Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Burunduks

Forum rules
Sludinājuma autoram ir jāpaziņo, kad sludinājums vairs nav aktīvs!
Jānorāda pircēja telefona numurs
 
ILLbeat
Vazists
Topic Author
Posts: 67
Joined: 16 Aug 2014, 10:23

Pērku vaz turbo kit'u.

23 Sep 2014, 23:16

Labdien. Vēlos iegādāties vaz turbo komplektu. Vai arī kur lai meklē visu šo?
Lūdzams bez uzbraucieniem.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pērku vaz turbo kit'u.

23 Sep 2014, 23:46

Tu jau laikam pats nojaut, ka prasi neuzbraukt :lol:
Pirmkārt, tās problēmas ko rakstīji sms atrisnīnājās? vakar nebija, šodien pa dienu bija un vakarā vairs nav :wtf:

Otrkārt, nešaubos, ka Krievijā ir ļošas, kuri tirgo šādus "kitus" lohiem un ja nolemsi pievienoties tam bariņam nāksies tik un tā sūtīt no russ! Cena tur ir afigeļ par ķiniešu turbīnām (mēsliem) un spīdīgajām trubām! Paskaties cik maksā silikona savienojumi ADParts lapā! vai arī jāmeklē sŗotos lietotas caurules no turbo auto :D

Es te jau vienam gan privāti pastāstīju par turbo uz žiguļa, izkopēšu, lai nav jārkasta otreiz:
Veiskmīgam rezūltātam un stabilai turbo dzinēja darbībai pamatā ir vajadzīgs:
Programējamais vadības bloks, pareiza vadības bloka saregulēšana uz konkrētā dzinēja, izplūdes kolektors no attiecīga matreāla un pareizi sametināts.
Ar regulēšanu ir tā, kad turbinizēšana ienāca Latvījā daudzi censoņi nosvilināja ne vienu vioen dzinēju saviem bembjiem un citiem auto, tas toreiz izmaksāja dārgi, kapēc nosvilināja, tāpēc, ka nemācēja saregulēt, domāja gan paši kā un reāli speciālistu LV toreiz arī nebija. Jāpiemin ka toreiz m20 vi m50 motors nemaksāja 200-300eiro tie bija tūkstoši lati :D un mēģinājumos tika nosvilināri, bet tiem cilvēkiem bija labs budžets! Vēl kapēc vispār kūst virzuļi? tāpēc, ka atšķirībā no atmosfēriskā dzinēja turbo dzinējiem turbīna rada slodzi izplūdes gāzēm un tās vairāk paliek kolektorā līdz ar to lielāka temperatūra uz dzinēju, virzuļiem! te atkal iemesls kāpēc pareiza kolektora būve ir tik svarīga, bet tam visam maza jēga ja tev motoram galvas kanāli būs standarta! tas tāds apburtais logs, bet tā diemžēl ir.
Visumā par šo visu ir ļoti daudz ko rakstīt, bet nu tik daudz laika man nav un šaubos vai tu to visu darīsi........

Īsāk savelkot ir tā, uz vaza dzinēja būvēt turbo ar karburātoru ir neprāts, karburātors strādā retinājumā, tas viss strādās kaut kā un uz īsu brīdi vai efekta nebūs nekāda. Tas viss jātaisa uz dzinēja kam ir iešprice vai jābūvē ir pašam iešprice! Vecie old scool turbo motori ar karburātoriem ir, bet tur ir pavcisam cits karburātors.

Par to ko vajadzēs:
1. Labu turbīnu (uzliksi sadilušu no šrota varbūt pastrādās nedēļu varbūt mēnesi, iespējams laidīs eļļau un dzesi pa visām malām jau uz reiz).
2. Pareizi sametinātu izplūdes kolektoru no attiecīga matreāla + asbesta lenti, lai nenodeg auto.
3. programējamo vadības bloku + visus devējus + platjoslas zondi (izmaksas tam visam 1200eiro), (vajādzīgas vismaz trīz regulācijas, katra 130eiro pie Ginta).
4. Blow off.
5. Interkūleri.
6. Interkūlera caurules.
7. boost gagi.
8. Uzbūvēt attiecīgu izplūdi.
9. jauzbūvē ražigāks eļļas sūknis.
Tas tā īsumā reāli tur vajag vēl 1001 sīkumu..........
Un to visu darīt uz standarta dzinēja nav īpaši prātīgi jo iepūst varēs ne vairāk par 0,5bar, ja grib lielāku atdevi tad motors ir jāpārlasa, galvenais galva, viss jauns, vārti vadīklas, izfrēzēti kanāli, piegriezstas sēžas un pārējais.... tad var likt 0,7-1bar turbo spiedienu iegūstot ~līdz 160zs. Ja grib nopientāk, lielāku turbo spiedienu tad ir jāpārlasa apakša, iztūrīgāki klaņi un virzuļi. Galvenais kas vajadzūigs ir platāka sadales vārpsta!

Nu un viss galvenākais visā šajā procesā ir visu šo pareizi salikt, zināt kādu detaļu ar kādiem parametriem vajag, piemēram sadales vārpstu, jāzin ar kādiem grādiem vajadzēs vai jāpērk tuvākā kas vajadzīga un visu pārējo tad būvē pakļaujoties tās parametriem.........
Vēl piebildīšu ka pirkt turbo kitu par 500-800 eiro un braukt ar boostu 0.5bar ir nu :wtf:
Šeit tev neviens tādu kitu diez vai piedāvās, var Plazam uzjautāt varbūt.......
Un tu arī neminēji vajag jaunu vai lietotu ;)
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pērku vaz turbo kit'u.

