Vīri, palīdziet!
Izlasījos forumu no sākuma līdz galam. Šo to noderīgu atradu, bet problēma neatrisinās.
Par visu no sākuma.
Vienā rītā motors sāka strādāt tikai uz 3 cilindriem. domāju, ka iesisls, gan jau aizies. Neaizgāja. Pirmais ko darīju sveces iztīrīju, pēctam arī nomainīju. Tālāk svečvadus nomainīju. Bet nekā. Palika uz 3 cilindriem.
Aizvedu uz servisu, lai skatās. Tur nomainīja sadalītāja kontaktu, kondensatroru, vāciņu un rotoru. Ātkal NEKĀ.
¶irmstam tika izmērīta kompresija, un 3. cilindrā bija zemāka. Bet sākumā nerāvām galvu nost, lai nav tik finansiāli sāpīgs tas remonts. Beigās noņēma galvu, nomainīja divus vārstus, pieslīpējā pārējos, BET NEIET.
Izskalojām bāku, uzlikām citu karbuli, nomainījām gaisa filtru, benzīna sūkni un indukcijas spoli. UZ BRĪDI GĀJA.
Bet tad, kad nobraucu 10 km, motors uzsila līdz darba temperatūrai un jau bija iestrādājies, sāka raustīties. max. 85km/h 3000-3500 apgriezieni, un kā spiež virsū gāzi, tā slāpst nost. Spied mierīgi, vai gāz grīdā, tāpat slāpst nost. Un vairāk par 85km/h nevar izvilkt.
Karburators ir pārregulēts jau entās reizes, jauns adatvārsts, pludiņš šansē, nu viss tā ka būtu. Bet kā spiež gāzi tā slāpst nost un tahometra bultiņa lēkā.
Veči, ir kāda nojausma?