Bet kā tad ir ar norakstīta auto uzlikšanu uzskaitē priekš restaurācijas, to taču var sakārtot,ne? Cita lieta, ka nav tik ērti kā pārrakstīt vienkārši, bet vienalga ir izdarāms.
Bieži ir tā, ka pārdevējs pats negrib iedziļināties nekur un uzraksta, ka nav dokumenti vai norakstīts. Es šitā šovasar nopirku Moskvichu, kas bija ķip bez dokumentiem un pārdevās detaļās, bet skatoties bildēs nevarēju atrast nekādus defektus. Sazvanījos, izrādījās, ka auto ir atvests uz metāllūžņiem sagriešanai, taču strādniekam bija žēl tādu sagriest, tāpēc ielika sludinājumu ssā.
Dokumenti izrādās arī bija un pat beigās izrādījās, ka nebija norakstīts. Īpašnieks bija miris un mašīna ilgi bija stāvējusi līdz radinieki izdomāja beidzot no viņas atbrīvoties.
Rezultātā dabūju mantojumu papīrus, tehnisko pasi, nummurus un, protams visu auto, par 200 eur. Auto nāca līdzi arī noņemtie spārni, iepriekšējais īpašnieks kaut kad sen bija sācis piķot zem viņiem, bet darbu nebija pabeidzis.
Nobraukums ap 70k, skate pēdējo reizi ieta 97.gadā. Oriģinālās krievu riepas un pats labākais, ka pieleca uzreiz, vispār bez nekādas aizķeršanās.
Secinājums, ja es skatītos auto priekš sevis, zvanītu visiem pēc kārtas, gan jau, ka kaut kas atrastos.
Krāsa arī interesanta, nekad nebiju tādu redzējis mosim. Cilvēki iedalās divās grupās-tie, kam liekas baigi laba un tie, kuriem liekas, ka kaku krāsa