Labdien. Vēlos iegādāties vaz turbo komplektu. Vai arī kur lai meklē visu šo?
Lūdzams bez uzbraucieniem.
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Vēl piebildīšu ka pirkt turbo kitu par 500-800 eiro un braukt ar boostu 0.5bar ir nuVeiskmīgam rezūltātam un stabilai turbo dzinēja darbībai pamatā ir vajadzīgs:
Programējamais vadības bloks, pareiza vadības bloka saregulēšana uz konkrētā dzinēja, izplūdes kolektors no attiecīga matreāla un pareizi sametināts.
Ar regulēšanu ir tā, kad turbinizēšana ienāca Latvījā daudzi censoņi nosvilināja ne vienu vioen dzinēju saviem bembjiem un citiem auto, tas toreiz izmaksāja dārgi, kapēc nosvilināja, tāpēc, ka nemācēja saregulēt, domāja gan paši kā un reāli speciālistu LV toreiz arī nebija. Jāpiemin ka toreiz m20 vi m50 motors nemaksāja 200-300eiro tie bija tūkstoši latiun mēģinājumos tika nosvilināri, bet tiem cilvēkiem bija labs budžets! Vēl kapēc vispār kūst virzuļi? tāpēc, ka atšķirībā no atmosfēriskā dzinēja turbo dzinējiem turbīna rada slodzi izplūdes gāzēm un tās vairāk paliek kolektorā līdz ar to lielāka temperatūra uz dzinēju, virzuļiem! te atkal iemesls kāpēc pareiza kolektora būve ir tik svarīga, bet tam visam maza jēga ja tev motoram galvas kanāli būs standarta! tas tāds apburtais logs, bet tā diemžēl ir.
Visumā par šo visu ir ļoti daudz ko rakstīt, bet nu tik daudz laika man nav un šaubos vai tu to visu darīsi........
Īsāk savelkot ir tā, uz vaza dzinēja būvēt turbo ar karburātoru ir neprāts, karburātors strādā retinājumā, tas viss strādās kaut kā un uz īsu brīdi vai efekta nebūs nekāda. Tas viss jātaisa uz dzinēja kam ir iešprice vai jābūvē ir pašam iešprice! Vecie old scool turbo motori ar karburātoriem ir, bet tur ir pavcisam cits karburātors.
Par to ko vajadzēs:
1. Labu turbīnu (uzliksi sadilušu no šrota varbūt pastrādās nedēļu varbūt mēnesi, iespējams laidīs eļļau un dzesi pa visām malām jau uz reiz).
2. Pareizi sametinātu izplūdes kolektoru no attiecīga matreāla + asbesta lenti, lai nenodeg auto.
3. programējamo vadības bloku + visus devējus + platjoslas zondi (izmaksas tam visam 1200eiro), (vajādzīgas vismaz trīz regulācijas, katra 130eiro pie Ginta).
4. Blow off.
5. Interkūleri.
6. Interkūlera caurules.
7. boost gagi.
8. Uzbūvēt attiecīgu izplūdi.
9. jauzbūvē ražigāks eļļas sūknis.
Tas tā īsumā reāli tur vajag vēl 1001 sīkumu..........
Un to visu darīt uz standarta dzinēja nav īpaši prātīgi jo iepūst varēs ne vairāk par 0,5bar, ja grib lielāku atdevi tad motors ir jāpārlasa, galvenais galva, viss jauns, vārti vadīklas, izfrēzēti kanāli, piegriezstas sēžas un pārējais.... tad var likt 0,7-1bar turbo spiedienu iegūstot ~līdz 160zs. Ja grib nopientāk, lielāku turbo spiedienu tad ir jāpārlasa apakša, iztūrīgāki klaņi un virzuļi. Galvenais kas vajadzūigs ir platāka sadales vārpsta!
Nu un viss galvenākais visā šajā procesā ir visu šo pareizi salikt, zināt kādu detaļu ar kādiem parametriem vajag, piemēram sadales vārpstu, jāzin ar kādiem grādiem vajadzēs vai jāpērk tuvākā kas vajadzīga un visu pārējo tad būvē pakļaujoties tās parametriem.........
Nu tad vispirms jagag uzzināt kas un kā un tad meklētNu es nebiju lietas kursā par to, tu man izskaidroji un sapratu, ka lētāk un efektīvāk ir cits dzinējs. A kapēc ne turbo dīzeli? Ja visas padevas atlaiž vaļā, vajadzētu labi griest + nebūs jauzmanas no peļķēm. Vienīgi, ka patēriņš varētu būt paliels. A kas labāks 1.8 audi vai 1.8golf2 vai 2.0 dohc golf 3 motors?