23 Sep 2014, 23:58

Reku šitas sen atrasts, kā neticu tam visam, bet vari parakties:
http://www.turbo-vaz.ru/shop/category/view/20

un te kaukulātors rubļa kursam:
http://www.delfi.lv/currency/

Universālāis kits, lētākais= 904,80 EUR
 
ILLbeat
Vazists
Topic Author
Posts: 67
Joined: 16 Aug 2014, 10:23

Re: Pērku vaz turbo kit'u.

24 Sep 2014, 09:46

Paldies par info. Vakarā ieradās lieki 300€ :d. Pārdevu to bmw, par kuru runājām. Atradu forumā, ka kādu laiku atpakaļ tirgoja vaz kitu (karburators,interkūlers,blovs,trubas,turbīna,izpūtējs) tikai pa 70ls. Man vienalga - jauns vai lietots, daru to savam priekam nevis lai zīmētos vai kādam tur izpatiktu. Un man turbīnas skaņa ir mūzika manām ausīm, dēļ tā vien varētu pirkt nerunājot, ka stock motors ies labāk.
Pieminēju tos uzbraucienus, jo vienmēr atrodas pārgudri cilvēki, kuriem patīk komentēt. Es ap mašīnām ņemos tikai aptuveni gadu (no 16 gadiem) un viss iets par paša līdzekļiem un pašmācības ceļā. Sīkāk ieslīgt nav jēga, ja gribēs saprast, sapratīs, bet pārējiem pat eposs nepalīdzēs.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pērku vaz turbo kit'u.

24 Sep 2014, 21:33

Zinu zinu, jauniešiem vis ātri mainās :silent:

Tas kits bija lieks svars ko vadāt līdz, vot tikai skaņa labākā gadījumā un sačakarēts motors vai braukā ar "mikro bosstu", saregulēt ķēķa lampiņu ir vieglāk :D
 
ILLbeat
Vazists
Topic Author
Posts: 67
Joined: 16 Aug 2014, 10:23

Re: Pērku vaz turbo kit'u.

24 Sep 2014, 21:47

Kā tas bija saprotams - jauniešiem viss ātri mainās?
Negribu braukt augumā, bet ne visi ir vienādi. Tēvs 19 gadus psrs laikos nobrauca autokrosa ar žiguļiem un man ir tas pats, gribu līdzināties viņam. Man nav tā, ka pēkšņi var pāriet tas, jūtu, ka tā ir lieta, ko es darīšu līdz būšu koka kastē.
Tāpēc lūdzams izrādi cieņu par jaunieti, kurš to visu uztver ļoti nopietni un vēlas līdzināties jums. Daudziem jauniešiem ir tā - o, žigulis, var nokaut, nebūs žēl. Man žigulis ir svarīga mašīna un nespētu neko tādu ne domāt, kur nu vēl tā izdarīt.
Okej, te jau iznāk manas dzīves izklāsts nevis normāls pirkšanas topiks. Paldies par info. Izdomāju, ka iemeistarošu 1.8 audi dzinēju ar iešprici vai arī 1.8turbo dīzeli no vecā mitsubishi galant.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pērku vaz turbo kit'u.

24 Sep 2014, 22:50

Nu par to es arī runāju, vakar turbo kits un šodien mitubishi dīzelis ;)

Galvenais, ka intereē tehnika tas ir labi un to atbalstu ;)

To mitsubishi dīzeli gan atstāj mierā ;) audi dzinējs ir labāka doma ja vajag ātri jaudu.
 
ILLbeat
Vazists
Topic Author
Posts: 67
Joined: 16 Aug 2014, 10:23

Re: Pērku vaz turbo kit'u.

25 Sep 2014, 09:12

Nu es nebiju lietas kursā par to, tu man izskaidroji un sapratu, ka lētāk un efektīvāk ir cits dzinējs. A kapēc ne turbo dīzeli? Ja visas padevas atlaiž vaļā, vajadzētu labi griest + nebūs jauzmanas no peļķēm. Vienīgi, ka patēriņš varētu būt paliels. A kas labāks 1.8 audi vai 1.8golf2 vai 2.0 dohc golf 3 motors?
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pērku vaz turbo kit'u.

25 Sep 2014, 21:02

Nu es nebiju lietas kursā par to, tu man izskaidroji un sapratu, ka lētāk un efektīvāk ir cits dzinējs. A kapēc ne turbo dīzeli? Ja visas padevas atlaiž vaļā, vajadzētu labi griest + nebūs jauzmanas no peļķēm. Vienīgi, ka patēriņš varētu būt paliels. A kas labāks 1.8 audi vai 1.8golf2 vai 2.0 dohc golf 3 motors?
Nu tad vispirms jagag uzzināt kas un kā un tad meklēt ;)

Kas ir labs vecā turbodīzelī? domā ka ieliksi pieskrūvējot trīs skrūves?

VW dzinēji jau vien ir, lai ieliktu 1.8 vajadzēs starplanci un taisīt jaunus stiprinājumus un tas tikai krūmu braukšanai ;)
Bet 2.0L ielikt ir grūtāk, aizdedzes sadalītāj traucē, jāpaŗtaisa aizdedze sistēma.
 
User avatar
Watch Me
Vazists
Posts: 237
Joined: 06 Sep 2013, 23:50
Automašīna: Vaz 2106
Telefons: 27861222
Location: Līči

Re: Pērku vaz turbo kit'u.

26 Sep 2014, 09:23

no Lancijas 1,8 dzineju . un nekadu problemu .

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests