Page 1 of 1

atvieglināts spararats

Posted: 02 Feb 2015, 11:00
by Arnisv
Tirgoju nost, jo kad tūneju domāju ka gribu. Bet pa cik uzradās piekabe, neder vairs atvieglinātais.
3.85kg, oriģināls krievu ražojums, balansēts.
cena 90eur
Image
Image

Re: atvieglināts spararats

Posted: 12 Feb 2015, 10:21
by Arnisv
OK,
nosvēru...............
svars 3.85 kg

cena protams runājama................tas ta iesākumam

Re: atvieglināts spararats

Posted: 12 Feb 2015, 14:41
by bd8599
Apskaidrojiet, kā tur ir..
Šis skaitās balansēts.

Bet balansē kopā ar kloķvārpstu un grozu.. :Nezinu:

Re: atvieglināts spararats

Posted: 12 Feb 2015, 18:35
by Arnisv
neesu baigais spečuks,
bet ja iznāk mainīt spararatu motoram, jo i piiiii, tad jajauc viss ārā un jābalansē?
šis ir rūpnieciski virpots un balansēts. Taka nekādām problēmām nevajadzētu būt.........................

Re: atvieglināts spararats

Posted: 12 Feb 2015, 20:05
by Traktorist
Apskaidrojiet, kā tur ir..
Šis skaitās balansēts.

Bet balansē kopā ar kloķvārpstu un grozu.. :Nezinu:
Kad skrūve kopā motoru, tad jābalansē kloķvārpstu, kloķvārpstu ar spararatu, un pēc tam kopa ar sājūga grozu. Ja mainīt tikai spararatu, tad neko nevajāg. Bet likt tadu uz standarta motoru, IMHO, nav jēgas. Ja sporta motoram- tad protams visu kopa balansejam. (Arī neteikšu ka baigas spečuks)

Re: atvieglināts spararats

Posted: 12 Feb 2015, 22:57
by bd8599
Andrej, :thumbup:

Re: atvieglināts spararats

Posted: 13 Feb 2015, 07:27
by Ruu@uto
bd8599
Apskaidrojiet, kā tur ir..
Šis skaitās balansēts.
Bet balansē kopā ar kloķvārpstu un grozu..
==================
VAZ bija pirmais un vienīgais dzinējs, kur SĒRIJVEIDA ražošanā kloķvārpstas un
spararatus balansēja atsevišķi. 8-) Tas stipri atviegloja dzinēju montāžu uz
konveijera. Protams, gatavojot dzinēju sportam, vispirms balansē pašu kloķvārpstu,
pēc tam kloķvārpstu + spararatu, pēc tam komplektu kloķvārpsta + spararats +
sajūga kurvis, katru reizi ņem nost metālu no jaunpievienotās detaļas. Sevišķi
"izvirstot" pieliek vēl arī priekšējo "šķīvi" un balansē to, bet lielāko tiesu tas nav
nepieciešams. 8-)

Re: atvieglināts spararats

Posted: 13 Feb 2015, 11:17
by bd8599
Ruu@uto
VAZ bija pirmais un vienīgais dzinējs, kur SĒRIJVEIDA ražošanā kloķvārpstas un
spararatus balansēja atsevišķi. 8-) Tas stipri atviegloja dzinēju montāžu uz
konveijera. Protams, gatavojot dzinēju sportam, vispirms balansē pašu kloķvārpstu,
pēc tam kloķvārpstu + spararatu, pēc tam komplektu kloķvārpsta + spararats +
sajūga kurvis, katru reizi ņem nost metālu no jaunpievienotās detaļas. Sevišķi
"izvirstot" pieliek vēl arī priekšējo "šķīvi" un balansē to, bet lielāko tiesu tas nav
nepieciešams. 8-)

Paldies! :thumbup: