Page 1 of 2

2106 atsvaidzināts

Posted: 15 Apr 2012, 13:51
by Ruff
Pagājušajā vasarā radās plāns neļaut vecfātera Vazam klusi sarūsēt daudzdzīvokļu mājas sētā, un tika veikti zināmi darbi, lai VAZ iegūtu savu oriģinālo stāvokli.

Šobrīd gan gribētos domāt, ka viņš ir labāks, nekā no rūpnīcas, vismaz vizuāli.

Tā nu VAz devās uz servisu, kur pēc rūpīgakas iepazīšanās ar tā stāvokli tika nolemts auto pilnībā pārkŗasot - gadu gaitā bija radušās daudz nelielas buktes, kas nozimēja, ka jebkurā gadījumā bija jākrāso gandrīz katra virsbūves detaļa.

Re: 2106 atsvaidzināts

Posted: 15 Apr 2012, 14:11
by kronalds
Diski, MANUPRĀT, diezgan nesmuki.... bet tā jau skaisti :)

Re: 2106 atsvaidzināts

Posted: 15 Apr 2012, 14:40
by Arnisv
pa smuko, tikai kāda "odziņa" prasās

Re: 2106 atsvaidzināts

Posted: 15 Apr 2012, 16:12
by Gropiks
baigi smuki :thumbup:

diski ir tieshi laika un dādi ,kādi citiem nav redzēti takā liels +
ar shitiem diskiem tak mašinu nejēga zemu var nosēdināt mazāku profilu un tad jau var pa 3 vijumiem raut nost :D :D :D

Kopumā baigi labi :draugi:

Re: 2106 atsvaidzināts

Posted: 15 Apr 2012, 19:57
by Ruff
vai kads seit ir sedinajis ar rupnieciski razhotam sedinatajam atsperem?

Re: 2106 atsvaidzināts

Posted: 15 Apr 2012, 21:59
by rallyfan
Jautājums par diskiem,tā spožā mala ir noņemama uzliekama viņiem vai tas ir viss viens vesels?
Zinu,ka ļoti līdzīgi bija ārkārtīgi viegli un reti dabonami priekš sporta

Re: 2106 atsvaidzināts

Posted: 15 Apr 2012, 22:05
by Ruff
diski ir Braid, no super classic serijas

http://www.braid.es/llantas/productos/p ... 2_p97.html

Re: 2106 atsvaidzināts

Posted: 15 Apr 2012, 22:09
by rallyfan
Tātad tie nav tie!

Re: 2106 atsvaidzināts

Posted: 16 Apr 2012, 09:16
by vparx
Auto smuks! Ieraudzīju Nr. zīmi, burtiski sasmējos:) Manam žikam Nr. zīme arī ir 9927, tikai AV sērija:)))
Daudz darba esi ieguldījis, atliek tikai :brauc:

Re: 2106 atsvaidzināts

Posted: 16 Apr 2012, 21:22
by RBMoto
Runājot par to sēdināšanu, manā uztverē vienīgais jēdzīgais variants kā nosēdināt vazu ir nogriezt atsperēm vijumus, un pašus atsperu galus skaisti nolocīt, ar autogēnu uzsildot, tad atspere skaisti nostājas vietā.

Tik cik ļoti ieteicams ir aizmugurējo ķegu uztaisīt regulējamu, lai tilts stāv vietā, kā arī uzmontēt amortizatorus ar īsākiem štokiem, lai paceļot pakaļu gaisā pederes nekrīt ārā.

Cik esmu pētījis un meklējis, neko jēdzīgāku par šo atrast nevar.