VAZ-2103-(1.5L)-Dzinējs-Stendam
Posted: 27 Jul 2014, 22:15
Vairākus gadus bija plānots kādu žiguļa motoru izmantot stendam, lai var remontēt, regulēt un dabiskos apstākļos pārbaudīt karburātorus, degvielas sūkņus, ģenerātorus un citas ierīces. Piemēram, degvielas sūknim izmērīt spiedienu darba apstākļos, kad tas ir sakarsis no dzinēja.
Tāpat arī, lai var paeksperimentēt, uztādīt kompresoru, turbīnu, paspēlēties ar iešprici un citas interesantas lietas.
Beidzot plāns sāk piepildīties, diemžēl vai par laimi iepriekš sportam paredzēto VAZ-2103 pārdevu, palika dažas detaļas tai skaitā "nokautais" motors.
Motors tika izjaukts un konstatēts, ka ir bojātas kloķvārpstas un klaņu šāles, pēc ekspertīzes tika secināc, ka benzīna sūknis bija sūknējis benzīnu motorā klāt pie eļļas.

Pēc mērījumiem kloķene vairs nebija slīpējama, slīpēt nebija vajadzības jo bija cita vesela, laba standarta izmēra 2103 koķene:


Bloks tika iztīrīts no rūsas cik nu tas bija iespējams:


Salikšanas process:

Ēļļas sūknim interesants "tūnings"


Iespējams arī tas bija iemesls eļļas badam.
Zem redukcijas vārsta eksperimentālā kārtā tika paliktas divas šeibiņas no svecēm, kopējo biezumu norādīšu vēlāk, lai nebūtu maldīga informācija paskaidroju, tas nepadara sūkni ražigāku, bet palielina spiedienu pie lielākiem apgriezieniem!


Un uzreiz nopirku priekšējo vāku ar kronšteinu holla devējam, tas tālākiem plāniem jo uz ši motora grasos notestēt iešprici:

Apakša, bloks ir salikts un nokrāsots ar "Hamerite" krasu:

Tālāk brīvākā brīdi ķeršos klāt galvai un pārējām detaļām.
Sākumā plānoju motoru iebūvēt statiskā rāmī, bet šobrīd ir plānots to izmantot mazam traktoriņam, bet ar vieglu pieeju pie agregātiem, piemēram dzeses radiātors būs noņemams un uzliekams bez šķidruma noliešanas.
Lūkums šejieniešiem, lai process ātrāk ritētu vajag daudz dažādus tērauda leņķus, caurules un līdzigus matreālu rāmja būvei, būtu ļoti priecīgs ja kāds par saprātīgām summām varētu pārdot kādus metriālus
Pagaidām viss, turpinājums sekos!
Tāpat arī, lai var paeksperimentēt, uztādīt kompresoru, turbīnu, paspēlēties ar iešprici un citas interesantas lietas.
Beidzot plāns sāk piepildīties, diemžēl vai par laimi iepriekš sportam paredzēto VAZ-2103 pārdevu, palika dažas detaļas tai skaitā "nokautais" motors.
Motors tika izjaukts un konstatēts, ka ir bojātas kloķvārpstas un klaņu šāles, pēc ekspertīzes tika secināc, ka benzīna sūknis bija sūknējis benzīnu motorā klāt pie eļļas.

Pēc mērījumiem kloķene vairs nebija slīpējama, slīpēt nebija vajadzības jo bija cita vesela, laba standarta izmēra 2103 koķene:


Bloks tika iztīrīts no rūsas cik nu tas bija iespējams:


Salikšanas process:

Ēļļas sūknim interesants "tūnings"



Iespējams arī tas bija iemesls eļļas badam.
Zem redukcijas vārsta eksperimentālā kārtā tika paliktas divas šeibiņas no svecēm, kopējo biezumu norādīšu vēlāk, lai nebūtu maldīga informācija paskaidroju, tas nepadara sūkni ražigāku, bet palielina spiedienu pie lielākiem apgriezieniem!


Un uzreiz nopirku priekšējo vāku ar kronšteinu holla devējam, tas tālākiem plāniem jo uz ši motora grasos notestēt iešprici:

Apakša, bloks ir salikts un nokrāsots ar "Hamerite" krasu:

Tālāk brīvākā brīdi ķeršos klāt galvai un pārējām detaļām.
Sākumā plānoju motoru iebūvēt statiskā rāmī, bet šobrīd ir plānots to izmantot mazam traktoriņam, bet ar vieglu pieeju pie agregātiem, piemēram dzeses radiātors būs noņemams un uzliekams bez šķidruma noliešanas.
Lūkums šejieniešiem, lai process ātrāk ritētu vajag daudz dažādus tērauda leņķus, caurules un līdzigus matreālu rāmja būvei, būtu ļoti priecīgs ja kāds par saprātīgām summām varētu pārdot kādus metriālus

Pagaidām viss, turpinājums sekos!