Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Bezmiegs
Vazists
Topic Author
Posts: 42
Joined: 25 Apr 2011, 19:55

Karburatora regulēšana

26 Sep 2011, 00:04

Sveiki!
Tātad, man ir 2101 orģinālais karburators (Ja pareizi sapratu, tad 1. žiguļa webers). Bet problēma ir tāda, ka bez čoka vispār neiet, raustās, līdz noslāpst pa visam. Lai motors strādātu, visu laiku čokam ir jābūt pilnībā ciet, pat tad, kad motors ir silts. Bet ja čoks ir pierauts, tad iet samērā labi.
Bija doma, ka varētu būt izregulējies. Domāju pamēģināt noregulēt, bet neatradu regulēšanas skrūves. Otram karburatoram (arī Vaz, tikai nezinu no kura modeļa) regulēšanas skrūves nāca karburatora apakšējā daļā, kur nāk droseles, bet šim tajos caurumos ir tupiks, t.i. nav skrūvju.
Kā lai es noregulēju to karburatoru?
P.s. pie vainas točna ir karburators, jo tas karburators tika likts diviem motoriem un abi bez čoka vispār negāja.
...bet zilu žiguļu jau nav. :D
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: Karburatora regulēšana

26 Sep 2011, 15:51

Atrodi kādu kas kaut ko no karburatoriem saprot-- jo no :D pļurkstēšana šei nekas nemainīsies , jo 99% šejienes diskutētāji vispār nesaprot kā karburators strādā nemaz nerunājot kas ir tukšgaita un kā noregulēt degvielas līmeni karbratorā
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
ziķeris
Vazists
Posts: 7
Joined: 01 Feb 2011, 23:45
Contact:

Re: Karburatora regulēšana

26 Sep 2011, 16:15

degvielas līmeni karburatorā regulē ar pludiņa adatas noslēgšanu un kas tas par terminu tukšgaita? :o
parasti regulē brīvgaitu ar divām regulēšanas skrūvēm - kvalitātes un kvantitātes, bet principā jā - ved pie meistara.
es gan karburatoru nekad mūžā neesmu redzējis, bet liktu tiešām vairāk uz degvielas līmeni, vai pašu galvenās dozētājsistēmas mīzēju, ja reiz degvielu rauj iekšā tikai pie gigamega retinājuma :?
Vajag otrās pakāpes pārbūves projektu? PM!
 
User avatar
2107 Talsi
Vazists
Posts: 81
Joined: 24 Feb 2011, 18:57

Re: Karburatora regulēšana

26 Sep 2011, 18:59

Vecajam karburātoram tak ir klasiskā brīvgaitas sistēma, kuru regule ar skrūvi, kura izmaina droseļvārsta atvēruma leņķi.
Toties Daaz 2105, 2107 karburātoriem ir autonomā brīvgaitas sistēma ar papildus degmaisījuma veidošānās kameru, kur brīvgaitais apgriezieni tiek koriģēti ar kvantitātes skrūvi(lielāko) un CO izplūdes gāzēs ar mazāko skrūvi(kvalitātes skrūvi).
Bet ja problēma ir pie vidējām vai lielām motora noslodzēm tad šīs skrūves regulēt nebūs jēga.
Šājā gadījumā izklausās pēc zema degvielas līmeni pludiņ kamerā, nehermētiska savienojuma ieplūdes sistēmā, var arī meiģināt izjaukt un iztīrīt karburātora degvielas un gaisa žiklerus...
 
User avatar
girts.bricis
Vazists
Posts: 361
Joined: 13 Dec 2010, 17:45

Re: Karburatora regulēšana

26 Sep 2011, 19:13

Atrodi kādu kas kaut ko no karburatoriem saprot-- jo no :D pļurkstēšana šei nekas nemainīsies , jo 99% šejienes diskutētāji vispār nesaprot kā karburators strādā nemaz nerunājot kas ir tukšgaita un kā noregulēt degvielas līmeni karbratorā
vot apsties, ko tu esi panācis ar šo postu :D

visi tagad runā tik gudri, ka paši vēl jo vairāk nesaprot ko runā :D
Cietais rieksts Image

What dya mean it doesn't fit? Gimme the big F@#! *!# hammer and the torches from my bench!!

