Page 1 of 3
Karburatora regulēšana
Posted: 26 Sep 2011, 00:04
by Bezmiegs
Sveiki!
Tātad, man ir 2101 orģinālais karburators (Ja pareizi sapratu, tad 1. žiguļa webers). Bet problēma ir tāda, ka bez čoka vispār neiet, raustās, līdz noslāpst pa visam. Lai motors strādātu, visu laiku čokam ir jābūt pilnībā ciet, pat tad, kad motors ir silts. Bet ja čoks ir pierauts, tad iet samērā labi.
Bija doma, ka varētu būt izregulējies. Domāju pamēģināt noregulēt, bet neatradu regulēšanas skrūves. Otram karburatoram (arī Vaz, tikai nezinu no kura modeļa) regulēšanas skrūves nāca karburatora apakšējā daļā, kur nāk droseles, bet šim tajos caurumos ir tupiks, t.i. nav skrūvju.
Kā lai es noregulēju to karburatoru?
P.s. pie vainas točna ir karburators, jo tas karburators tika likts diviem motoriem un abi bez čoka vispār negāja.
Re: Karburatora regulēšana
Posted: 26 Sep 2011, 15:51
by plaza
Atrodi kādu kas kaut ko no karburatoriem saprot-- jo no

pļurkstēšana šei nekas nemainīsies , jo 99% šejienes diskutētāji vispār nesaprot kā karburators strādā nemaz nerunājot kas ir tukšgaita un kā noregulēt degvielas līmeni karbratorā
Re: Karburatora regulēšana
Posted: 26 Sep 2011, 16:15
by ziķeris
degvielas līmeni karburatorā regulē ar pludiņa adatas noslēgšanu un kas tas par terminu tukšgaita?
parasti regulē brīvgaitu ar divām regulēšanas skrūvēm - kvalitātes un kvantitātes, bet principā jā - ved pie meistara.
es gan karburatoru nekad mūžā neesmu redzējis, bet liktu tiešām vairāk uz degvielas līmeni, vai pašu galvenās dozētājsistēmas mīzēju, ja reiz degvielu rauj iekšā tikai pie gigamega retinājuma

Re: Karburatora regulēšana
Posted: 26 Sep 2011, 18:59
by 2107 Talsi
Vecajam karburātoram tak ir klasiskā brīvgaitas sistēma, kuru regule ar skrūvi, kura izmaina droseļvārsta atvēruma leņķi.
Toties Daaz 2105, 2107 karburātoriem ir autonomā brīvgaitas sistēma ar papildus degmaisījuma veidošānās kameru, kur brīvgaitais apgriezieni tiek koriģēti ar kvantitātes skrūvi(lielāko) un CO izplūdes gāzēs ar mazāko skrūvi(kvalitātes skrūvi).
Bet ja problēma ir pie vidējām vai lielām motora noslodzēm tad šīs skrūves regulēt nebūs jēga.
Šājā gadījumā izklausās pēc zema degvielas līmeni pludiņ kamerā, nehermētiska savienojuma ieplūdes sistēmā, var arī meiģināt izjaukt un iztīrīt karburātora degvielas un gaisa žiklerus...
Re: Karburatora regulēšana
Posted: 26 Sep 2011, 19:13
by girts.bricis
Atrodi kādu kas kaut ko no karburatoriem saprot-- jo no

pļurkstēšana šei nekas nemainīsies , jo 99% šejienes diskutētāji vispār nesaprot kā karburators strādā nemaz nerunājot kas ir tukšgaita un kā noregulēt degvielas līmeni karbratorā
vot apsties, ko tu esi panācis ar šo postu
visi tagad runā tik gudri, ka paši vēl jo vairāk nesaprot ko runā

Re: Karburatora regulēšana
Posted: 26 Sep 2011, 22:40
by homers
Ir grāmata ''Kā regulēt karburatoru'' ,bet vairs nevaru atrast. retromoto.lv kādreiz bija.
Re: Karburatora regulēšana
Posted: 27 Sep 2011, 09:19
by Ruu@uto
Vispār "plazam" taisnība, turklāt 99% šodienas "automīļu" patiesi nav redzējuši karburatoru
"dzīvu" un par tā darbības principiem ir visai miglaina nojauta

