Visumā tev piekrītu, bet ir nianses........
Paskaties kā čalis ar Ford Fiestu 2.0 16V dragos cērt ārā M6 un citus lielmotorus!
Bija situācija ka vajadzēja divus motorus nolikt garāžā, viens no tiem M42B18 pilns swaps iecelts ratos, spararats, daļa izpūtēja, vadi, kolektori, apkare, īsāk sakot viss izņemot kārbu, tiku galā bez īpašām problēmām. otros ratos bija M50B20 bloks ar galvu un viss, nācās pieaizināt čomu, lai iestumtu, starpība 15min starp abu pārvietošanu, svars ir ievērojams, kādreiz kādā bmw forumā biju salicis ciparus. galvenais ka tas liekais svars nāk stipri aiz priekšējās ass. kad kompaktā ieliek 6cyl tad priekšā noiet zemāk dirsa paceļas un spolē jau lupatās, bet saķere nekāda, ar to pašu 4cyl jau viņš labi izslīd, bet ar 6cyl ir auzas it sevišķi ar lisjē, man ar jaunām michelin slapjā laikā labi slīdēja.
Jā labi ja to pareizi izsvaro tad kaut M60 liek, bāku tur pilnu, akumulatoru aizmugurē, vēl ko atvieglina un tad jau ir labi.
Bet nu te atkal, piemēram BMW M42/M44 motori pret Mitsubishi 4G63 ir nīkuļi, pat 4G92 ir asāks un no maziem apgriezieniem labi iegriezīsies kad M42 sāk griezties tikai no 5k+ tā kā te tā motoru izvēle ir tāds nopietns jautājums.
Citādi jā piekrītu uz gariem gabaliem trasē 6cyl būs priekšā jo grieze dara savu, kampiens viņam ir

Žigulim bloķi nopirkt ir viegli, tepat plazas Juris tirgo, gliemezis 180e, nu ar bmw ir grūti, kompaktam neatradu, kaut apskatīju kādus padsmit un vienu biju paņēmis vedu atpakaļ jo atverot no elementa korpusa bija nolūzis gultnis ar visu sēžu

pārējie nelietojami sadiluši, viens gribēja metinātu open diff kā bloķi notirgot par 300e

Bet citiem e36 kam cits korpuss ir vieglāk atrast.