Page 1 of 1

vaz amatieru rallijam

Posted: 22 Oct 2013, 14:19
by fricis
sveiki vīri. gribu pamēģināt pabraukt vaz rallijā vai amatieru rallijā, ir kapeika ar saķīlētu motoru tā kā tur neko daudz nevajag darīt, taču ritošā daļa ir standarta, kādi ir ieteikumi kā vaziku padarīt stabilāku uz grants ceļiem, vai reduktoru metināt kopā un kādas atsperes amīšus un riepas būtu labāk iegādāties? protams budžets ir ireobežots. tad interesē lētie varianti. varbūt ir vēl kādi sīkumi kurus nepieminēju bet kuru esamība padara braukšanu vieglāku un efektīvāku? :brauc:

Re: vaz amatieru rallijam

Posted: 22 Oct 2013, 16:02
by Micuks
Sveiks!
Siikaak pastaasti par dzineeju, peec taa arii var spriest cik izturiiga piekate vajadziiga.
Metinaats reduktors der tikai driftam un pljavai, vajag pashblokeejosho rduktoru, bet vajadziigais blokkejums atkariigs no seguma.
Auto sports NAV leets un par leeto nekas nesanaaks, leeti ir tikai pllavaa metot cuuskinjas.....

Re: vaz amatieru rallijam

Posted: 22 Oct 2013, 18:23
by JJT
Arī interesē šī tēma, varētu sīkāk kaut ko uzzināt par amatieru ralliju?

Re: vaz amatieru rallijam

Posted: 22 Oct 2013, 19:05
by melnis
Priekšējie plaukti jāpārmetina izņemot bukšu caurumus, cits tos arī ganjau pārmetina, bet es uzskatu, ka labāk lai tur salocās nekā kaut kur citur. Priekšējo amortizatoru glāzēm kāda atsaitīte uz kuzovu jāpiemetina. Balka noteikti jāpārmetina. Aizmugures tiltam poli bukses, pats tilts jānometina no vienas vietas, it īpaši amortizatoru vietas. Tiltam apakšā jāuzmetina pa virsu, lai trampalīnos nelocās, var arī kādu maziņu leņķdzelzīti garajām sānu ķegām uzmetināt. Šķērsstieņa vietā propelleri, kas izslēdz tilta kustību pa kreisi. Amji bilshteini, var meklēt no T4(manliekas) busiem amortizatorus, priekšā ir labi.

Re: vaz amatieru rallijam

Posted: 22 Oct 2013, 21:12
by fricis
Karoč, motoram darīts ir apmēram kkas tāds.
11 bloks un 6 galva vai otrādi bija, neesmu lietpratējs. :D Ielikti 82 virzuļi, Ielikti saīsināti klaņi, Ielikta 80 kloķene, Galvā izslīpēti kanāli, Izslīpēti ieplūdes kanāli galvā, Salaists ieplūdes un izplūdes kolektors ar galvu, Izslīpēts ieplūes kolektors, elektroniskā aizdedze un doma vēl krosa sadaleni uzlikt un zirnekli.
melni! ar šiem metināšanas darbiem varētu pietikt?

un kā ar dugām?

Re: vaz amatieru rallijam

Posted: 22 Oct 2013, 22:38
by rallyfan
netā ir daudz bildes ja meklētu vfts aizmugures tilts (nu ne jau latviski protams) tur ir visi tie papildus apmetinājumi redzami,arī priekšai ir samklējami u.t.t.

Re: vaz amatieru rallijam

Posted: 23 Oct 2013, 21:26
by melnis
Tur apmēram ir viss, ko rallyfan pateica un atradīsi. Vispirms izmēri motoram kompresiju. Ja nav 12-13 sadaleni neliec. Nezinu kā rallijā, bet no krosa viedokļa spararatu atvieglināt arī ir vērtīgs pasākums. 82 virzuļi, tie ir tie briesmīgie jaunās ņivas virzuļi ar to anormālo dobumu? Par tiem labāki, manuprāt, 79 taisnie virzuļi. Kaut kādiem motoriem nāca.