Page 1 of 2
ladesanas relejs
Posted: 17 Aug 2013, 15:58
by kopikas
sveiki , sekojosha problema , iedarbinot dzineju kamer atslega stav aizdedzes rezhima deg abas sarkanas lampas isnbtrumentu paneli , (vaz 2101) tad piedarbinot kreisa lampa nodziest un labaa sarkanaa paliek (ladeshanas lampa)
bet meerot ar testeri un ka ari tumsaa iedod gaazi nedaudz vairaak var redzeet ka gjenerators ladee , spuldzes paliek tushaakas gaishaakas.
izsledzot dzineju un veelreiz iedarbinot shi ladeshanas lampa nodziest un viss ir ok , un ta kattreiz gandriiz vairakreidz piedarbinot lampa nodziest , ar pirmo iedarbinot viss iet viss lade bet lampa deg.
esmu mainijis ta saucamop ladeshanas releju akumulatora pusee tas uz aliku atrisinaja problemu tachu tagad ta paradijusies atkal , vai kads nezin kas varetu but par vainu , varbut vad nepareizi pienak pie pasha releja vai kas?
Re: ladesanas relejs
Posted: 17 Aug 2013, 18:48
by Fiat 124
Nu ja jau esi mainījis lampiņas releju(nevis regulācijas), tad vaina diez vai ir tajā! Lampiņa iedegās ja dzeltenajā vadā, kas nāk no ģeneratora nav spriegums, kad tas ģļuks parādās vari pamēģināt noraut dzelteno vadu no releja un uzlikt atpakaļ vai arī ar kontrollampiņu vai testeri pamēri vai dzeltenajā vadā ir spriegums! Vēl var būt tā ka problēma ir ķēdē, kura atbild par lampiņas iedegšanos pie ieslēgtas aizdedzes, bet nerūcoša motora, tam relejam tur ir tāds interesants slēgums!
Re: ladesanas relejs
Posted: 17 Aug 2013, 21:22
by kopikas
katra zinja joks ir taads ka ta lampa gan melo gan nemelo reizee:D
jo kad mana veca gjeneratora piedzinjas siksna saplisa uz celja vinja nemeloja un tik tiesham neladeeja jo nebija jau ar ko , nomainot siksnu viss atkal ka parasti lade un ok , tachu tad kad vinja man iedegas ta pat aiz neko darit ka teicu sakuma tad viss turpina notikt un viss ladejaas braukt var bez beedu vnk vislaik kretina lauka ka deg lampa nevietaa

ljoti mistiska problema , ok pameginashu ar tiem spriegumiem ka ieteici.
no elektriiba saprotu pietiekoshi , radioamatieris hobijists esmu bet ar to auto elektroniku ir taa ka tur ir savi knifi un kapriizes tapec pirms atmest slinkumu un liiist klaat es izdomaju labak uzvaicat varbuut kaads no biedriem seit jau ir saskaries ar lidzigu probpemu un zinas ieteikt ka noveerst.
Re: ladesanas relejs
Posted: 19 Aug 2013, 08:56
by Ruu@uto
Hmm, interesanti, vai šodien vēl tirdzniecībā ir sastopami releji-regulatori
RN-3 un RN-4? Krievu laikā viņi bija topā, jo nesaturēja nekādas kustīgas
daļas, kā kontaktus, bija pilnībā "elektronizēti", un ļoti precīzi un uzticami.
Iemesls? Ražoja viņus militārās rūpniecības uzņēmums kā "tautas patēriņa"
preci, pēc toreizējās "partijas un valdības iniciatīvas"

Atšķirība starp
viņiem bija tāda, ka RN-4 bija izvads, kuru vienoja tieši pie AKB klemmes,
kur attiecīga sprieguma esamība arī ir vissvarīgākā. No skata pelēki krāsota
kastīte, kura 1:1 der uz VAZa RR stiprinājumiem... Varbūt kaut kur vēl
sastopami? Nu un vajag pārbaudīt to pašu "lampiņas releju", kaut gan, cik
man "ierakstījies", tie no ierindas izgāja ļoooooooti reti.

Re: ladesanas relejs
Posted: 19 Aug 2013, 11:24
by Fiat 124
Re: ladesanas relejs
Posted: 19 Aug 2013, 15:33
by kopikas
mana r liekas ka tas lampinjas relejs varbut ari nebus vainiigs jo to nomainot problema principa pazuda tikai uz isu mirkli lidz paradijas atkal , ok sodien nomainisu so ten attela paradito releju tad redzees vai aks mainisies , vispaar man ari kkur taads staveeja ka bildee.
Re: ladesanas relejs
Posted: 20 Aug 2013, 08:55
by Ruu@uto
kopikas
mana r liekas ka tas lampinjas relejs varbut ari nebus vainiigs jo to nomainot problema principa pazuda tikai uz isu mirkli lidz paradijas atkal , ok sodien nomainisu so ten attela paradito releju tad redzees vai aks mainisies , vispaar man ari kkur taads staveeja ka bildee.
-----------------------------
Nu re, ku' jauki, ilustrācija par RN-4 parādījās momentā, tagad var meklēt ne tikai orāli,
bet arī vizuāli

Vai viss pārējais tam auto ir OK? Ģeneratora kuces (sukas, oglītes), vadu savienojumi utt.?
Aizdezes atslēgas kontaktu grupa (ierosmes strāva), visādi tādi loriņi. Nja, vislabāk jau
būtu, ja būtu panelī voltmetrs, kā 2105 un taml. - tad ir vieglāk lokalizēt "klīstošo holandieti"
jeb "garo savienojumu"

Re: ladesanas relejs
Posted: 20 Aug 2013, 12:08
by kopikas
nu tur kautka interesanti , nomainiju to releju bet sis nebija nemaz vainīgs , jo nekas nemainijas , un joks taads ka sakuma vismaz vakar kamer motors pavees katrreiz pec apstashanas piestarteejot nedziest aara ta lampinja , pectam pabraucot vairak kattreiz piesrateejot lapinja nodzisa , bbet pats interesantaakais ir tas ka lampai degot akumulatoru laade tik un taa jo nonemto apgriezienus gaismas paliek tumshakas , tas man liekas nesaprotami, sanak ta lampa taka taada butaforija.
Re: ladesanas relejs
Posted: 20 Aug 2013, 13:45
by Arturs L
cik saprotu esi ar testeri pārbaudījis ka lādē, bet kādi volti rādās. Kā man viens elektriķis teica, ka lādējot nedrīkst būt vairāk par 13.7 voltiem, ja ir vairāk, tad vienkārši lādēšanas relejs "izpaužas" pēc savas patikas...
Re: ladesanas relejs
Posted: 20 Aug 2013, 16:47
by rallyfan
cik saprotu esi ar testeri pārbaudījis ka lādē, bet kādi volti rādās. Kā man viens elektriķis teica, ka lādējot nedrīkst būt vairāk par 13.7 voltiem, ja ir vairāk, tad vienkārši lādēšanas relejs "izpaužas" pēc savas patikas...
mazāk par 13,5 nevajadzētu būt