Page 1 of 1
VAZ 21013
Posted: 20 Sep 2009, 00:36
by AG1985
Gada laikā (nu labi, mazāk - 10 mēneši) veicu beidzu motora pārlasīšanu līdz pēdējai skrūvei. Vēl arī izdarīju šādus tādus sīkumus motoram. Dārgs prieks sanāca, bet tagad ir tīri labāka sajūta motoram. Pirms tam vnk pa biksēm eļļa tecēja ārā. Ārpusi jau iepriekšējā ziemā biju nokrāsojis.
Re: VAZ 21013
Posted: 20 Sep 2009, 07:59
by Admiral
Padarīts labs darbs.
Par mašīnas ārpusi pēc manām domām ne viss ir ok, bet kopumā izskatās pieņemami. Baigi prasās uz redeles vaz logo un numuru nolaist zemāk. Spārna pagrieziens... Lietie diski - nu tā, vēl jo vairāk, ka trūkst vāciņi! Bet tas ir tikai mans viedoklis

Motors ielikts no piektā modeļa, a ģeņģers orģinālais?
Re: VAZ 21013
Posted: 21 Sep 2009, 21:43
by ervins
nja chakars drosi vien baigais bija bet nu autiņš toč labi izskataas

un motors ar taakaa galiigi jauns

vieniigi man liekas ka orginaalie pagriezienu lukturi saanos kaukaa labaak izskatiitos
Re: VAZ 21013
Posted: 21 Sep 2009, 22:00
by Миша

Vai tu visu pats taisiji?cik tas aptuveni zmaksaja?kads tilpums motoram?
VAZ izskatas labi

xun brauc tagad laikam niprak)))
Re: VAZ 21013
Posted: 22 Sep 2009, 10:38
by AG1985
Paldies par veerteejumiem.
Ģenerātors ir tas pats, neko jau vairāk neesmu mainījis. Tikai tagad jaaved buus vinsh uz remontu, jo pa nakti baigi var just, ka generators beigts (gaismas ir spilgtaakas - blaavaakas - spilgtaakas - blaavaakas... taa kaa pulsee spriegums...)
Visu daru pats masiinai, varbuut tik labi nesanaak, bet tas ar laiku...
Nu izmaksas... vareetu buut pie 400 Ls ar visaam sliipeeshanaam.
Tilpums - 1.3 originaali (2105 motors ar siksnu), bet ir izslīpēts uz 79,7 mm.
Nu labaak jau ir, vismaz degvielu tik daudz nerij.
Re: VAZ 21013
Posted: 23 Sep 2009, 12:49
by Fiat 124
Problēmas ar gaismu "pūlsēšanu" varētu būt tādēļ, ka 10 drošinātājam slikts kontakts, pašam tā bija!
Vispār smuks autiņš!