārstu gumijas nomaiņa palidzēs uz īso laiku.

Re: Vārstu gumiju maiņa

Posted: 26 Aug 2011, 22:14
by homers
Nav nekas ūbersarežģīts. Jauc ārā un skaties kas un kā notiek.

Re: Vārstu gumiju maiņa

Posted: 26 Aug 2011, 22:48
by Ziich
Homers un Orangeman - tāds nebija jautājums... ;) Rokas man aug no pareizās vietas un izjaukt es mācētu, bet gribu visu izdarīt tā, ka mazāk jājauc - un netiek noskrūvēts kaut kas lieks.

Aizmirsu vien piebilst, ka grasos to darīt NEŅEMOT nost motora galvu :!:
Mainot gumijas parbaudi cik liela ir spele starp vārstu un vadiklu. Ja spele ir palielu tad vārstu gumijas nomaiņa palidzēs uz īso laiku.
Traktorist, paldies par padomu. :)
peec kaa smird?? var buut gan tosols, gan eljlja!!
uzsildi motoru un
1paskaties cik cietas ir dzeseeshanas trubas!
2izskruuvee sveces un izpeeti
3apskaties kas notiek uz virzuli!!
1 nekāda sakara.
2 sveces ir apkvēpušas - melnas, tā ka vai nu eļļa tiek cilindros vai gaisu sūc iekšā
3 pagaidām galvu nost necelšu.

4 Mans slēdziens ir VĀRSTI. :)

Tēma paliek atklāta un gaidu vēl informāciju un ieteikumus :!: :)

Re: Vārstu gumiju maiņa

Posted: 27 Aug 2011, 19:51
by jancuks
Varstu vaku nost,sagries matkas,sadaleni nost atlaizot spriegotaju,sadales zobratu nost, maini 1un4 cilindram,pec tam klokeni par 180gradiem un 2,3 .tad atkal 180 gradi liec virsu sadaleni,metkas ,saregule varstus,izgriez ar roku motoru parbaudi metkas kedes spriegojumu vai sadalitajs ir uz pareizo stobru nu un skil dziesma! Lai veicas! :brauc:

Re: Vārstu gumiju maiņa

Posted: 27 Aug 2011, 22:10
by Ziich
Varstu vaku nost,sagries matkas,sadaleni nost atlaizot spriegotaju,sadales zobratu nost, maini 1un4 cilindram,pec tam klokeni par 180gradiem un 2,3 .tad atkal 180 gradi liec virsu sadaleni,metkas ,saregule varstus,izgriez ar roku motoru parbaudi metkas kedes spriegojumu vai sadalitajs ir uz pareizo stobru nu un skil dziesma! Lai veicas! :brauc:
Vot ko šādu es gribēju dzirdēt/ izlasīt. :thumbup: Paldies!

Re: Vārstu gumiju maiņa

Posted: 27 Aug 2011, 22:38
by Ziich
Man nagos nonācis ftoroplasta noslēdzējšaibu komplektiņš

Image
Image

Kāds ir mēģinājis to brīnumu? Ir labāka sistēma kā parastie blīvslēdziņi/ gumijiņas :?:

Re: Vārstu gumiju maiņa

Posted: 28 Aug 2011, 09:29
by Миша
;) Neizskatas diez ko parliecinoši,bet lai kads pasaka savu viedokli kurš ko tadu ir lietojis :thumbup: