apstirinu to ko lietotājs traktorist teica. no sevis varu piebilst ka, ja gribi lai tev motors iet ilgi un labi tad vīlē viņu pats! jo saveidojot viņu savām rokām tu viņu zināsi no galvas un mby pēc kāda laika pat varēsi pēc strādājoša dzinēja skaņas pateikt kuram katlam vajag pieregulēt vārstus. manā skatījumā atšķiras tikai 2105bloks un visi pārējie, ņem bloku un tad karini viņam virsū, jo tāpat uz daudzām detaļām rakstīts BA3 2101/21011. iesākumam iesaku veidot pēc tādas sistēmas (lielos vilcienos, jeb detaļa un tās pričendāļi) - izmēri katlus un dabū virzuļus; kloķvārpsta;
šatuni; galva; varsti;
sadalene; karburators jaizvēlas iesākumam šādi -
žiguļa i labi 
; tad visas apaļās detaļas zobrati/zvaigznītes/spararats/; kārba jebkuras klasikas derēs. saliec visu, iekurbulē un tad tēmēsim tālāk. visas atšķirības VAZ klasikas dzinējiem ir tikai tilpumā (tātad virzuļu gājiens/dieametrs, kur gājiens tur arī kloķvārpstas pleca augstums) un 2105 ir ar siksnu nevis ķēdi. ģenerātori, starteri, pumpji, sadalītāji, un pārējie karināpie ir vienādi. te vēl vietā būtu skatīties kura gada dzinējs jo vecie ir tiešām labāki nevis ar FIAT marķējumu bet gan īsti padomju dzinēji (līdz 82.g. man liekas), jo tad vēl viņi izmantoja labākus metālus un tiem ir ilgāks darba mūžs.
