Page 1 of 3

Aizdedzes tūnings!

Posted: 23 Jan 2014, 22:48
by Arnisv
koroch, stasts garš
uzliku elektronisko aizdedzi, bet nekādi nevarēju viņu nomierināt.
uzliku sonorix, bet mani neiedvesmo, jo jau nosprāga un paliku uz tilta vidū..... nedrošs
kontakti tjipa nespēj pie lieliem apgriezieniem izlēkāt
nu vot vislabak man patika elektroniskā aizdedze, bet liekas ka sprieguma lēkāšana sis mozgas.

Tad nu jautājums.... Kā var uztūnēt lādēšanu. kādu ģeņgi, kādu šokolādi kādu kādu ko un ko. ??????
lai stabilizētu spriegumu.
vai es kļūdos kaut kur................................

Re: Lādēšanas tūnings?

Posted: 24 Jan 2014, 06:11
by Micuks
Elektroniskā aizdedze ir kāda, standarta žiguļa?
Man ir orģinālais sadalītājs ar hola devēju, bet vadi un komutātors no VW, pašai sistēmai problēmu nav, bet lai dabūtu normālu dzinēja darbību visos režimos nācās pacīnīties ar centrbēdzes atsperīšu spriegojumu! citādi pati elektronika strādā labi, par krievijā ražotajiem komutātoriem gan ir dzirdēts un lasīts ne tas labākais.

Sonariks nav slikta sistēma, bet sadalītājām ir jābūt perfektā stāvoklī bez luftēm, un jārēķinās ka tiek izmantots optiskais devējs!

Bet citādi iesaku pamēģināt uzbūvēt divkontūru aizdedzes sistēmu, tas ir ar pakešu indukscijas spoli, diviem hola devējiem sadalītājā un komutātoriem, parasti izmanto divus rūpnieciskos komutātorus, bet man ir doma uzbūvēt no nulles visu vienā blokā tā kā nodarbojos ar jāpāņu aizdedzēm tā nav problēma. Patreiz bik slimoju, bet visumā varētu uzbūvēt šādu un par pašizmaksu kādam izmēģinājuma trusītim uz testu iedot.

Par lādēšanu, varianti ir vairāki, izmantot sprieguma regulātoru no kādas arzemju mašinas to nedaudz modificējot, otrs variants kuru esmu redzējis krievijas foruumos, ka ir jau gatavi šādi regulātori, uzstādāmi pie ģenerātora orģinālā veidā, bet neko sīkām nēsmu intresējies.
Labākais varians būtu uzlikt jaunā tipa ģenerātoru no ņijas! ja nav būtisks orģināums! un diži tas arī vizuāli neko nemana.

Re: Lādēšanas tūnings?

Posted: 24 Jan 2014, 11:47
by Arnisv
man ir krievu elektroniskā aizdedze.
Tad TU sakai ka problēma ir atsperēs nevis spriegumā?!?!
a kādas federes Tu tur liki? moshk japaprovē ar tām pachakarētiers.
cik varētu aptuveni izmaksāt divkonturu sistēma neskaitot virposhanu?
a vadi un komutātors no wv ko tas maina. tikai drošības ziņā ka nepaliks uz ceļa vai arī uz motora darbību iespaidojas?
nezinu ko darīt. pirkt jaunu dalītāju sonorikam? jaunu komutatoru elektroniskai? taisīt divkonturu? vai uzlikt atpakaļ kontaktus.......

Re: Lādēšanas tūnings?

Posted: 24 Jan 2014, 12:32
by Micuks
Reku Travņikos visu ļoti precīzi izstāsta http://www.youtube.com/watch?v=CRsV3PkH ... jgXEIwv7xB savam piemeklēju uzliku nedaudz cietāks atsperes, izmainījās jūtami, ideāli gan nav. neiespringstu uz to vairāk jo tāpt šprice top.

