Sveiki visiem!
Nopirkta Lada 2107, kā pamats budžeta sporta automašīnas veidošanai, jo "benzīns asinīs" ir bijis vienmēr tikai iepriekš nav bijušas finansiālas iespējas kādu no lētajiem sporta veidiem pavilkt. Kartings šobrīd jau ir ļoti dārgs, folkreisā tavu lolojumu pēkšņi var nopirkt kāds cits, bet sprintos jaudīgākas automašīnas apkalpošana nebūs pa spēkam privātas garāžas resursiem un nenoliegšu arī zināšanām. Tā nu tika nolemts par labu Ladas iegādei. Tātad automašīna nekad neredzēs ielas un tiks pārvadāta uz treilera pa amatieru sacensībām. Vienmēr ir paticies skrūvēt automašīnas, bet tikai krūmu gonku līmenī. Beidzot tam ir piešķirta kāda jēga un kulminācija būs startēt kādā no LadaRX posmiem, viss ir atkarīgs no brīvo nedēļas nogaļu skaita, bet mērķis būs sagatavot uz 2021. gada LadaRX sacensībām.
Žigulīts ir ar 1.5 motoru ar 4 robu kārbu, līdz ar to tika iegādāts vēl viens 1.6 motors un drīzumā tiks sagādāts 2103 žigulis ar 1.6 motoru kā papildu donors. Kamēr 1.6 motors tiks gatavots RX prasībām/nepieciešamībām, tiks stiprināts žiguļa kuzavs un piekares daļas. Šobrīd esošais 1.5 motors liekas pat ļoti dzīvs tāpēc tehnika plīstošie mezgli tiks atklāti reālā pieredzē kādā no Wurth kausiem vai sētas treniņiem.
Šobrīd tiek celta siltā garāža speciāli LadasRX projektam, jo visam pamatā ir komfortabli darba apstākļi.
Aktīvi tiek ievākti pieredzējušu braucēju padomi par Ladas pielāgošanu lielākām slodzēm ceru, ka padomu varēšu smelties arī no vazi.lv foruma.
Ir iegādāts pāris detaļu kas drīzumā tiks uzstādītas uz ladas pēc RX nolikuma: glāžu savilcēji, sporta krēsls ar jostām, sporta stūre, sporta bāka u.c.
Kā nākamās prioritātes ir droršības rāmis(Šimkusa skrūvējams), amortizātori (plaza) un 2 žiguļa reduktors. Mēģināšu procesu atspoguļot forumā, lai dzirdētu pieredzējušu vazistu domas.
Daudz orģinālu detaļu nebūs vajadzīgas tāpēc vēlāk būs izpardošanas bildes.