Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Mums darbā viens klients visu laiku braukāja ar vecajiem meršiem bēdu nezinādams, meršus pārdeva un nopirka 2009 gada laikam 3.5 clk, vai kko tādu (meršus neatšķiru labi) no vot, ar to mersi viņš vairāk dzīvo servisos gan mūsu gan citos, nekā braukā, pirms pāris nedēļām pārsprāga bremžu trubas jo nopuvušas, tas pats cilvēks nopirka žiguli ar ko braukt ikdienā. tad vēlviens mums klients braukā ar boru jo baigi maz rijot degvielu, bet tas ka sprauslas jāmaina uz 500eiro tas pofig, galvenais lai maz ēd. Es savam escortam ieliku 2.0L no mondeo un es tikai leju un braucu, motoram nekas neplīst, un ritošai nomainīt visu maksā kapeikas. Tā kā ir vērts padomāt vai labāk sataisīt žiguli, vai arī pirk jaunās mašīnas kurām sprāgst pušu bremžu trubas, sprauslas beidzas nost, vai kļiņī elektromotori rocenei ka pat mājās nevari aizbraukt, plus remonti un detaļas maksā skaisti.Esmu daudz par šo domājis, žigulis ir ideāls auto Latvijai. Vienīgais mīnuss ir degvielas patēriņš, bet arī tas nav tik drausmīgs. Reāli ar žiguli sanāk braukt tāpat kā ar kaut kādu dīzelīti, kurā katru gadu ir jāiegulda nauda, te par turbo remontu, te sprauslas, te šis, te tas un tā tas viss savācās.
Papildus tam visam ir arī mazais nodoklis un ideāla piekare.
Dažubrīd ir tā, ka paskatoties cik izmaksā uzturēt parastu 1.9tdi 4 golfu mati ceļas gaisā, ja nebūtu tas golfs, tad mierīgi vizinātos ar žiksi bēdu nezinot.
Pēc nostāstiem žigulis bija vienīgā mašīna kurai pēc nopirkšanas(jaunas) nevajadzēja visas skrūves pārskrūvēt...neviens nepiekrīt mainīt motorolleru pret žiguli, bet viens moskvich īpašnieks interesējās par motorolleru. Zinu šis ir vazistu forums, bet varbūt jūs varat pastāstīt moskvicha 412 labās, sliktās īpašības, varbūt pirms iegādes ir kaut kam jāpievērš uzmanība?
Neko sliktu nevaru teikt par moskviču, arī ļoti interesants braucamais. Savā ziņā ir pat interesantāks par žiguli, jo moskvičš ir daudz nesavāktāks. Zinu arī cilvēku, kurš izmanto kā ikdienas aparātu un nav nekādu sūdzību, izņemot to, ka ar aukstu motoru nevar pabraukt.Pēc nostāstiem žigulis bija vienīgā mašīna kurai pēc nopirkšanas(jaunas) nevajadzēja visas skrūves pārskrūvēt...neviens nepiekrīt mainīt motorolleru pret žiguli, bet viens moskvich īpašnieks interesējās par motorolleru. Zinu šis ir vazistu forums, bet varbūt jūs varat pastāstīt moskvicha 412 labās, sliktās īpašības, varbūt pirms iegādes ir kaut kam jāpievērš uzmanība?
Labi, atmetot subjektīvo daļu jārēķinās, ka moskviču ir krietni mazāk kā žiguļu, kas nozīmē, ka detaļu piedāvājums mazāks, kā arī ir tikai viens motora(1.5) un kārbas variants! Subjektīvi manās acīs moskvičs kotējas zemāk par VAZu...
Ja saproti krieviski tad te ir interesants video https://www.youtube.com/watch?v=TcQGRCVQEOc
Visumā nav īsati korekti salīdzināt mūsdienu auto ar žiguli, jāsalīdzina ir ar žiguļa vienaudžiem un tad jā, žigulis ir uz zemākā pakāpienuMums darbā viens klients visu laiku braukāja ar vecajiem meršiem bēdu nezinādams, meršus pārdeva un nopirka 2009 gada laikam 3.5 clk, vai kko tādu (meršus neatšķiru labi) no vot, ar to mersi viņš vairāk dzīvo servisos gan mūsu gan citos, nekā braukā, pirms pāris nedēļām pārsprāga bremžu trubas jo nopuvušas, tas pats cilvēks nopirka žiguli ar ko braukt ikdienā. tad vēlviens mums klients braukā ar boru jo baigi maz rijot degvielu, bet tas ka sprauslas jāmaina uz 500eiro tas pofig, galvenais lai maz ēd. Es savam escortam ieliku 2.0L no mondeo un es tikai leju un braucu, motoram nekas neplīst, un ritošai nomainīt visu maksā kapeikas. Tā kā ir vērts padomāt vai labāk sataisīt žiguli, vai arī pirk jaunās mašīnas kurām sprāgst pušu bremžu trubas, sprauslas beidzas nost, vai kļiņī elektromotori rocenei ka pat mājās nevari aizbraukt, plus remonti un detaļas maksā skaisti.
Ja Tu to tēmē uz mani tad smagi kļūdies!Par to, ka vecie labi, bet jaunie slikti, stāsta līdz brīdim, kad var atļauties baraukt ar jaunu... Ar vecu, protams, ka ir lētāk, bet vai labāk?