Iesaku likt divkonturu aizdedzes sistēmu, plusi ir tādi, ka ir īsāks ceļs dzirkstelei, spole--> svece un viss!
Bet standarata variantā ceļš ir spole-> vads--> vāciņš--> rotorinš--> vads--> svece, kamēr viss svaigs vienīgi kondensāts vaciņā var traucēt, bet kad kontakti apaug, vadi no augsprieguma arī fiziski nolietojās dzirkstele līdz svecei nonāk švaka. Tad visefektīvākais variants divkontūru sistēma ar sauso spoli un vadiem ar mazu pretestību!

Runājot par komutatoriem, vw, audi komutātori ir drošāki, uzticamāki!
Izmaksas, spoli var likt forda 5-10eiro vai veikalā jauna ~37Eiro
Image
Komutātori šrotā ~5-10Eiro hola devējus var no vw/audi aizdedzes izņemt vai jaunus L ielā žiguļa pasūtīt, + š'tekerus komutātriem, spolei piepirkt, vadu savienoša grūti teikt 20-30Eiro.

Re: Aizdedzes tūnings?

Posted: 24 Jan 2014, 12:54
by Arnisv
ok.
tikai pārliecībai......
ja spoles i vienā korpusā tad vajag tikai vienu holu un vienu komutatoru ?
kas i labāk ka dzirksts iet 1-4 un 2-3 pāros vai pēc kārtas 1423 ?

Travņiku jau biju skatijies....paldies

Re: Aizdedzes tūnings?

Posted: 24 Jan 2014, 13:26
by Micuks
Spoles shēma ir šāda:
Image
Viens hola devējs ar komutātoru 1 ir piemēram 1,3cyl un otrs hola devējs ar komutātoru 2 ir 4,2cyl tā ir divkonturu sistēma, spoļu pakete kā redzams principālā shēmā sastāv no diviem sekundāriem tinumiem, dzirkstele lec vienlaicīgi par abiem izvadiem, primārie tinumi savienoti ar kopēju plusu un ar mīnusa izvadiem vienai spolei un otrai. Ceru saprati.
Ja gribi katram cilindram savu spoli tad ir jātaisa četru kontūru sistēma :D sanāk katram cilindram savs hola devējs!

Re: Aizdedzes tūnings?

Posted: 24 Jan 2014, 13:44
by Arnisv
sapratu... vajag 2 holus un 2 komutatorus. spole var būt 1 vai 2 korpusos( labāk 1)
komutātori vajag 2 vienādi?....
braucu uz šrotu ievērtēt kas viņiem i laps........
centīšos visu domu gājienu un darbības te atzīmēties....

Re: Aizdedzes tūnings?

Posted: 24 Jan 2014, 13:59
by Micuks
Vajag divus holus, divus komutātorus, spoli labāk ar vienu korpusu, kur atrodas iekšā divas spoles kā iepriekš rakstīju, forda spoles ir labas pat vecas, tādas kā bildēs! Komutātorus labāk vienādus.
Lai veicas, paņem vadus, vai vismaz štekerus, holiem, komutātoriem un spolei!

Re: Aizdedzes tūnings?

Posted: 24 Jan 2014, 16:53
by Arnisv
ok
dabuju spoli no ford
vadi vadi vadi
audi komutātori..... dažādi, bet salikt uz galda būs ok
vēl vajag holus un salikt uz dalītāja.
skatijos ka varētu bezvaakuma dalītājam uzreiz pieskrūvēt holus un štoku iebāzt no elektroniskā dalītāja.

vēl jāizburas un jāuzzīmē shēma , lai vieglāk apvākties
Image
Image

Re: Aizdedzes tūnings?

Posted: 24 Jan 2014, 17:19
by Micuks
Domāts darīts, ātri tev sanāca 8-)
Shēmu var netā atrast, maza bet saprotama:
Image
Pēc atslēgas vārdiem " схема Двухконтурная система зажигания" var meklēt.
Štorku var ar visu kātu orģinālo žika vai paņemt no golfa/audi sadalītāja, apvirpot žiguļa kontaktu aizdedzes štokam kulaciņus un uzpresēt, bet vienkāršāk un iespējams lētāk gatavu sadabūt.
Vakumu labāk atstāt, korekciju tomēr vajag.