Gāzes iekārtas uzstādīšana
Posted: 11 Nov 2013, 19:42
Tā kā slimība dod laiku sēdēt forumā un ir vēlme palīdzēt kādam ar LPG uzstādīšanu, lai iet.
Ja kaut kas ir neskaidrs, lūdzu jautājiet.
Mērķis ir pavisam vienkāršs, lai cilvēkam, kurš vēlas uzstādīt gāzi atvieglotu šo darbu.
Stāstīšu tieši savu stāstu, ir nianses, kuras var mainīties katram individuāli (slēdzis/elektroshēma..)
Sāksim:
Vajadzīgs:
Slēdzis ar trim pozīcijām:

Divi četrkājaini releji:

benzīna elektrovārsts:

maisītājs:

balons un stiprinājumi:

kapara truba:
gāzes uzpildīšanai;
gāzes padevei no balona līdz reduktoram
gāzes reduktors:

tosola trubas
vadi
žņaugi
gāzes truba no reduktora līdz maisītājam.
Par pašu procesu:
Sākam ar elektropriekiem:

Ja gāzes vārsti ir divi - tāpat, pluss un mīnuss, tikai abiem.
Gāzes reduktoram tosola trubas pieslēdzam pārgriežot tās pie krāsniņas, tur, kur trubas ieiet salonā.
Augšējā truba pārgriezta - pieslēdzam vienu no reduktora caurplūdes trubām;
Apakšējā truba pārgriezta - pieslēdzam otru no reduktora caurplūdes trubām.
Reduktors dzīvo pie dzinēja sienas, kur attēlotajam vazam ir drošinātāju/releju kaste.

Kapara gāzes truba - no motortelpas līdz gāzes balonam, laižot to pa auto apakšu.
Otra kapara truba uzpildei, pēc pašu ieskatiem.
Maisītājs uzkrāmējas uz karburatora, noņemot metālisko starpliku, gumija paliek.
Gāzes gumijas truba no maisītāja uz reduktoru.
Slēdža pozīcijas =
1. - benzīns
0. - benzīna padeve apturēta
2. - gāze
Elektroshēmā sanāk, ka benzīns ir uz otrās pozīcijas, gāze uz pirmās.
Ja demontētā gāzes iekārta ir no karburatora, slēdzi var pieslēgt bez relejiem, tad arī mainās shēma.
Regulēšanas lapa man ir krievu valodā un garažā, ja būs kaut kāda atsaucība šeit, ieskenēšu.
Ņemiet par labu.
Ja kaut kas ir neskaidrs, lūdzu jautājiet.
Mērķis ir pavisam vienkāršs, lai cilvēkam, kurš vēlas uzstādīt gāzi atvieglotu šo darbu.
Stāstīšu tieši savu stāstu, ir nianses, kuras var mainīties katram individuāli (slēdzis/elektroshēma..)
Sāksim:
Vajadzīgs:
Slēdzis ar trim pozīcijām:

Divi četrkājaini releji:

benzīna elektrovārsts:

maisītājs:

balons un stiprinājumi:

kapara truba:
gāzes uzpildīšanai;
gāzes padevei no balona līdz reduktoram
gāzes reduktors:

tosola trubas
vadi
žņaugi
gāzes truba no reduktora līdz maisītājam.
Par pašu procesu:
Sākam ar elektropriekiem:

Ja gāzes vārsti ir divi - tāpat, pluss un mīnuss, tikai abiem.
Gāzes reduktoram tosola trubas pieslēdzam pārgriežot tās pie krāsniņas, tur, kur trubas ieiet salonā.
Augšējā truba pārgriezta - pieslēdzam vienu no reduktora caurplūdes trubām;
Apakšējā truba pārgriezta - pieslēdzam otru no reduktora caurplūdes trubām.
Reduktors dzīvo pie dzinēja sienas, kur attēlotajam vazam ir drošinātāju/releju kaste.

Kapara gāzes truba - no motortelpas līdz gāzes balonam, laižot to pa auto apakšu.
Otra kapara truba uzpildei, pēc pašu ieskatiem.
Maisītājs uzkrāmējas uz karburatora, noņemot metālisko starpliku, gumija paliek.
Gāzes gumijas truba no maisītāja uz reduktoru.
Slēdža pozīcijas =
1. - benzīns
0. - benzīna padeve apturēta
2. - gāze
Elektroshēmā sanāk, ka benzīns ir uz otrās pozīcijas, gāze uz pirmās.
Ja demontētā gāzes iekārta ir no karburatora, slēdzi var pieslēgt bez relejiem, tad arī mainās shēma.
Regulēšanas lapa man ir krievu valodā un garažā, ja būs kaut kāda atsaucība šeit, ieskenēšu.
Ņemiet par labu.