Es puisim ieteiktu pameklēt
info krievu saitos, ķippa iegoogleet
карбюратор 2101 un ar garantiju izgāzīsies vesels
lērums informācijas, īpaši , ja puisis pievienos arī uz droseļvārstu korpusa atrodamo detaļas
numuru un vārdu "reguļirovka"

Protams, ja puisis prot tik ļoti nīsto krievvalodu - to IR
jāprot, ja grib krāmēties ar krievu tehniku

Re: Karburatora regulēšana
Posted: 27 Sep 2011, 19:07
by Bezmiegs
Vecajam karburātoram tak ir klasiskā brīvgaitas sistēma, kuru regule ar skrūvi, kura izmaina droseļvārsta atvēruma leņķi.
Toties Daaz 2105, 2107 karburātoriem ir autonomā brīvgaitas sistēma ar papildus degmaisījuma veidošānās kameru, kur brīvgaitais apgriezieni tiek koriģēti ar kvantitātes skrūvi(lielāko) un CO izplūdes gāzēs ar mazāko skrūvi(kvalitātes skrūvi).
Bet ja problēma ir pie vidējām vai lielām motora noslodzēm tad šīs skrūves regulēt nebūs jēga.
Šājā gadījumā izklausās pēc zema degvielas līmeni pludiņ kamerā, nehermētiska savienojuma ieplūdes sistēmā, var arī meiģināt izjaukt un iztīrīt karburātora degvielas un gaisa žiklerus...
Šī problēma ir gan pie maziem, gan pie vidējiem apgriezieniem. Vienīgais veids, kā motors strādā bez čoka, ir ar gāzi grīdā, bet tik un tā raustās.
Nu ok, būs jāmēģina izjaukt un iztīrīt.
Kurš savienojums īsti varētu būt nehermētisks?
Re: Karburatora regulēšana
Posted: 27 Sep 2011, 19:40
by 2107 Talsi
Vecajam karburātoram tak ir klasiskā brīvgaitas sistēma, kuru regule ar skrūvi, kura izmaina droseļvārsta atvēruma leņķi.
Toties Daaz 2105, 2107 karburātoriem ir autonomā brīvgaitas sistēma ar papildus degmaisījuma veidošānās kameru, kur brīvgaitais apgriezieni tiek koriģēti ar kvantitātes skrūvi(lielāko) un CO izplūdes gāzēs ar mazāko skrūvi(kvalitātes skrūvi).
Bet ja problēma ir pie vidējām vai lielām motora noslodzēm tad šīs skrūves regulēt nebūs jēga.
Šājā gadījumā izklausās pēc zema degvielas līmeni pludiņ kamerā, nehermētiska savienojuma ieplūdes sistēmā, var arī meiģināt izjaukt un iztīrīt karburātora degvielas un gaisa žiklerus...
Šī problēma ir gan pie maziem, gan pie vidējiem apgriezieniem. Vienīgais veids, kā motors strādā bez čoka, ir ar gāzi grīdā, bet tik un tā raustās.
Nu ok, būs jāmēģina izjaukt un iztīrīt.
Kurš savienojums īsti varētu būt nehermētisks?
Blīve starp kolektoru un galvu,blīve starp karburātoru un kolektoru, pašas karburātora blīves, bojāta vakuuma regulātora caurule, bojāta bremžu vakuuma pastiprinātāja caurule...
Re: Karburatora regulēšana
Posted: 27 Sep 2011, 22:22
by suncai
arī tā bija,regulēšana nelīdzeja,labu meistaru grūti atrast,kapsētā pa 9ls nopirku tādu pašu nonemtu no ejoša žiguļa un iet normāli.Der iesmidzinat visos caurumos karburatoru attiritaju.