Tātad, šis būs raksts par manu pirmo auto.
Sākumā bija domāts taisīt par ikdienas auto, bet beigās pārdomāju (bildēs varēs redzēt kāpēc)
Sadabūju to kādā jaukā aprīļa dienā, 2010. gadā.
Palaimējās, ka kaimiņos šķūnītī stāvēja smuks 2101 ar nobraukumu 22 000 km



Pēc tam visu nomazgāju. Nākamajā dienā sāku jaukt visu ārā, un zem aizmugurējā krēsla atradu kravu ar kkādām pelavām, kuras tur žurkas ir sastiepušas un kaudzi ar baltiem tārpiem.


Pēc tam ieraudzīju grīdas stāvokli. Caura kā čederas siers.
Pēc tam ieskatījos motortelpā. Tur atradu 1.2 motorīti


Bet braukt tāpat gribas. Tāpēc ar kaimiņu izdomājām vienu veidu, kā pielaist to žiguli tā, lai vismaz ar pirmo robu varētu zāģēt (zinu, skan drausmīgi, bet vismaz uz priekšu kust


Bet diemžēl viss beidzās ar to, ka šis motorītis stāv šķūnītī dēļ tā, ka eļļas spiediena nav. Tā nu tika iegādāta 1,5 l dvēselīte no 2103. Samainīju motorus, iegādājos arī bezkontaktu aizdedzi, uztaisīju pieklājīgāku bāciņu un ieliku bagāžniekā, daļēji saliku atpakaļ salonu, sataisīju pāris sīkumus un krūmu/pļavas žigulis gatavs!

Žigulis perfekts, komforts - nulle, viss grab un klab, benzīnu rij kā nelabais (nu labi, šī problēma jau daļēji novērsta). Bet salonā vismaz silts un lietus nelīst iekšā (izņemot, ja ir stiprs lietus

Pašreizējais setup`s: 1,5 l motors no 2103, 2101kārba, īsais reduktors, bezkontaktu aizdedze un nezināmas izcelsmes karburators. Priekš pašreizējā setup`a iet pietiekami labi. Kad būs vairāk laika, noņemšu galvu, aizvedīšu noslīpēt, izpucēšu kanālus, pajaukšos dziļāk motorā, apskatīšos, kas notiek ar gredzeniem utt.
Visā visumā, šīs mašīnas ideja - vāģis priekš izklaides brīvajos brīžos. Un arī pēc burkāniem uz lauka var aizskriet

Bildes būs, tikai mazliet vēlāk.