
Kādreiz, pirms vēl neko nebiju mainījis, pamēģināju lampiņas relejam vadus aplikt otrādi, tad voltmetrā rādīja uz 16, varbūt pat vairāk.
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Nu izdari tāTos es itkā biju apstījies, tie ir veseli. Varbūt derētu jaunus nopirkt, jo tie ir krievu laiku drošinātāji un pastāv iespēja, ka viņi varētu būt apsūbējuši.
Pārbaudīju spriegumu, no ģeņģera dod ārā ~15v, bet ik pa pusminūti kāpj pa 0.1v uz augšu. Kad tikko pielaidu, bija ap 14,7, tad lēnām gāja uz augšu. Interesantākais bija tas, ka pelēkais ar dzelteno vadu bija vietām aplikts pie ģenģera, tāpēc arī nelādēja, tos apliekot kā vajag sāka lādēt, bet skatoties voltmetrā lādē uz ~16v. Vēlreiz pamainīju lādēšanas relejus, nekas nemainās, lādē pārāk daudz.Un kas daras uz paša ģeneratora? Tur arī jāparbauda spriegumu.
Tad domāju, ka ģenerātors ir vainīgs, diodes beigtas vai kā, tāpēc uzliku ģeneratoru, kurš tiešām gāja, bet vienalga nelādē akumulator
Interesantākais bija tas, ka pelēkais ar dzelteno vadu bija vietām aplikts pie ģenģera, tāpēc arī nelādēja