ĢIRTS divi astoņi astoņi nulle viens seši pieci viens
 
User avatar
homers
Vazists
Posts: 328
Joined: 30 Mar 2009, 22:25
Location: Liepājas rajons

Re: Karburatora regulēšana

26 Sep 2011, 22:40

Ir grāmata ''Kā regulēt karburatoru'' ,bet vairs nevaru atrast. retromoto.lv kādreiz bija.
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Karburatora regulēšana

27 Sep 2011, 09:19

Vispār "plazam" taisnība, turklāt 99% šodienas "automīļu" patiesi nav redzējuši karburatoru
"dzīvu" un par tā darbības principiem ir visai miglaina nojauta :D Es puisim ieteiktu pameklēt
info krievu saitos, ķippa iegoogleet карбюратор 2101 un ar garantiju izgāzīsies vesels
lērums informācijas, īpaši , ja puisis pievienos arī uz droseļvārstu korpusa atrodamo detaļas
numuru un vārdu "reguļirovka" :D Protams, ja puisis prot tik ļoti nīsto krievvalodu - to IR
jāprot, ja grib krāmēties ar krievu tehniku :lol:
 
User avatar
Bezmiegs
Vazists
Topic Author
Posts: 42
Joined: 25 Apr 2011, 19:55

Re: Karburatora regulēšana

27 Sep 2011, 19:07

Vecajam karburātoram tak ir klasiskā brīvgaitas sistēma, kuru regule ar skrūvi, kura izmaina droseļvārsta atvēruma leņķi.
Toties Daaz 2105, 2107 karburātoriem ir autonomā brīvgaitas sistēma ar papildus degmaisījuma veidošānās kameru, kur brīvgaitais apgriezieni tiek koriģēti ar kvantitātes skrūvi(lielāko) un CO izplūdes gāzēs ar mazāko skrūvi(kvalitātes skrūvi).
Bet ja problēma ir pie vidējām vai lielām motora noslodzēm tad šīs skrūves regulēt nebūs jēga.
Šājā gadījumā izklausās pēc zema degvielas līmeni pludiņ kamerā, nehermētiska savienojuma ieplūdes sistēmā, var arī meiģināt izjaukt un iztīrīt karburātora degvielas un gaisa žiklerus...
Šī problēma ir gan pie maziem, gan pie vidējiem apgriezieniem. Vienīgais veids, kā motors strādā bez čoka, ir ar gāzi grīdā, bet tik un tā raustās.
Nu ok, būs jāmēģina izjaukt un iztīrīt.
Kurš savienojums īsti varētu būt nehermētisks?
...bet zilu žiguļu jau nav. :D
 
User avatar
2107 Talsi
Vazists
Posts: 81
Joined: 24 Feb 2011, 18:57

Re: Karburatora regulēšana

27 Sep 2011, 19:40

Vecajam karburātoram tak ir klasiskā brīvgaitas sistēma, kuru regule ar skrūvi, kura izmaina droseļvārsta atvēruma leņķi.
Toties Daaz 2105, 2107 karburātoriem ir autonomā brīvgaitas sistēma ar papildus degmaisījuma veidošānās kameru, kur brīvgaitais apgriezieni tiek koriģēti ar kvantitātes skrūvi(lielāko) un CO izplūdes gāzēs ar mazāko skrūvi(kvalitātes skrūvi).
Bet ja problēma ir pie vidējām vai lielām motora noslodzēm tad šīs skrūves regulēt nebūs jēga.
Šājā gadījumā izklausās pēc zema degvielas līmeni pludiņ kamerā, nehermētiska savienojuma ieplūdes sistēmā, var arī meiģināt izjaukt un iztīrīt karburātora degvielas un gaisa žiklerus...
Šī problēma ir gan pie maziem, gan pie vidējiem apgriezieniem. Vienīgais veids, kā motors strādā bez čoka, ir ar gāzi grīdā, bet tik un tā raustās.
Nu ok, būs jāmēģina izjaukt un iztīrīt.
Kurš savienojums īsti varētu būt nehermētisks?
Blīve starp kolektoru un galvu,blīve starp karburātoru un kolektoru, pašas karburātora blīves, bojāta vakuuma regulātora caurule, bojāta bremžu vakuuma pastiprinātāja caurule...
 
User avatar
suncai
Vazists
Posts: 7
Joined: 15 Jun 2008, 07:10

Re: Karburatora regulēšana

27 Sep 2011, 22:22

arī tā bija,regulēšana nelīdzeja,labu meistaru grūti atrast,kapsētā pa 9ls nopirku tādu pašu nonemtu no ejoša žiguļa un iet normāli.Der iesmidzinat visos caurumos karburatoru attiritaju.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests