bāka ir 10l ugunsdzēšamais aparāts

==================
Normāli, ja tas ir tā, tad bākai ideālā vieta ir bagāžniekā, starp pakaļas atsperu / amortizatoru
"mājiņām" virs tilta. Ja tu ar to auto intensīvi mizo "pa kočkām", silti iesaku jau laikus pastiprināt
pakaļtilta "panāra" (šķērsstieņa) kronšteinu pie virsbūves - tas mēdz izlūzt no virsbūves, un tad
ir ķēpa iemetināt atpakaļ vietā ...
par to motora sānkustību jau sen loloju ideju bet vēl gribēju arī no razporkas uz vāku vienu kronšteinu lai nestaigā kā velns uz augšu un leju, jo man ir tikai 18 gadi un kā paši saprotat tad jaunajai paaudzej vajag komfortu

vnk ciest nevaru kad pārslēdz ātrumu, brauc, bet kad vajag pārslēgtie tad viņš kkur citur aizdancojis un ir jāskatās nevis vienkārši pa atmiņai satvert un pārslēgt

==================
Ir variācija, kā savulaik taisīja krosa klasikām, tikai prasa jaunu kronšteinu izgatavošanu priekšējām un
pakaļējai "poduškām" - izmantoja liela diametra sailentblokus, kuri "gulēja" horizontāli ...

Tad
nevajadzēja nekādus turošos stieņus uz vārstu vāku, tiesa, vibrācija auto bija diezgan jūtama gan
