Bija maz laika strādāt ar Ņivu, bet nav tā, ka galīgi nekas nebūtu darīts.
Sākšu ar foto materiālu, video montēšanas procesā.
Vasarā ieliku priekšējo stiklu, jauns stikls, gumija un ķīlis.
Tā kā benzīna bāka bija labā stāvoklī ar nelieliem lokāliem rūsas pleķiem tad tos viegli izdevās neitralizēt ar rūsas pārveidotāju. Pārgāju ar skočbraitu, nogruntēju, nokrāsoju. Ieliku jaunu līmeņa devēju, kur arī benzīna padeve.
Vāku virs benzīna bākas rūsas vietās nostrūkloju, sagatavoju krāsošanai, nogruntēju, nokrāsoju un oem gumiju vietā uzlīmēju skaņas izolāciju.
Ievilku bremžu un degvielas maģistrālās caurules, pieliku bremžu speķa regulatoru un visu nopūtu ar vasku, lai ilgāk dzīvo.
Ievilku provodku uz aizmuguri un uzstādīju benzīna bāku.
Pievienoju bākai benzīna maģistrāles, benzīna tvaiku separatoru, benzīna ielejamo kaklu un vadus benzīna līmeņa devējam.
Uzliku un pieskrūvēju vāku.
Nostrūkloju lielāko daļu lietotās detaļas, kuras tiks izmantotas, aizmugurējās piekares un priekšējās piekares.
Nogruntēju ar skābo grunti, 2k akrila grunti un nokrāsoju ar 2k akrila krāsu.
Aizmugurējais tilts sagatavots salikšanai, sapirktas jaunas skrūves ar attiecīgu cietību, atliek nocinkot vairākas specifiskās skrūves, kuras jaunas nebija nopērkamas tad arī likšu kopā.
Sagatavots gandrīz viss kas vajadzīgs priekšējai piekarei un tieši tāpat atliek nocinkot vairākas specifiskās skrūves, kuras jaunas nebija nopērkamas.
Un te daļa no jaunajām detaļām, kuras gaida uzstādīšanu.
Turpinājums sekos......