Page 1 of 1

dzinēja Restaurācija

Posted: 08 Feb 2015, 21:04
by persuader
Kas ko var ieteikt attiecībā uz 2101 1972 dzinēja restaurāciju (virsū skrūves ar Fiat uzrakstiem). Vispirms gribās novērtēt, vai tur vispār ir vērts mainīt ko un slīpēt, varbūt, ka aprobežoties tikai ar kādiem gredzeniem, ķēdēm un kaut kas pie vārstiem un kloķeni ar virzuļiem neaiztikt. Protams minerāleļļu nosēdumi (vismaz cik redzams zem vārstu vāka) ir pamatīgi un jājauc ārā būs. Bloks būs jāstrūklo (ar sodu var?) jāpārkrāso un viss jāsaliek atpakaļ kā priekš NATO spēkiem, lai ne eļļas pilīte nelīstu laukā ekspluatācijas laikā. Kādi ieteicamie varianti, jo atdod jebkurā servisā, kas arī ņem pretī vienalga nevar. Vajadzīgs pilnīgs oriģināls bez tūninga.

Re: dzinēja Restaurācija

Posted: 09 Feb 2015, 08:04
by Миша
:arrow: Micuks, Traktorist.

Pameģini uzprasit vietejiem...varbūt atradisies brivs briidis paskruvet tavu dzineju ;)

Re: dzinēja Restaurācija

Posted: 23 Feb 2015, 19:51
by Kartingists
Ieteiktu sākumā aizvest bloku pārbaudīt, vai kloķenes kakliņu vietas ir visas pa centriem. ;)

Re: dzinēja Restaurācija

Posted: 24 Feb 2015, 09:37
by Ruu@uto
Kartingists
Ieteiktu sākumā aizvest bloku pārbaudīt, vai kloķenes kakliņu vietas ir visas pa centriem.
===================
Tu domā pamatgultņu vietas? Nu, jāsaka, ka, jo vecāka izlaiduma cilindru bloks,
jo precīzāks, kaut arī jau 1980. gadu VAZ blokiem visas pamatgultņu vietas bija
0.02 mm robežās, tika , protams (sportam) trītas līdz "0". 8-) Biedram drīzāk
vajadzētu bruņoties ar mikrometru un indikatora iekšmēru, rūpīgi apmērīt visus
kloķvārpstas kakliņusun visu cilindru iekšmērus atbilstoši metodikai, tikai tad varēs
lemt, ir tur kaut kas jādara, vai nav! Labu veiksmi! :D :D :D

Re: dzinēja Restaurācija

Posted: 24 Feb 2015, 11:46
by robs
Tieši līdz šim punktam esmu ticis ar sava pussporta motora būvniecību. Bloks ir izjaukts, virzuļi ir nopirkti un atliek tikai aizvest noslīpēt nedaudz bloka virsmu un izurbt cilindrus.
Bet pirms tam, kā Ruu un Kartingists iesaka, gribētos aizvest bloku pārbaudīt un piedzīt visus parametrus sportam.
Neturiet sveci zem pūra. Padalieties ar kantoriem vai cilvēkiem, kas to lietu varētu kvalitatīvi izdarīt. Zinu Limbažus un Liguru, bet varbūt ir vēl kāds?

Re: dzinēja Restaurācija

Posted: 24 Feb 2015, 15:26
by Trusis
Vai drīkst jautāt, kādam sportam paredzēts šis 2101 motorītis???
Varbūt ko esmu palaidis garām, bet sākumā ir teikts : " Vajadzīgs pilnīgs oriģināls bez tūninga."
Nākošā topikā jau tiek borēts bloks un piesaukti Limbaži un Ligurs. Man liekas, ka no sākuma saimniekam vajadzētu nospraust mērķi.

Re: dzinēja Restaurācija

Posted: 24 Feb 2015, 16:35
by robs
Kā jau parasti forumos, topic pāriet uz offtopic, tādēļ šeit arī iemetu savu situāciju un sekojošo jautājumu, kaut gan man nav pilnīgi nekāds sakars ar topica autoru un viņa motoru. Lai piedod man autors.
Bet mans jautājums joprojām paliek aktīvs.

Re: dzinēja Restaurācija

Posted: 25 Feb 2015, 08:13
by Ruu@uto
robs
Tieši līdz šim punktam esmu ticis ar sava pussporta motora būvniecību. Bloks ir izjaukts, virzuļi ir nopirkti un atliek tikai aizvest noslīpēt nedaudz bloka virsmu un izurbt cilindrus.
Bet pirms tam, kā Ruu un Kartingists iesaka, gribētos aizvest bloku pārbaudīt un piedzīt visus parametrus sportam.
Neturiet sveci zem pūra. Padalieties ar kantoriem vai cilvēkiem, kas to lietu varētu kvalitatīvi izdarīt. Zinu Limbažus un Liguru, bet varbūt ir vēl kāds?
----------------------------------
:-) Nu, ar Limbažiem man nav bijis kontakta, bet Liguru pazīstu vēl kopš 1980. gadiem, varu teikt,
ka ir labs, pat ļoti. 8-) Bet kāpēc nevarētu sākumā sakontaktēt ar šī foruma iemītnieku "plaza"?
Viņš sekmīgi nodarbojas ar VAŽņiem jau gadus 30 un varētu ja ne pats veikt darbus, tad vismaz
dot ieteikumus. Vismaz man personīgi par viņa kompetenci šaubu nav! :D
To pašu varētu ieteikt pilsonim "persuadistam" viņa pilnīgā sērijveida dzinēja sakarā - "plaza" varētu
max objektīvi novērtēt esošo materiālu un veicamo darbu apjomu, turklāt apzinīgi un kvalitatīvi. 8-)