Page 2 of 3

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 26 Sep 2015, 12:16
by Ruu@uto
persuader
Fiat 124 es negribētu, jo man liekas, ka krievs tomēr daudz ko uzlaboja. Bija viens internetā salīdzinājums ar 2 gaiši ziliem auto - viens fiats otrs žiks. Un konstatējums bija, ka komfortablāk no kratīšanās viedokļa ir fiatā, bet bremzē un darbojas tomēr labāk žiks.
=================
Tā arī bija - būtībā tie bija 2 dažādi auto, tik daudz bija atšķirību. :D Un ko var gribēt, ja F124 pat priekšējo
sēdekļu atzveltnes nebija regulējamas. :D :D :D

Bet tas ko es gribētu ir fiat 124 kabriolets - tobiš žiks bez jumta ar īpašu dizainu. Taču tie jau ir retums un laikam arī maksā.
===============
Nuuuu... tas, ko tu domā, laikam ir 124 Sport Spider. Bet nu tas auto no 124 sedana vai Žiguļa atšķiras kā
diena no nakts...Cena (šodien) arī! :D :D :D

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 26 Sep 2015, 12:57
by Micuks
Par fiatu var piekrist, bet par citiem auto man uzdzen smīnu konstruktoru stāsti paskatoties vecās dokumentālās filmas par padomju auto būvi, piemēram devītais žigulis ir ciešā sadarbībā ar poche konstruktoriem veidots un auto tiešām ir labs tikai lielākā problēma manuprāt ir piedziņa :( Padomju konstruktori stāstīja cik daudz mezglu bija jāpārtaisa pēc porche konstruktoriem, ok par piekari var piekrist jo Krievijas ceļi ir kādi ir, bet porche ir pazīstams visā pasaulē, bet padomju un pat mūzdienu Krievijas auto proms tikai bijušajās padomju savienības valstīs ar dažiem izņēmumiem. Taisnības labad gan jāsaka, ka padomju konstruktoriem neļāva izpausties jo visa autobūve tika kontrolēta no kremļa.

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 26 Sep 2015, 22:05
by persuader

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 26 Sep 2015, 22:07
by persuader
te vēl:
http://jan-wulf.de/wp-content/uploads/2 ... mC7nG0.jpg
http://jan-wulf.de/wp-content/uploads/2 ... bkTaAc.jpg
Interesanti ko viņi izdarīja, lai viņš nelokās uz pusēm..

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 26 Sep 2015, 22:09
by Micuks
Dzelseļa sliedes sliekšņos :D

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 11 Oct 2015, 22:13
by kurmis
Re kur dobelists izpaužas - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... ekpjd.html

Par 1400eur pat tiek piedāvāti dokumenti un iespēja viegli restaurēt :lol:

Interesanti, kas skaitās smaga restaurācija???

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 11 Oct 2015, 22:52
by Micuks
Tas, ka viņam nav īsti saprašana par restavrācīju un autentiskuma bija skaidrs!
Ko dod rūpnīcas krāsojums ja tas auto ir piepindzelēts? un te bildēs izskatās vēl labi ;)
Daudzās sadaļās plosās, ir daudz citi sludinājumi ar citiem kontaktiem un atrašanās vietas norādēm ;)

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 11 Oct 2015, 23:10
by Fiat 124
Interesanti kā zem restes nokļuvis bleķis ar ventilācijas caurumiem no 21011 vai nu pārmetināts, vai arī rūpnīcā uzlikts kas bijis pa rokai...

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 13 Oct 2015, 13:37
by persuader
Īpaši plosās moskviču un volgu sadaļā, par vaziem mazāk. Savācis jau ir diezgan, tikai tagad viņš vairs nav vienīgais, kam kaut kas ir uzkrāts un nauda beigusies...Te vajadzēja vai nu pirms kādiem gadiem jau tirgot prom - vislabāk pirms 2008.gada vai vēl jāgaida visamaz 2020, jo tad ar to saslims jauni cilvēki kuriem no tā nekā vēl nav...

Re: Par Dobeles auto tirgoni, sāksts iekš- 2102 by ALLURE

Posted: 13 Oct 2015, 13:58
by Micuks
Čomam teica, ka pirms pieciem gadiem esot sākuši vākt, bet man, ka pirms četriem :Nezinu: