Page 1 of 2

lada kalina 1118 nelec

Posted: 15 Oct 2012, 20:52
by ipins
sveiki .problēma tāda ,ka nevar piedarbināt auto 1.6L 2007gada .nomērīju degv. spiedienu max ko pumpē ir 3 bar ,startējot nav degvielas padeve .Vairākas reizes startējot var dabūt pie dzīvības tad viss iet gan tukšgaitā,gan slodzē
sveces ok
uztvērējs iztīrīts'
kļūdas nodzēstas bija uz sadalenes sensoru -nomainīts nav izmaiņas
kompresija 11-7-8.5-10 aukstam kļūda P0300;P0302 tas normāli -dēļ kompresijas
varbūt kādam ir ideja- man domāt jāsāk ar degv spiediena regulātoru.

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 15 Oct 2012, 21:52
by Миша
:D PSC...ka tik jaunam auto var but tada kompresija...tas nav normali...

Benzina spiediena domaju ka pietiek..jamekle kapec nestrada benzina suknis startejot auto...nekontaks,kads devejs vai pats EVB pie vainas...

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 15 Oct 2012, 22:24
by janccc
nesen bija taads gadiijums ar volvo xc70
ja suuknis nostraadaa kad iesleedz aizdedzi, tad pameegjini vairaakas reizes iesleegt un izsleegt aizdedzi, ja peec kaadaam 5 reizeem iedarbojaas motors un peec viens nee, tad jaamaina buus vien suuknis!!

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 16 Oct 2012, 09:56
by Ruu@uto
kompresija 11-7-8.5-10 aukstam
==================
Atvaino, draugs, bet ar kompresijas spiedienu tur ir pilnīgs pesecc!
Uzskata, ka ir OK, ja spiediens visos cilindros ir 1 atmosfēras robežās,
piemēram, starp 10 un 11, vai 9 un 10 un taml.. Šai gadījumā starpība
no 7 līdz 11 norāda uz acīmredzamu vainu! Pirmām kārtām iesaku tev
pārbaudīt vārstu atstarpes, īpaši cilindros, kuros ir tās 7 un 8.5 atm!!!
Ja ir kādu laiku ar tādām braukts, pieļauju, ka var nākties ņemt nost
galvu, un pieslīpēt / frēzēt vārstus vārstu ligzdas / vārstus, vienlaikus
uztaisot ligzdas "faskas" platumu ~1 - 1.2 mm.
Vēl viena doma: vispār tādi spiedieni 7 ...8 ir vērojami, ja virzulim ir
salūzušas starpsienas starp gredzeniem. Visvienkāršākā diagnoze ir
ieliet cilindrā pāris kub. cm eļļas un pēc tam pārbaudīt spiedienu, pirms tam,
vēlams ar roku, dzinēju dažas reizes izgriezt. Ja pēc tam spiediens ir augstāks,
nāksies vilkt laukā virzuļus ... 8-)

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 16 Oct 2012, 12:48
by Dpalace
Es saprotu ka tas ir jauns žigulis bet tomēr kompresija- kas ar viņu ir darīts? Rallijos piedalījies? Man iekrāvējā stāv 6X gadu uaz motors iekšā un kompresija ir 9>10 visos stobros, bet tev jau ir mazāka kompresija nekā motoram kas orģināli bija paredzēts 76 benzīnam (7.8 Bar pie stock galvas)

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 17 Oct 2012, 22:43
by ipins
nejauši saspiežot aizdedzes atslēgu auto sāka šķilties bez problēmām izrādās gļuki ar imobilaizeri.Aukstais lodējums vienai no mikrenēm-ar lodāmuru pārlaidu pāri un viss notiek. paldies par atbildēm

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 18 Oct 2012, 08:39
by Миша
:D Ja pareizi...nevajag iespringt par to kompresiju..galvenai ka šķiļas...un tik vale talak kamer nakoša problema neparadas :mrgreen:

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 18 Oct 2012, 09:56
by Ruu@uto
Mja, šeit es tikai varu piekrist Mišam par to kompresiju, ja tā ir tāda,
kā saimnieks raksta, tad nākamās problēmas būs, turklāt noteikti, un
visnepiemērotākajā brīdī :D 8-)

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 18 Oct 2012, 19:05
by Dpalace
Es labprāt ar tādu motoru izspiestu no kauņas>klaipēdu pa bāni, varētu pat derības slēgt cik tālu izvilks :D...

Es ar savu kvasātu kuram kauņā su** sāka gaudot gultnis ratam 60Km@190Km/h tik forša sajūta 20 minūtēs 60km novālēt :D :Latvija: :brauc: pēctam ar pilnu kravu atripoju uz lv un no problem.

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 18 Oct 2012, 20:13
by Миша
:wtf: Tu laikam nesaprot par te vispar runa....izspiest jau var pat ar beigtam šāllem vai novilktu roceni....tas nenozima ka tas ir labi :eh:


P.S>:rofl: Tu nepareizo karogu uzliki..

Image

Taisot tadus pigorus apdraudi sevi un citus... :thumbup: