Page 1 of 1

Vaz 2103 restaurēšana

Posted: 15 Feb 2016, 23:57
by agaawww
Sveiki!

Tā kā esmu nolēmis atjaunot vectēva žiguli interesē šis tas no tā teikt profesionāļiem... :brauc:
Interesē lietas, kurām būtu jāpievērš papildus uzmanība veicot zigsīša augšā celšanu no 12 gadu nostāvēšanas garāžā. Kas noteikti šo gadu laikā ir beigts. Pats žigulis tika nolikts labā stāvoklī, viss bija ejošs. ;)

Re: Vaz 2103 restaurēšana

Posted: 16 Feb 2016, 00:58
by Ogre
Ir bijusi pieredze šinī ziņā. No sākuma ieteiktu tev viņu piedarbināt, lai vari zināt vai viss strādā labi. Man personīgi ir bijis tā, ka pēc 17 gadu stāvēšanas piedarbini un viss strādā ļoti labi, bet ir arī bijis, ka viss ir slikti (dūmo, raustās, klepo, slāpst).
Darbināt, manuprāt, visvieglāk ir pa taisno lejot degvielu karburatorā, tā var atdzīvināt pat pašu mironi, jo tie vecie sūkņi nevar uzpumpēt degvielu un tā degviela bākā tāpat ir beigta.
Lai varētu braukt ar to auto es samainītu visus škidrumus, ieskaitot degvielu, samainītu pakaļējos bremžu cilindrus, jo tie 100% sulo, saregulētu vārstus un aizdedzi. Nekādām citām lielām problēmām nevajadzētu būt, ja, protams, tev viņš nav galīgi sapuvis. Vari iečekot manu topiku, es arī iepirku 2103,kurš bija stāvējis 10 gadus vismaz.

Re: Vaz 2103 restaurēšana

Posted: 17 Feb 2016, 10:08
by RAF
Kura gada Tev viņš ir???

Re: Vaz 2103 restaurēšana

Posted: 17 Feb 2016, 13:10
by agaawww
Bet nekas no sākuma nav jānomaina, piemēram, eļļas filtrs vai sveču vadi?

Re: Vaz 2103 restaurēšana

Posted: 17 Feb 2016, 13:50
by Micuks
Sveiki!

Tā kā esmu nolēmis atjaunot vectēva žiguli interesē šis tas no tā teikt profesionāļiem... :brauc:
Interesē lietas, kurām būtu jāpievērš papildus uzmanība veicot zigsīša augšā celšanu no 12 gadu nostāvēšanas garāžā. Kas noteikti šo gadu laikā ir beigts. Pats žigulis tika nolikts labā stāvoklī, viss bija ejošs. ;)
Droši vien ir par vēlu, bet pirmie darbi pie dzinēja pirmā starta ir izskrūvēt sveces, izpētīt cilindrus vai nav rūsas, iesmidzināt eļļu un mēģināt ar kurbuli izgriezt dzinēju, pārbaudīt eļļas līmeni un konsistenci, vai nav ūdens vai benzīns klāu un vai eļļa pildīs savu funkciju ja ar to vis kārtībā tad ieliet svaigu benzīnu un tikai tad kurbulēt pirms tam sapumpējot benzīnu.

Nākotnei protams ir jāsakopj dzinējs, ja runa par atjaunošanu tad vajadzētu izcelt dzinēju, noņemt kārbu un to visu sakopt, vismaz galvu, vismaz vārstu atsperes samainīt jo tās noteikti būs nosēdušās. Ja atjaunošana ierobežojās ar to, ka neko jaukt negribas tad vismaz samainīt eļļu, sveces, sadalītāja vāciņu, rotoriņu, svečvadus, jaunu eļļu dzinējā, kārbā, reduktorā. Nomainīt šķidrumus sajūga un bremžu sistēmās un attiecīgi saprast vai tur kas būs jāmaina. Tas īsumā.