Page 1 of 1

Nevienmeriga motora darbība

Posted: 04 Jul 2013, 02:19
by Shteinis
Sveiki!
Vēršos pie Jums ar sekojošu problēmu. Ir bijušas līdzīgas tēmas, bet neatradu tajās atbildes uz saviem jautājumiem.
Nesanāk īsti dabūt vienmērīgu motora darbību. Viss smuki pielec, jauda ir utt, bet brīvgaitā un arī pie paaugstinātiem un lieliem apgrieziniem regulāri motors noraustās, itkā kāds no cilindriem uz brīdi atslēgtos.
Sakumā meklēju vainu karburatorā (DAAZ 2107), to iztīriju pārlasiju, degvielas līmeni noregulēju. Regulējot pašu karbūzi ar nekas nemainās (uzlikua arī citu karburatoru rezultāts tāds pats). Svečvadi un sveces jaunas, dzirkstele laba. Strādā visi cilindri, kompresija visos 10. Vārsti noregulēti. Regulējot aizdedzi arī nekas nemainās. Aizdedze ir bezkontaktu, komutators jauns (vienīgi Krievu ražojums) varbūt vaina tajā?
Savienojums ar kolektoru hermetisks, bremžu pastpirinātaja truba vesela. Pa izputēju nāk gaiši dumi.
Man ir 2107 VAZ ar 1.6l motoru.
+ vēl viens jautājums, kādam nolūkam ir domāta vakuuma regulatora trubiņa, kas nāk aizdedzes uz karburatoru. Pamanīju, kad to atvienojot arī nerodas nekādas izmaiņas.
Varu ielikt arī kādu video, ja vajag.
Paldies jau iepriekš ;)

Re: Nevienmeriga motora darbība

Posted: 04 Jul 2013, 19:02
by Alutinsh
Gaiši dūmi tas varētu ka tev dzesēšanas šķidrums iet iekšā tātad galvas blīve, varētu būt. Atvienojot to trubiņu nekas tukšgaitā nemainās, bet pamēģini uzgāzēt uzreiz redzēsi ka aizrijās! ;) Tā ir aizdedzes apsteidzes trubiņa.

Re: Nevienmeriga motora darbība

Posted: 04 Jul 2013, 21:31
by Kristians
ja blīve būtu izpūsta tad, kompresija visos cyl nebūs vienāda un pa radiatoru pūtīs ārā tosolu. :)

Re: Nevienmeriga motora darbība

Posted: 19 Jul 2013, 15:39
by kopikas
Reālākais varinats vai nu aizdedzes apsteidze (paatrinātājs) nešance pareizi vai vispār vai ari karburatoram pirmārās kameras mīzejs , čura nevienmērīgi vai nepietiekoši.Tā ir daudzime vaz problēma.
par to aidedzes paatrinātāju izdari tā , izņem to vakuma trubiņu no tās vietas kur viņa stiprinās pie karburatora un noņem sadalītaja vāciņu , tad apakša redzēsi kustīgu kontaktu kas savienots ar pašu to vakuam membrānas korpusu zem sadalītāja pie kura\ truba stiprinās klāt.
paņem trubiņas brīvo galu ieliec mutē un pasūc gaisu un skaties kas notiek, pareiz būtu ja velkot gasiu iekšā kontakts pabīdītos uz apakaļu vai izkustētos un specīgi turot gasiu kontakts nedrīkst iet atpakaļ.
ja tas strāda mekle visticamāk vainu aidedzes noregulē''sanā vai karburatora čurātāja , ja nestrada skaties varbūt jamaina vakuam mebrāna vai kas cits.

par to benzīna čurātāju aks ir uz primāro kameru tur skaties vinam nak vakumsuknītis kas ņem degvielu iespricei no pludiņkameras , tur mēdz visādi brīnumi būt ja līmenis pa zmeu viņs var nepietiekoši iesūkt benžu un nevienmērīgi padot kamerā vai ja pati membrāna ir beigta ari līdzigias problemas , starp citu tas ļoti ietekmē motora vienmērīgumu padodot gāzi dažādos apgrieznos.