Page 1 of 1

Kunkuls ar savu auto

Posted: 20 Sep 2015, 12:52
by kunkuls
Beidzot pēc vairāku gadu kavēšanās atrādīšu miniāli ar ko pārvietojos :) Vairāk tiem, kuri palīdz ar informāciju un dalās pieredzē! Lai nesanāk, ka tikai prasu un neko nerādu :)
Pirmais žigulis, kurš nebija paredzēts nojāšanai pa mežu vēl pagalmā stāv un tas ir 21013 84g. Bija ļoti labā stāvoklī, bet pēc 5gadu stāvēšanas rūsa ir visur izlīdusi.. Katru gadu izeju apskati un nolieku! Ir gads, kad nobraucu 2000km starp apskatēm un ir bijis, kad tikai 300km :)

Tad klāt paņēmu ņivu 21214 2007g. Lieki nekrāmēšu bildes no saviem albūmiem tādēļ bilde no 2014 siguldas
Image
Ņivā tika ieguldīts daudz darba - viss sākās ar audio - kārtīga izolācija visās malās un labi skaļruņi, tad audi 1.9 benzīna dzinēja ielikšana saglabājot 4x4 un nebojājot neko no oriģināla līdz beigās atgriežoties pie standarta 1.7i ar 84mm kloķeni un pēc laika vēl paspēlējos ar to motoru :)
Pārdevu un metu žiguļus malā, jo apnika mazliet tā krievu tehnika, bet tad tuvojās ziema un gribējās paņemt lētu žiguli vienai ziemai un izmest.
Bet patrāpijās labs variants un tomēr dzīvo ilgāk par vienu ziemu :) Paņēmu ar oriģ, noskrējienu 38t km un tgadad jau 44t km - kopš atkal braucu ar žiguli sāku nožēlot ņivas pārdošanu, jo tomēr uz to auto atskatijās vairāk, braucās foršāk un jutos unikālāks nekā citi.. :D
Bet pirmš pārdošanas šis tas tika noņemts un tirgoju kā stock ar skaņas izolāciju, tumšiem logiem un spīdīgiem diskiem :) Atstāju sev 84mm kloķeni, R1 kārbu u.c. lietiņas.
Uz tagadēja 21063 1.5motors 89.g uzlikta no ņivas ir R1 kārba.
Auto esmu pārkrāsojis un saglabāju oriģinālo toni, bet ne tādēļ, ka tā krāsa patiktu! Neizjaucu auto pilnībā un negribēju motortelpu brūnu un virsbūvi, piemēram, sarkanu un tādēļ tonis tāds, kāds bija! Auto vēl nav pabeigts un nekad tāds nebūs, bet vizuāli vēl gaidāmas pārmaiņas par, kurām citreiz.
Cenšos visu darīt pats un auto netiek gatavots izstādei vai ilgmūžīgai saglabāšanai un paredzēts lietot arī ziemā un pārsvarā ar sportisku novirzi..
Pievienošu tikai vienu bildi, jo vairāk pagaidām man nav pieejamas un Pavasaris 2015 braucienā neesmu ticis atsevišķi kādā kadrā. Nav arī svarīgi kā bija toreiz - svarīgāk, kā ir un būs tagad.
Image

Kādu dienu vairāk iedziļināšos tehniskās lietās, bet līdz tam vēl jātiek - nevar visu uzreiz. :)

Re: Kunkuls ar savu auto

Posted: 09 Dec 2015, 21:40
by kunkuls
Vēl mazs solis uz priekšu - pabūts uz stenda un saregulēts. Nākošais mazais solis tomēr uzlikt interkūleru.
Sīkumos neiedziļināšos. Runas atstāšu citiem, kuri te jau pierakstījuši pilnu forumu ar visādām gudrībām, bet parādīt nav ko :)

Ļoti gribētu redzēt gliemežtipa pašbloķējošo reduktoru darbībā, jo tāds ir nākotnes plānos. Varbūt redzot, kur tas plānojas kāds pēkšņi izdomā padalīties ar video.

Image
Image

Re: Kunkuls ar savu auto

Posted: 10 Dec 2015, 09:56
by Миша
:think: Tev paraksta ir rakstits 0-100 paatrinejuma laiks...tas ir ar to pedejas bildes seupu?

P.S. liels darbs ieguldits,žel ka negribi aprakstit sikak ar bildem,man butu interesanti palasit.

Re: Kunkuls ar savu auto

Posted: 10 Dec 2015, 12:35
by kunkuls
:think: Tev paraksta ir rakstits 0-100 paatrinejuma laiks...tas ir ar to pedejas bildes seupu?

P.S. liels darbs ieguldits,žel ka negribi aprakstit sikak ar bildem,man butu interesanti palasit.
Nē tas ir kaut kādu laiku atpakaļ un pilnīgi aptuveni - mērīts uz ielas, bet ar gps. Tam spidometram, kas panelī neticu :)
Varbūt sīkāk iedziļināšos vasarā, jo vēl svārstos vai būvēt nopietnāk vai nē. Līdz tam jāmēģina ievākt informācija, vai jaunie 1.7i motori no ņivām ir izturīgāki vai nav un tad jāsāk domāt ko tur krāmēt iekšā. Gribēšana būvēt ir, bet jāsaprot vai ir vērts, jo vienalga tas ir žigulis :D Motoru uzbūvēt noteikti nebūtu trakākais! Neinteresanti paliktu domājot sajūgu, reduktoru un kardāna krustiņus, lai tas viss neizjūk.
Kādu laiku vēl pavizināšos tā kā ir, jo pagaidām pietiek :thumbup:

Re: Kunkuls ar savu auto

Posted: 12 Dec 2015, 13:22
by Ogre
Saliec aprakstu par darbiem, būs interesanti.

Re: Kunkuls ar savu auto

Posted: 14 Jan 2016, 02:38
by Zvejniex
:clap:
Žēl ,ka pazudis :D

Re: Kunkuls ar savu auto

Posted: 09 May 2016, 16:48
by Kartingists

Re: Kunkuls ar savu auto

Posted: 09 May 2016, 20:49
by kunkuls
Interesants raksts :) Man viss sākās krietni primitīvāk un pakāpeniski nonācu pie tā, kas ir tagad. Protams ir idejas vēl šo to pārbūvēt, bet vajag vismaz vēl 1000eur, lai uztaisītu tā kā es gribu un tas mani pagaidām attur no papildus apgreidiem :) Bet ja saņemšos, tad arī plānojas 200+ zs
Un es pagaidām necenšos riskēt ar 1bar+ turbo spiedienu.. :D 

Bet iegūtie cipari iespaidīgi no 1,2 bloka, ja es steigā nepalaidu kaut ko garām.

Labots: Uzmetu vēlreiz aci cipariem un viņam ir daudz zirgi, bet grieze +- tas pats, kas manam un mani tieši grieze interesēja, kad to visu klapēju kopā. Noteikti viņam apgriezieni maksimālie ir uj uj lieli.. Uz stenda regulēju līdz 6000apgr, bet dzīvē izmantoju līdz 5500apgr un ZS līkne turpināja kāpt un nekrita zemē.