Page 1 of 2

1987 - 21063

Posted: 09 Feb 2014, 01:09
by davisv
Sveicināti.

Tātad radās iespēja savā īpašumā iegūt 21063. Kādu laiku domāju par šo iespēju, un beigās sentimentālisms uzvarēja un izdomāju, ka izglābšu mašīnu no lūžņiem.

Pats žigulis 1987. gada, bijis viens īpašnieks, nobraukums 97000 km.

Nav braukts divarpus gadus.

Image

Image

Re: 1987 - 21063

Posted: 09 Feb 2014, 01:15
by davisv
Pēc nelielas čakarēšanās, motors tiak eidarbināts.

Tā kā mašīna nebija sajūga, tika nolemts noņems darba cilindrs un tas izrādās bija ierūsējis.

Atradu Ferodo ražojuma cilindru pa 13 eur iekš eparts.lv. Vispār pārsteidz tas, cik daudz detaļas pieejamas priekš žiguļiem tajā lapā.

Re: 1987 - 21063

Posted: 09 Feb 2014, 11:28
by Alutinsh
Sveiciens, lai labi ripo. Žiguļiem detaļas var dabūt, tik daudzi nezin ka var :D

Re: 1987 - 21063

Posted: 16 Feb 2014, 23:26
by davisv
Šodien nomainīts sajūga darba cilindrs, nopirku pa 9 eur baltkrievu ražojuma, Ilūkstes ielas veikalā. Tagad sajūgs darbojas.

Ir problēma ar degvielas sistēmu, mašīnu var pielaist tikai pēc baigās kruķīšanas un tad pēc kāda laika motors noslāpst.

Bremzē tikai vienas puses riteņi, bet tas normāli ka divarpus gadus stāvējušam auto būs problēmas ar bremzēm.

Un šodien beidzot ar mašīnu tika izbraukts. Lūk arī video.

http://www.youtube.com/watch?v=Q2isCyMqnWI

Re: 1987 - 21063

Posted: 03 Mar 2014, 21:33
by davisv
Tātad pagājušajās brīvdienās nomainīta eļļa un mēģinājām noregulēt aizdedzi- bet neveiksmīgi.
Vēl tika nolemts, ka mašīna jāved mājas, jo garāžā kur atrodas mašīna bija grūti strādāt, nav elektrības un ir daudz dubļu. Šodien mašīna veiksmīgi pašgaitā atvesta mājās (22 km) izmantojot vienas dienas atļauju.

Šobrīd notiek lielā tīrīšana un cerams drīzumā jau varēs doties uz apskati. Rīt ielikšu vēl bildes.

Re: 1987 - 21063

Posted: 11 Apr 2014, 11:17
by davisv
Pastāstīšu nedaudz par progresu. Pirms 3 nedēļām izdomāju braukt uz skati. Jautrāku šo faktu apdarīja tas, ka biju iztērējis abas vienas dienas atļaujas. Veiksmīgi tiekot līdz CSDD nolēmu noslāpēt mašīnu, lai pārbaudītu vai varēs to pielaist. Un nekā, starteris negriež. Pilnai laimei vēl salūza nesen sataisītais vadītāja krēsls. tad nu samaksāju par nodokli, iestūmām mašīnu un braucu uz vārtiem. Tad tieši stāvot rindā mašīna noslāpa un to vairs nevarēja pielaist. Inspektors ieteica sataisīt un braukt vēlreiz.

Pēc tam sapratām ka nelādē ģenerators un ir ļoti slikts masas vads. Tad ātri braucām uz mājām uzlādēt aķi un nomainījām masas vadu. Otrais apskates mēģinājums bija daudz veiksmīgāks, ar mašīnu jau tikām apskatē, bet tad nejauši inspektors noslāpēja mašīnu un, protams, vairs nevarēja pielaist. Par laimi inspektors bija saprotošs un ļāva iestumt mašīnu, lai vismaz dabūtu pagaidu apskati.

Mašīnai ielika sekojošus divniekus:

Eļļas noplūde
Aizmugure labais rietenis švaki bremzē
Atgāzes
Augšējas plaukta bukses
Vadītāja krēsls

22 datumā jāveic apskate, domāju ka visu paspēšu izdarīt.

Šajās brīvdienās jātiek galā ar ģeneratoru un noslāšanas problēmu.

Re: 1987 - 21063

Posted: 11 Apr 2014, 13:55
by pusautomats
Nav nekas traks ar tiem divniekiem, sataisīsi un varēsi rullēt! :brauc:

Re: 1987 - 21063

Posted: 11 Apr 2014, 16:07
by davisv
Nu ja. Bukses jau nomainīju, krēsls šobrīd gatavojas, bremzes skatījos, tur viss izskatījās tīrs un kārtīgs, loki gandrīz kā jauni, bremžu cilindrs arī, varbūt jāpieregulē loki, lai gan man šķiet vairāk uz āru viņus nevar paregulēt. Bet pats galvenais, ka pēc divarpus gadu stāvēšanas priekšējie riteņi bremzē pilnīgi vienādi un rocene arī ir kārtībā.

Pa nākamo nedēļu jānoregulē karburators un pirms apskates jānomazgā motors.

Re: 1987 - 21063

Posted: 26 Apr 2014, 23:30
by davisv
Pirmais lielais trips.

Image

Re: 1987 - 21063

Posted: 27 Apr 2014, 10:42
by mafinis
Ganardarījums braukt ar Žiguli atsver atsver visus iztērētos pūliņus. Vismaz man.
Nepadodies!